Ook goed...gooien we wel een pijltje.quote:
Hij stopt er inderdaad mee...het programma gaat nu naar de commerciëlen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
Mike, is er nog een topic over Vermist btw?
Japio kapt ermee, begrijp ik?
Met Jaap dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Hij stopt er inderdaad mee...het programma gaat nu naar de commerciëlen.
Heel populair is het nooit geworden op FOK!: TV / Tros Vermist
Nee, Jaap blijft bij AVRO/TROS.quote:
Gaat paardenbekkie Jolanthe dat doen dan?quote:
Het blijft zonde, hebben ze iets goeds, kappen ze ermee.... en zonde voor Japio, vond het toch een aardige gozer, hoewel hij soms wat houterig overkwam, wat wel weer grappig was ook...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Mike het volgende:
Wie zal het zeggen, Ryan3? Ze laten ons achter met veel vraagtekens!
Het spijt me. Ik wist niet dat de serie ook in Nederland werd uitgezonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:14 schreef nikky het volgende:
TV / [NL] Extant tof dat deze op slot wordt gegooid en wordt verwezen naar een eerder geopend topic. Dat andere topic gaat over de serie in de USA. Daar loopt men voor en staat vol met gebeurtenissen die we in Nederland nog niet hebben gezien.
Bedankt.
Hij kan weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:13 schreef Syntos het volgende:
TV / [Marvel: Agents of S.H.I.E.L.D. #4] Hail Hydra! (USA Topic)
Kan een mod het topic even een kick geven? Ik kan daar namelijk niet meer posten.
TV / [USA] The Americans #1quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:31 schreef remlof het volgende:
Ik weet zeker dat er een topic was over "The Americans", maar ik kan het niet meer vinden.
En seizoen 3 is net begonnen![]()
Weten jullie het misschien op te graven? Ik meen dat er de TT begon met [US].
Ik kijk ook meestal. Hier is ie: TV / Expeditie Poolcirkel - EXACT op de poolcirkelquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:14 schreef ariehaan het volgende:
Is er een topic over Expeditie Poolcirkel? Ik kan het niet vinden en ben vast niet de enige die er naar kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |