Er is een reclamespotje dat hij zegt dat hij te zien is bij bnn, die komt af en toe voorbij .. :pquote:Op vrijdag 19 september 2014 19:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Alsof het super raar is inderdaad
Hij geeft wel 100% op het podium!quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het afschuwelijk dat je daar staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet toen Peter Pannekoek de vloer betrad welke eigenlijk voor Pieter-Jan had moeten zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Beste DWDD uitzending ooit. Ik heb het zonder mij ook maar één keer te ergeren uitgekeken
Geen commentaar. Ik zit met een duister en verschrikkelijk geheimquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs niet toen Peter Pannekoek de vloer betrad welke eigenlijk voor Pieter-Jan had moeten zijn?
Ik hoop niet dat je geheim afbreuk doet aan de kwaliteiten van Pieter-Jan. Sterker nog: daar wil ik niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen commentaar. Ik zit met een duister en verschrikkelijk geheim
ze veren niet meequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker vals spelen met die verende benen.
neequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij leest alle posts van het topic terug?
quote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Stijn hier gewoon lekker posten als hij dat wil joh.
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan Fransen.
Einde bericht.
Tot. Dan!quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over een half uur kan ik ook kijken
Ook aan Frans Bauer?quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan Frankrijk.
Einde bericht.
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bang zijn voor een stel zandnegers duizenden kilometers verderop
marc marie en paul konden niet en ze moeten toch aan de homo quotum voldoen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:09 schreef Evertjan het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat die Wilfred de Bruijn als tafelheer doet. Komt nooit geen zinnig woord uit
Ik ben nog banger dat het bier binnenkort niet in de bonus isquote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.
Geer en Goor missen nog.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
marc marie en paul konden niet en ze moeten toch aan de homo quotum voldoen.
die hadden wel wat kekke grapjes over isis gemaaktquote:
Gaat dieper, over hoe de armoede en bevolkingsgroei instanties als ISIS juist in de hand werken daar in het Midden-Oosten en Noord-Afrika.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |