Hi guys, I am new here. I see all the posts have same information about Netflix and how to access it.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
If you believe you have something that enhances the Netflix experience and it should be included in the opening post, you can try to suggest it in this feedback thread TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
When approved, the moderator may edit the post to include it and then it will also appear in all new upcoming threads (as threads here automatically close when they have reached 300 posts)
Ik heb het even doorgespeeld, want het loopt lastiger dan ik gehoopt had.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:24 schreef Rearviewmirror het volgende:
De topics over de Vlaamse 'De slimste mens ter wereld' zijn niet gereekst. Kan dat wel gebeuren? De laatste twee topics zijn deze:
TV / [BEL] De Slimste Mens Ter Wereld #9 - De winnaar is bijna bekend.
TV / [BEL] De Slimste Mens Ter Wereld #8 - De winnaar is nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgespeeld, want het loopt lastiger dan ik gehoopt had.
-Edit: ondertussen opgelost-
Ik ruik hier enige sarcasmequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:00 schreef Mike het volgende:
Wat fijn dat je even meedenkt, GGMM! We hebben Fylax op de lijst van kandidaten gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |