En Paulien ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Zou mooi zijn als die Frederik ook opgeeft. Wat baal je dan als programmamaker
Nee ik ook niet. Maar het stomme is dat het er NOG niet echt spannend uit ziet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Faux. het volgende:
Ik moet er niet aan denken trouwens, tering
Exact niet op de poolcirkelquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef henkde_j het volgende:
Weet iemand waar ze nu zitten? Komt mij weer bekend voor dit
Veel onverantwoorde proeven in dit programma inderdaad. Vorige week ook gevaarlijke abseil opdracht met compleet verkeerde techniekquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vind het een belachelijke proef, zo met dat extra gewicht
Maaltijdquote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Wat zit er in die zakjes?
Oh poedersoep dus.
Mwoa, 10kmquote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Dit racen is ook best tof maar een beetje kort helaas.
Het leek korter.quote:
We hebben het in ieder geval volgehoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef Pietepietje het volgende:
Eigenlijk was het best een leuk programma
Ik had me er ook wel iets meer van voorgesteld. Het was niet zo spannend. Zoals elke proef.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef remcoP het volgende:
Dit was toch wel de minst finalerige finale ooit.
^^ Het was al zwaar genoeg!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vind het een belachelijke proef, zo met dat extra gewicht
Vond Frederik alles behalve onsympathiek. Gewoon een winnaarsmentaliteit. Prima finalisten beiden.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben ook superblij dat Paulien heeft gewonnen, Frederik vond ik zo onsympathiek!! En inderdaad een belachelijke proef met dat extra gewicht
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom Frederik onsympathiek zou zijn of zou zeuren. Ik vond het best een leuke kandidaat, maar dat waren ze allemaal wel eigenlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vond Frederik alles behalve onsympathiek. Gewoon een winnaarsmentaliteit. Prima finalisten beiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |