Veel plezier!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga voor de vermakelijke hork naar RTL7
Het kwam pas op gang toen johannes arriveerde.quote:
Dankjewel, Johan is weer op schot.quote:
Sorry dat ik zo laat arriveerde jongens, kan gebeuren!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kwam pas op gang toen johannes arriveerde.
Snap niet dat jij vindt dat ik een Neo Nazi ben.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus toch een neo-nazi?
Omdat je bureaubladachtergrond antisemitisch is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Snap niet dat jij vindt dat ik een Neo Nazi ben.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die man.
Was je gister zo dronken dat je 3 renners van Gewiss-Ballan verwarde voor een stel SS officieren?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je bureaubladachtergrond antisemitisch is.
Sorry?quote:
Heintje krijgt geen werk meer!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heintje is terug: Hein Simons - 19-09-2014
Marlou van Rhijn: 'The Blade Babe' - 19-09-2014
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek 19-09-2014
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts - 18-9-2014
Hij staat in de schaduw van de schaduw van Pieter-Jan Derks.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
Peter PannekoekDie gast is zo niet grappig.
hoop niet dat ze het over Pistorius gaan hebben met Marlou van Rhijn maar over haar eigen prestatiesquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heintje is terug: Hein Simons - 19-09-2014
Marlou van Rhijn: 'The Blade Babe' - 19-09-2014
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek 19-09-2014
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts - 18-9-2014
Vanochtend is bekend gemaakt dat Marlou van Rhijn, ook wel bekend als de 'Blade Babe', het gezicht wordt van de nieuwe grote Europese reclamecampagne van Nike. De paralympisch kampioene van Londen is als eerste gehandicapte sporter prominent naar voren geschoven voor de 'Just Do It'-campagne.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoop niet dat ze het over Pistorius gaan hebben met Marlou van Rhijn maar over haar eigen prestaties
weet ik maar DWDD heeft nog wel eens de neiging om van onderwerp te veranderen tijdens de uitzending. Kan mij goed voorstellen dat zij geen zin heeft om constant uit te leggen wat ze van Pistorius vindquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ig Nobel prijzen: Diederik Jekel en Vincent Icke -19-9-2014
Dat wetenschap stemt tot nadenken wisten we, maar dat je er soms onbedaarlijk om moet lachen? Wat te denken van een wetenschappelijk verantwoord onderzoek naar afbeeldingen van Jezus in toast? Het uitglijden over een bananenschil? Of onderzoek waarbij een grote hoeveelheid bacon in een neusgat verdween?
Precies voor deze categorie is de Ig Nobel prijs in het leven geroepen. Een award voor wetenschap die je laat lachen, maar wel degelijk serieus onderzoek behelst. Het ‘Jezus in toast’ onderzoek bekeek waarom wij in onze hersenen proberen gezichten te destilleren uit vormen. Bacon blijkt een probaat middel tegen bloedneus en de banaan? Tsja misschien een excuus om veel bananen te kunnen eten. We bespreken de onalledaagse wetenschap met Diederik Jekel en Vincent Icke.
[..]
Vanochtend is bekend gemaakt dat Marlou van Rhijn, ook wel bekend als de 'Blade Babe', het gezicht wordt van de nieuwe grote Europese reclamecampagne van Nike. De paralympisch kampioene van Londen is als eerste gehandicapte sporter prominent naar voren geschoven voor de 'Just Do It'-campagne.
Nee jij bent leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
Peter PannekoekDie gast is zo niet grappig.
Peterrrrrrrrrrrrrr ik ben verliefddddquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:36 schreef alors het volgende:
Het leukste aan Peter Pannekoek is zijn naam.
Bert.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
He gadverdamme, die dominee Ernie of Bert is er. Wat een lul van een vent is dat.
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige reportage net van Een Vandaag over de grote comeback van Heintje. Hij stond op een Tros muziekplein feest voor 15 man de longen uit zijn lijf te zingen, onder het publiek 2 bejaarde kreukeltrutten van de "Internationale Hein Simons fanclub". Godskolere wat een treurigheidOh en zijn mama leeft ook nog. Waarvan akte.
Je best doen omdat je het exclusieve comeback interview met Heintje wil hebben.quote:
Okquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hond.
Eerst was het ook al niet grappig.
Kad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hond.
Eerst was het ook al niet grappig.
Je moet wel een zus hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb jezus nog nooit ergens in gezien
waar is ggmmquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een boeiend onderwerp van de unieke talenten
En ook een liedje over z'n oma...quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef StephanL het volgende:
Jantje Smit is hem achterna gegaan met Mama. Ook in het Nederlands begonnen en daarna naar Duitstalig.
Helaas heeft Jantje niet ook gewoon besloten tenminste 40 jaar geen Nederlandstalige muziek te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef StephanL het volgende:
Jantje Smit is hem achterna gegaan met Mama. Ook in het Nederlands begonnen en daarna naar Duitstalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |