SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder spoilertags.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Do normal menquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
Echt leuk man, die pubers van tv sc die de fmt sc komen 'kapen'. Hilarisch. Echt. Goed voor de sfeer ook.
In spoilertags of zonder?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:23 schreef Mike het volgende:
Wat mij betreft wel, hoor. Het vooruitblikken naar het seizoen erop is een van de weinige dingen die je kunt doen als het seizoen afgelopen is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou casting eigenlijk wel liever in een spoiler zien. Als we Peter Dinklage bij de cast voor volgend seizoen staan, weten we in ieder geval dat hij maandag overleeft.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat eventuele castingnieuwtjes vóórlopig nog wel even in spoilertags worden gezet eigenlijk...
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Tot het einde van het seizoen lijkt mij ook wel logisch ja, of gewoon helemaal nog niet over beginnen, want dat is ook wat overbodig. Er komt straks tijd genoeg om over castings uit te wijden.
Maar in het algemeen: laat het dus duidelijk zijn dat de mods beslist hebben dat het straks zonder spoilertags mag. Wie hier op tegen is, moet daar zijn klacht indienen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Forbry het volgende:
Iéts na het einde van het seizoen ook goed? Zolang er nog echt over dit seizoen (en met name de laatste aflevering) wordt nagebabbeld zeg maar?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Geef jij tzt maar aan dan wanneer die deadline is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
Je vaakst gewijzigde post ooit?![]()
Nou ja, ik ga daar (in mijn eentje) natuurlijk niet over. Waarschijnlijk dat we dat punt met een soort van (op dat moment aanwezige) meerderheid wel aanvoelen en dat dat punt zich al best vrij snel na de laatste aflevering aandient. Dat dan kenbaar maken en daaropvolgend meteen die streep trekken.
Ugjerke? Anderen? Eens?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, prima. Dan is er toch geen vraag meer van "leeft die nog?".
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gek, ik was al weer compromissen aan het doen terwijl de mods toch echt hebben gezegd dat dat niet hoeft.Afijn, ik ben nu klaar met deze hele discussie. Inb4: "Wat is dit weer voor een kuttopic
"
Mike (of andere mod(s))? Jouw/jullie visie geeft de doorslag (natuurlijk)...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was/is natuurlijk niet mijn bedoeling (in mijn eentje) de (door de mods) gestelde regels te veranderen. Mij lijkt dit een heel goed compromis, maar als Mike en/of anderen het toch anders voor ogen had/hebben, dan merk ik het wel en blijf ik hier desnoods wel weg.![]()
Ik houd hier nu ook over op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |