quote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Stijn hier gewoon lekker posten als hij dat wil joh.
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan Fransen.
Einde bericht.
Tot. Dan!quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over een half uur kan ik ook kijken
Ook aan Frans Bauer?quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan Frankrijk.
Einde bericht.
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bang zijn voor een stel zandnegers duizenden kilometers verderop
marc marie en paul konden niet en ze moeten toch aan de homo quotum voldoen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:09 schreef Evertjan het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat die Wilfred de Bruijn als tafelheer doet. Komt nooit geen zinnig woord uit
Ik ben nog banger dat het bier binnenkort niet in de bonus isquote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.
Geer en Goor missen nog.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
marc marie en paul konden niet en ze moeten toch aan de homo quotum voldoen.
die hadden wel wat kekke grapjes over isis gemaaktquote:
Gaat dieper, over hoe de armoede en bevolkingsgroei instanties als ISIS juist in de hand werken daar in het Midden-Oosten en Noord-Afrika.quote:Op maandag 22 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar als dit over ISIS gaat is dit een hele domme opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |