Allerlei soorten films, maar misschien kan je in dit rijtje nog iets leuks vinden:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:06 schreef Djahani het volgende:
[..]
Die ken ik al, een hele goede indd! Thanks, meer?![]()
Thanks, zijn alleen wel wat oudere films. Ben meer nieuwsgierig naar circa 2008+quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allerlei soorten films, maar misschien kan je in dit rijtje nog iets leuks vinden:
http://en.wikipedia.org/w(...)_States_Marine_Corps
Al gezien, maar ook een hele goede indd!quote:
De serie The Unit is ook wel tofquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:38 schreef Djahani het volgende:
[..]
Thanks, zijn alleen wel wat oudere films. Ben meer nieuwsgierig naar circa 2008+
[..]
Al gezien, maar ook een hele goede indd!
Acteurs zijn toch Seals ipv mariniers?!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:33 schreef Tim86 het volgende:
Act of Valor
Met echte mariniers (die wel wat minder zijn qua acteren)
Dat is onderdeel van de marine..navy seals.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef kor77 het volgende:
[..]
Acteurs zijn toch Seals ipv mariniers?!
Klopt, maar zijn geen mariniers Appels en peren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de marine..navy seals.
Gevalletje appel en fruit lijkt me dit eerder toch? Een SEAL is altijd een marine, maar een marine is niet altijd een SEALquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:01 schreef kor77 het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn geen mariniers Appels en peren.
Seal maken deel uit van de marine, niet van "The Marine Corps". Is ook een andere opleiding.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gevalletje appel en fruit lijkt me dit eerder toch? Een SEAL is altijd een marine, maar een marine is niet altijd een SEAL
Ah oke, dat wist ik niet. Weer iets geleerdquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef kor77 het volgende:
[..]
Seal maken deel uit van de marine, niet van "The Marine Corps". Is ook een andere opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |