1 | [spoiler=Seizoen 1, Aflevering 3]Wat er nu toch is gebeurd :o[/spoiler] |
SPOILER: Seizoen 1, Aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens is het aan de rest om zelf te zien hoe ver je bent en welke spoilers je wel en niet wilt lezen.
Ik heb alle afleveringen al gezien
Dan kun je terecht in Topicreeks: [USA] House of Cards - Fincher/Spacey
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 25-02-2015 15:03:47 ]Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Het is vast in aanloop naar het aankomende seizoen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
Nu hebben de drie mensen die nog niet alle afleveringen gezien hebben ook een topic
Ik zat zelf ook met de vraag hoe je dat het handigste kunt omschrijven maar spoiler vrij is de term die ook in andere TT's gebruikt worden hier. Dus daar heb ik me maar aan gehouden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef APK het volgende:
Ik vind 'Spoiler vrij' niet echt handig als TT omdat het lijkt alsof het een topic vrij van (zonder) spoilers is
Misschien een beter idee om 'Met spoilertags' oid in de TT te zetten?
SPOILER: Aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Kwalberto het volgende:
Nou kan ik me verschuilen achter het feit dat ik het gewoon gekopieerd heb uit de FAQ (wat op zichzelf waar is), maar daar staat het ook naar mijn voorbeeld inSPOILER: Aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl Mike me er zelfs nog op wees dat ik het verkeerd geschreven had.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Eerdere seizoenen waren rond 9 uur 's ochtends beschikbaar. Netflix heeft nog geen officiële tijd bekend gemaakt voor zover ik kon vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Comprehendam het volgende:
Hoe laat zou het online komen?
In de Nederlandse of Engelse?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Ja staan erop. Valt me wel op dat er veel fouten in de ondertiteling staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |