Het was geen reeks toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doe je manJe hebt niet op nieuw deel gedrukt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker welEn we waren al verder dan 2
En ik maar op de reekspagina wachtenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Faux. het volgende:
ik maar wachten totdat ie in mn myat verschijnt
Oh sorry danquote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker welEn we waren al verder dan 2
Ik post al sinds het begin mee hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je denkt niet dat we al zoveel delen hebben gevuld heMet dit geweldige programma.
Ja dat weet ik, daarom vond ik het al raarquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik post al sinds het begin mee hoor
Halve finalequote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh is volgende week nou de laatste? Of niet?
Nopequote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh is volgende week nou de laatste? Of niet?
Half 11 DWLD en nu weet ik nog niet, even kijken in de gids.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Faux. het volgende:
oh uit de kast, dat gaan we ook even kijken
DWLD?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 11 DWLD en nu weet ik nog niet, even kijken in de gids.
De wereld leert door. Duurt een kwartiertje, iets nieuws van De wereld draait door.quote:
Gaaf, en dat is half elf?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
De wereld leert door. Duurt een kwartiertje, iets nieuws van De wereld draait door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gaaf, en dat is half elf?Duurt maar een kwartiertje, dus dat red je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net gevraagd, mag nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt maar een kwartiertje, dus dat red je wel
Daar moest ik even over nadenkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Bikkelharde strijd!
Triest om dat kind van de Krabbeetjes erbij te betrekken.
EXACT half 9?quote:
Haha! Serieus?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Dean gaat trouwens meedoen met dat schansspringprogrammaDe bangerd.
Het zal bij SBS wel beter betalenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ja serieusDat durft hij toch helemaal niet? Dat bungeejumpen durfde hij ook al niet.
Onbegaanbaar inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef henkde_j het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)r=Engabreen&t=h&z=14
Zie de weg
Ik was toch Windows 8 aan het installeren dus ik kon toch niet postenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:15 schreef remcoP het volgende:
Precies tijdens de leuke opdracht offline
Bah ik haat dat soort dingen, gaat altijd wat fout. En mijn pc, off topic, doet raar, tijd staat steeds verkeerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik was toch Windows 8 aan het installeren dus ik kon toch niet posten
Ik zou je bijna een vrucht aanradenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah ik haat dat soort dingen, gaat altijd wat fout. En mijn pc, off topic, doet raar, tijd staat steeds verkeerd.
Heb ik geen geld voorquote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een vrucht aanraden
Zwaar onterechtquote:
Zeker tof bandjequote:
Ik zag ze ook weer lopen volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef remcoP het volgende:
Fietsen is tenminste iets anders dan hiken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ze ook weer lopen volgens mij
Ja, met het bungeejumpen wilde hij 'niet met z'n leven spelen'.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ja serieusDat durft hij toch helemaal niet? Dat bungeejumpen durfde hij ook al niet.
twitter:hiph00ph00ray twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:15:28@LauVerster Volgend jaar Jort Kelder als deelnemer aan @ExpPoolcirkel? #Poolvraag reageer retweet
Die heeft zich tussen de afleveringen door even laten ombouwen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
Wie bereikt in de finale van Expeditie Poolcirkel als eerste Viking Island? In de strijd om de overwinning zijn alleen Amanda, Paul en Frederik nog over.
Vanaf volgende week kunnen we weer wat beters doen met onze maandagavondquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef eQuaL het volgende:
Zo, eindelijk de finale. Nu eens een keertje alleen maar individuele opdrachten, zou tijd worden!
Volgend jaar een andere presentator/presentatrice en geen (semi) bekende mensen aub!
Dan ga ik weer VI kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Vanaf volgende week kunnen we weer wat beters doen met onze maandagavond
Uh ik weet het al niet meerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Faux. het volgende:
Daar gaan we weerIk heb vorige week niet gekeken, wie praat me bij?
Dat kan ik me nog herinneren inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik weet het al niet meerOh ja FOK! lag er een tijdje uit
Volgens mij heb ik er 1 niet ontvangen, dat zei je nog in die daarnaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren inderdaadHeb jij mijn DM toen ooit ontvangen, of is die nooit verstuurd?
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er 1 niet ontvangen, dat zei je nog in die daarnaIk heb trouwens vorige week eerst een kwartier met mijn laptop zitten klooien omdat ik niet meteen doorhad dat FOK! er gewoon uit lag. Ik dacht dat het mijn internet was
Ik had wat problemen met UPC steeds, vandaar dat ik het dachtquote:Op maandag 28 januari 2013 20:31 schreef Faux. het volgende:
[..]http://downforeveryoneorjustme.com
Het begint
Nog steeds voor Charlie, misschien komt ze wel terugquote:
Eigenlijk maakt het me niks uitquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef Faux. het volgende:
Ik ben voor uhm geen idee eigenlijk. Iemand suggesties?
Nee, mij ook niet. Ik ben maar voor Lauren. Dat fluisteren is altijd zo gezelligquote:
Zo lang Amanda het maar niet isquote:Op maandag 28 januari 2013 20:34 schreef Faux. het volgende:
Ik ben voor uhm geen idee eigenlijk. Iemand suggesties?
GMTAquote:Op maandag 28 januari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Origineel weer met GPS coordinaten en fietsen...
Toen keek ik nog niet dus voor mij is het heel origineel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Oh en weer lichaamsgewicht en stenen, dat was ook al eerder.
Die kan net zo goed niets meer doenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:37 schreef Faux. het volgende:
Dat Amanda het zo ver geschopt heeft, dat verwacht je toch niet
Teveel onderbrekingen weer met geklets en zo. Je ziet de race weer niet goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef Faux. het volgende:
Ik krijg nog niet echt een finale gevoel eigenlijk
En Paulien ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Zou mooi zijn als die Frederik ook opgeeft. Wat baal je dan als programmamaker
Nee ik ook niet. Maar het stomme is dat het er NOG niet echt spannend uit ziet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Faux. het volgende:
Ik moet er niet aan denken trouwens, tering
Exact niet op de poolcirkelquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef henkde_j het volgende:
Weet iemand waar ze nu zitten? Komt mij weer bekend voor dit
Veel onverantwoorde proeven in dit programma inderdaad. Vorige week ook gevaarlijke abseil opdracht met compleet verkeerde techniekquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vind het een belachelijke proef, zo met dat extra gewicht
Maaltijdquote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Wat zit er in die zakjes?
Oh poedersoep dus.
Mwoa, 10kmquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Dit racen is ook best tof maar een beetje kort helaas.
Het leek korter.quote:
We hebben het in ieder geval volgehoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Pietepietje het volgende:
Eigenlijk was het best een leuk programma
Ik had me er ook wel iets meer van voorgesteld. Het was niet zo spannend. Zoals elke proef.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef remcoP het volgende:
Dit was toch wel de minst finalerige finale ooit.
^^ Het was al zwaar genoeg!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vind het een belachelijke proef, zo met dat extra gewicht
Vond Frederik alles behalve onsympathiek. Gewoon een winnaarsmentaliteit. Prima finalisten beiden.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben ook superblij dat Paulien heeft gewonnen, Frederik vond ik zo onsympathiek!! En inderdaad een belachelijke proef met dat extra gewicht
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom Frederik onsympathiek zou zijn of zou zeuren. Ik vond het best een leuke kandidaat, maar dat waren ze allemaal wel eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vond Frederik alles behalve onsympathiek. Gewoon een winnaarsmentaliteit. Prima finalisten beiden.
Ja dat is weer een nadeel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar wel weer 4x reclame tussendoor... Zonde. Hoewel een andere presentor/tatrice een verbetering kan zijn
Klopt. Ik zou het net zoals bij ER ook graag met 'gewone' mensen zien...quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is weer een nadeel.
Maar goed. Expeditie Robinson is OOK van de commerciële omroep en dat is al jaren succesvol. Alleen jammer dat er zo nodig "BN'ers" moeten meedoen.
Bn'ers… Ik ken alleen Esther, Mark en Timquote:Chava voor in 't Holt, Curt Fortin, Leonie Meijer, Aicha Marghadi, Imanuelle Grives, Esther Schouten, Felix Maginn, Mark Huizinga, Mamoun Elyounoussi, Tim Coronel
Bij de eerste afleveringen in 2012 keken we altijd met zijn vieren of zo. Liep het ook al niet echt storm.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:43 schreef ariehaan het volgende:
Nu snap ik waarom ik dit topic niet kon vinden, het loopt niet echt storm. Ik vind het best leuk, pittig zware proeven en geen medelijden, hup doorgaan! Die Laura zeilmeisje valt me erg mee, opvallend dat er nog 3 dames en een heer in het programma zitten. En wat had John de Wolf nou voor een rare witte plek op zijn billen?
Ik ook niet. Ik ben sowieso niet echt een bikkel.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:04 schreef ariehaan het volgende:
Nou, inderdaad. Het lijkt wel of zij twee persoonlijkheden heeft, tijdens en na de wedstrijd. Ik had het trouwens nog geen meter volgehouden, wat een zware opdracht zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |