Veel plezier!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga voor de vermakelijke hork naar RTL7
Het kwam pas op gang toen johannes arriveerde.quote:
Dankjewel, Johan is weer op schot.quote:
Sorry dat ik zo laat arriveerde jongens, kan gebeuren!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kwam pas op gang toen johannes arriveerde.
Snap niet dat jij vindt dat ik een Neo Nazi ben.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus toch een neo-nazi?
Omdat je bureaubladachtergrond antisemitisch is.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Snap niet dat jij vindt dat ik een Neo Nazi ben.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die man.
Was je gister zo dronken dat je 3 renners van Gewiss-Ballan verwarde voor een stel SS officieren?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je bureaubladachtergrond antisemitisch is.
Sorry?quote:
Heintje krijgt geen werk meer!quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heintje is terug: Hein Simons - 19-09-2014
Marlou van Rhijn: 'The Blade Babe' - 19-09-2014
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek 19-09-2014
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts - 18-9-2014
Hij staat in de schaduw van de schaduw van Pieter-Jan Derks.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
Peter PannekoekDie gast is zo niet grappig.
hoop niet dat ze het over Pistorius gaan hebben met Marlou van Rhijn maar over haar eigen prestatiesquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heintje is terug: Hein Simons - 19-09-2014
Marlou van Rhijn: 'The Blade Babe' - 19-09-2014
Stand-up Comedy: Peter Pannekoek 19-09-2014
Tafelheer: Marc-Marie Huijbregts - 18-9-2014
Vanochtend is bekend gemaakt dat Marlou van Rhijn, ook wel bekend als de 'Blade Babe', het gezicht wordt van de nieuwe grote Europese reclamecampagne van Nike. De paralympisch kampioene van Londen is als eerste gehandicapte sporter prominent naar voren geschoven voor de 'Just Do It'-campagne.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoop niet dat ze het over Pistorius gaan hebben met Marlou van Rhijn maar over haar eigen prestaties
weet ik maar DWDD heeft nog wel eens de neiging om van onderwerp te veranderen tijdens de uitzending. Kan mij goed voorstellen dat zij geen zin heeft om constant uit te leggen wat ze van Pistorius vindquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ig Nobel prijzen: Diederik Jekel en Vincent Icke -19-9-2014
Dat wetenschap stemt tot nadenken wisten we, maar dat je er soms onbedaarlijk om moet lachen? Wat te denken van een wetenschappelijk verantwoord onderzoek naar afbeeldingen van Jezus in toast? Het uitglijden over een bananenschil? Of onderzoek waarbij een grote hoeveelheid bacon in een neusgat verdween?
Precies voor deze categorie is de Ig Nobel prijs in het leven geroepen. Een award voor wetenschap die je laat lachen, maar wel degelijk serieus onderzoek behelst. Het ‘Jezus in toast’ onderzoek bekeek waarom wij in onze hersenen proberen gezichten te destilleren uit vormen. Bacon blijkt een probaat middel tegen bloedneus en de banaan? Tsja misschien een excuus om veel bananen te kunnen eten. We bespreken de onalledaagse wetenschap met Diederik Jekel en Vincent Icke.
[..]
Vanochtend is bekend gemaakt dat Marlou van Rhijn, ook wel bekend als de 'Blade Babe', het gezicht wordt van de nieuwe grote Europese reclamecampagne van Nike. De paralympisch kampioene van Londen is als eerste gehandicapte sporter prominent naar voren geschoven voor de 'Just Do It'-campagne.
Nee jij bent leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
Peter PannekoekDie gast is zo niet grappig.
Peterrrrrrrrrrrrrr ik ben verliefddddquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:36 schreef alors het volgende:
Het leukste aan Peter Pannekoek is zijn naam.
Bert.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
He gadverdamme, die dominee Ernie of Bert is er. Wat een lul van een vent is dat.
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige reportage net van Een Vandaag over de grote comeback van Heintje. Hij stond op een Tros muziekplein feest voor 15 man de longen uit zijn lijf te zingen, onder het publiek 2 bejaarde kreukeltrutten van de "Internationale Hein Simons fanclub". Godskolere wat een treurigheidOh en zijn mama leeft ook nog. Waarvan akte.
Je best doen omdat je het exclusieve comeback interview met Heintje wil hebben.quote:
Okquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hond.
Eerst was het ook al niet grappig.
Kad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is hond.
Eerst was het ook al niet grappig.
Je moet wel een zus hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb jezus nog nooit ergens in gezien
waar is ggmmquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een boeiend onderwerp van de unieke talenten
En ook een liedje over z'n oma...quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef StephanL het volgende:
Jantje Smit is hem achterna gegaan met Mama. Ook in het Nederlands begonnen en daarna naar Duitstalig.
Helaas heeft Jantje niet ook gewoon besloten tenminste 40 jaar geen Nederlandstalige muziek te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:23 schreef StephanL het volgende:
Jantje Smit is hem achterna gegaan met Mama. Ook in het Nederlands begonnen en daarna naar Duitstalig.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom nou weer die half naakte mannen
Omdat het Gay parade week was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom nou weer die half naakte mannen
De meeste Amerikanen weten niet eens dat er een buitenland is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:33 schreef Paul het volgende:
Wist die gozert niet dat hij buiten amerika ook op tv was ofzo hee
Alsof het super raar is inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:33 schreef Paul het volgende:
Wist die gozert niet dat hij buiten amerika ook op tv was ofzo hee
Sheeple.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
terechte klacht, social media zombies
Tja, cabaretiers die steeds maar hetzelfde trucje doen zijn op een gegeven moment gewoon niet zo leuk meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal gelijk Gremdaat, als Wilders aan het woord is gaat vak K altijd heel opzichtig kruiswoordpuzzels doen enzo.
Benen eraf draaien en ze kan niet eens meer wegrennenquote:
Dat soort mensen schieten wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Benen eraf draaien en ze kan niet eens meer wegrennen
anders mocht ze niet meedoen met de paralympics.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk geen benen meer?
Zo geborenquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk geen benen meer?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:44 schreef muzas het volgende:
[..]
anders mocht ze niet meedoen met de paralympics.
Er is een reclamespotje dat hij zegt dat hij te zien is bij bnn, die komt af en toe voorbij .. :pquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Alsof het super raar is inderdaad
Hij geeft wel 100% op het podium!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het afschuwelijk dat je daar staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet toen Peter Pannekoek de vloer betrad welke eigenlijk voor Pieter-Jan had moeten zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Beste DWDD uitzending ooit. Ik heb het zonder mij ook maar één keer te ergeren uitgekeken
Geen commentaar. Ik zit met een duister en verschrikkelijk geheimquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs niet toen Peter Pannekoek de vloer betrad welke eigenlijk voor Pieter-Jan had moeten zijn?
Ik hoop niet dat je geheim afbreuk doet aan de kwaliteiten van Pieter-Jan. Sterker nog: daar wil ik niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen commentaar. Ik zit met een duister en verschrikkelijk geheim
ze veren niet meequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker vals spelen met die verende benen.
neequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij leest alle posts van het topic terug?
quote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Stijn hier gewoon lekker posten als hij dat wil joh.
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan Fransen.
Einde bericht.
Tot. Dan!quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over een half uur kan ik ook kijken
Ook aan Frans Bauer?quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan Frankrijk.
Einde bericht.
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bang zijn voor een stel zandnegers duizenden kilometers verderop
marc marie en paul konden niet en ze moeten toch aan de homo quotum voldoen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:09 schreef Evertjan het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat die Wilfred de Bruijn als tafelheer doet. Komt nooit geen zinnig woord uit
Ik ben nog banger dat het bier binnenkort niet in de bonus isquote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.
Geer en Goor missen nog.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
marc marie en paul konden niet en ze moeten toch aan de homo quotum voldoen.
die hadden wel wat kekke grapjes over isis gemaaktquote:
Gaat dieper, over hoe de armoede en bevolkingsgroei instanties als ISIS juist in de hand werken daar in het Midden-Oosten en Noord-Afrika.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |