abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:07:11 #1
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149896927

Welkom in het spoiler vrije topic voor House of Cards

Omdat House of Cards per seizoen uit komt en je zelf kunt bepalen hoe snel je het seizoen kijkt is iedereen op een andere plek in de serie. Om toch over gebeurtenissen in de afleveringen te kunnen praten voordat je door het seizoen heen bent kun je hier je verhaal kwijt in spoilertags. In het gewone topic kan er dan vanaf het verschijnen van een seizoen open gesproken worden.

Hoe plaats ik spoilers?

Omdat iedereen op een ander punt in de serie zit wordt je verzocht bij het gebruik van spoilers aan te geven om welke aflevering je spoiler gaat. Dit kun je doen door de tags op de volgende manier te schrijven.

1[spoiler=Seizoen 1, Aflevering 3]Wat er nu toch is gebeurd :o[/spoiler]

Dit wordt dan
SPOILER: Seizoen 1, Aflevering 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens is het aan de rest om zelf te zien hoe ver je bent en welke spoilers je wel en niet wilt lezen.

Ik heb alle afleveringen al gezien
Dan kun je terecht in Topicreeks: [USA] House of Cards - Fincher/Spacey

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 25-02-2015 15:03:47 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Forum Admin zaterdag 21 februari 2015 @ 20:11:02 #2
35723 crew  GGMM
pi_149897063
Nu hebben de drie mensen die nog niet alle afleveringen gezien hebben ook een topic _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 20:11:55 #3
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149897090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:11 schreef GGMM het volgende:
Nu hebben de drie mensen die nog niet alle afleveringen gezien hebben ook een topic _O_
Het is vast in aanloop naar het aankomende seizoen natuurlijk ;)
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 21 februari 2015 @ 21:59:40 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_149901459
Ik vind 'Spoiler vrij' niet echt handig als TT omdat het lijkt alsof het een topic vrij van (zonder) spoilers is :+

Misschien een beter idee om 'Met spoilertags' oid in de TT te zetten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_149901565
topshow
graag op anoniem
  zaterdag 21 februari 2015 @ 22:18:55 #6
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_149902145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 21:59 schreef APK het volgende:
Ik vind 'Spoiler vrij' niet echt handig als TT omdat het lijkt alsof het een topic vrij van (zonder) spoilers is :+

Misschien een beter idee om 'Met spoilertags' oid in de TT te zetten?
Ik zat zelf ook met de vraag hoe je dat het handigste kunt omschrijven maar spoiler vrij is de term die ook in andere TT's gebruikt worden hier. Dus daar heb ik me maar aan gehouden.
Maar "spoiler vrij" vervangen door "met spoilertags" is wat mij betreft ook prima hoor. Dit was ook precies de reden waarom ik het topic wat aan de vroege kant vast gemaakt heb. Zodat iedereen van te voren kan zien wat het idee is.

Het blijft een beetje onhandig dat we gewend zijn om zowel de tags als de plotwendingen zelf spoilers te noemen.
Neil Degrasse Tyson
pi_149917487
Ik zit ergens in seizoen 1..aflevering 5 of 6 ofzo. Tijdje niet meer gekeken, omdat het erg langzaam op gang komt allemaal. Binnenkort maar keertje verder, want heb S1 en S2 wel in de kast staan. Dank voor het topic!
  maandag 23 februari 2015 @ 16:51:45 #8
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149958603
Fijn dit topic ^O^. Erg zin in het nieuwe seizoen! Heb alleen komend weekend vrij weinig tijd om te kijken...
pi_150015851
SPOILER: Aflevering 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:33:33 #10
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150016500
Ik heb het topic voornamelijk gemaakt met het oog op het aankomende seizoen. Had niet zo zeer gedacht aan mensen die later beginnen aan de serie. Op zich prima natuurlijk, maar dan is het denk ik handiger om bij de spoilers ook even een seizoensnummer aan te geven.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:43:57 #11
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150016764
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Kwalberto het volgende:
SPOILER: Aflevering 3
Nou kan ik me verschuilen achter het feit dat ik het gewoon gekopieerd heb uit de FAQ (wat op zichzelf waar is), maar daar staat het ook naar mijn voorbeeld in :P Terwijl Mike me er zelfs nog op wees dat ik het verkeerd geschreven had.
Neil Degrasse Tyson
pi_150083337
Hoe laat zou het online komen?
  donderdag 26 februari 2015 @ 20:52:48 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_150085026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Comprehendam het volgende:
Hoe laat zou het online komen?
Eerdere seizoenen waren rond 9 uur 's ochtends beschikbaar. Netflix heeft nog geen officiële tijd bekend gemaakt voor zover ik kon vinden.
Neil Degrasse Tyson
pi_150085377
Toch petje af voor Netflix, halve wereld zit erop te wachten.
I´m back.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:31:39 #15
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_150113464
Staan ze er al op? Vanavond pas tijd om te beginnen
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_150115113
Ja staan erop. Valt me wel op dat er veel fouten in de ondertiteling staan.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 17:19:25 #17
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_150116670
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Ja staan erop. Valt me wel op dat er veel fouten in de ondertiteling staan.
In de Nederlandse of Engelse?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_150116753
8 uur beginnen....
I´m back.
  Moderator vrijdag 27 februari 2015 @ 18:31:09 #19
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_150118509
Ik stel toch voor om in het andere topic verder te gaan. De mensen die er al iets van gezien hebben, gebruiken daar spoiler tags dus het topic is nog veilig. Ik weet niet precies hoe lang we dat vol kunnen houden, maar het blijft op een gegeven moment ook zo dat als je niks wil weten, je ook gewoon beter een topic niet kunt bezoeken. Dat geldt voor alle andere series ook natuurlijk.

Vooralsnog zijn de twee topics bijna identiek, dus dat maakt dit topic overbodig.

Link: TV / [USA] House of Cards - Waar we enthousiast wachten op SE3! (spoilers)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')