Het was geen reeks toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doe je manJe hebt niet op nieuw deel gedrukt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker welEn we waren al verder dan 2
En ik maar op de reekspagina wachtenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Faux. het volgende:
ik maar wachten totdat ie in mn myat verschijnt
Oh sorry danquote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker welEn we waren al verder dan 2
Ik post al sinds het begin mee hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je denkt niet dat we al zoveel delen hebben gevuld heMet dit geweldige programma.
Ja dat weet ik, daarom vond ik het al raarquote:Op maandag 14 januari 2013 21:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik post al sinds het begin mee hoor
Halve finalequote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh is volgende week nou de laatste? Of niet?
Nopequote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh is volgende week nou de laatste? Of niet?
Half 11 DWLD en nu weet ik nog niet, even kijken in de gids.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:25 schreef Faux. het volgende:
oh uit de kast, dat gaan we ook even kijken
DWLD?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 11 DWLD en nu weet ik nog niet, even kijken in de gids.
De wereld leert door. Duurt een kwartiertje, iets nieuws van De wereld draait door.quote:
Gaaf, en dat is half elf?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
De wereld leert door. Duurt een kwartiertje, iets nieuws van De wereld draait door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gaaf, en dat is half elf?Duurt maar een kwartiertje, dus dat red je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net gevraagd, mag nietquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt maar een kwartiertje, dus dat red je wel
Daar moest ik even over nadenkenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Bikkelharde strijd!
Triest om dat kind van de Krabbeetjes erbij te betrekken.
EXACT half 9?quote:
Haha! Serieus?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Dean gaat trouwens meedoen met dat schansspringprogrammaDe bangerd.
Het zal bij SBS wel beter betalenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ja serieusDat durft hij toch helemaal niet? Dat bungeejumpen durfde hij ook al niet.
Onbegaanbaar inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef henkde_j het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)r=Engabreen&t=h&z=14
Zie de weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |