Het zal bij SBS wel beter betalenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ja serieusDat durft hij toch helemaal niet? Dat bungeejumpen durfde hij ook al niet.
Onbegaanbaar inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef henkde_j het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)r=Engabreen&t=h&z=14
Zie de weg
Ik was toch Windows 8 aan het installeren dus ik kon toch niet postenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:15 schreef remcoP het volgende:
Precies tijdens de leuke opdracht offline
Bah ik haat dat soort dingen, gaat altijd wat fout. En mijn pc, off topic, doet raar, tijd staat steeds verkeerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik was toch Windows 8 aan het installeren dus ik kon toch niet posten
Ik zou je bijna een vrucht aanradenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bah ik haat dat soort dingen, gaat altijd wat fout. En mijn pc, off topic, doet raar, tijd staat steeds verkeerd.
Heb ik geen geld voorquote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een vrucht aanraden
Zwaar onterechtquote:
Zeker tof bandjequote:
Ik zag ze ook weer lopen volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef remcoP het volgende:
Fietsen is tenminste iets anders dan hiken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ze ook weer lopen volgens mij
Ja, met het bungeejumpen wilde hij 'niet met z'n leven spelen'.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ja serieusDat durft hij toch helemaal niet? Dat bungeejumpen durfde hij ook al niet.
twitter:hiph00ph00ray twitterde op maandag 21-01-2013 om 22:15:28@LauVerster Volgend jaar Jort Kelder als deelnemer aan @ExpPoolcirkel? #Poolvraag reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |