Ja, omdat zij VINDT dat ze meer recht heeft. Maar wie heeft t nu echt?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daarom is Kaleesi ook onderweg naar King's landing
An sich hebben de Targaeryans volgens mij eeuwen geheerst, dus nazaten van die familie zou wat mij betreft het meeste recht hebben, het feit dat vrouwen volgens mij geen aanspraak maken op koningsschap maakt dat wel lastiger momenteel.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, omdat zij VINDT dat ze meer recht heeft. Maar wie heeft t nu echt?
Stannis is een nazaat van die familie, maar volgens mij wel via de vrouwelijke lijn. Tenzij je terug gaat naar de eerste Baratheon die Lord Paramount werd, ik geloof dat die een halfbroer was van de Targaryen koning ofzo. Daar was in ieder geval iets mee. Daarvoor zou je eigenlijk weer even die Lore & History moeten kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
An sich hebben de Targaeryans volgens mij eeuwen geheerst, dus nazaten van die familie zou wat mij betreft het meeste recht hebben, het feit dat vrouwen volgens mij geen aanspraak maken op koningsschap maakt dat wel lastiger momenteel.
Daarna zou ik Stannis het meest gerechtvaardigd vinden
Op de laatste plaats die incestkinderen van Cersei
Ja dan wordt ie President, geen koningquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Romanus het volgende:
Opvolging omdat je in de juiste familie bent geboren is overrated, je moet gewoon diegene met de best capaciteiten als leider aanwijzen en dat is uiteraard Tywin
Er bestaan ook gekozen koningen, net als ongekozen presidenten.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan wordt ie President, geen koning
Tussen Joffrey en Margaery natuurlijk ook nog een "was getrouwd met" of zoietsquote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die van de Baratheons lastigEN ik heb geen idee of ik alles nou goed heb
O ja, die 10 sec moeten we wel meenemen natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tussen Joffrey en Margaery natuurlijk ook nog een "was getrouwd met" of zoiets
Had trouwens wel verwacht dat Karies d'r van d'r lillekheid zou afhelpen door over d'r bol te aaien in een vorige aflevering, maar nee dus.quote:
Een vriend en ik zaten gisteren te speculeren over MacLillikgezichtje en we vonden dat de misvorming wel wat leek op schubben of drakenei. Zou Sireen nou gewoon een soort eng drakenkind zijn? Of immuun voor vuur?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef Weakling het volgende:
[..]
Had trouwens wel verwacht dat Karies d'r van d'r lillekheid zou afhelpen door over d'r bol te aaien in een vorige aflevering, maar nee dus.
ik baal nu al enorm dat ik de volgende aflevering pas eind volgende week kan zien, grumble vakantie grumble
quote:
Hmm, vind het er meer uit zien als stevig verbrand of zo. Schubben zie ik er niet direct in.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend en ik zaten gisteren te speculeren over MacLillikgezichtje en we vonden dat de misvorming wel wat leek op schubben of drakenei.
Van het batsen van Robert en Cersei is idd ooit een kleine gekomen (nog voor Joffrey) maar die heeft niet lang geleefd dacht ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Mss het volgende:
Wat ik me trouwens wel eens aanvraag. Is het 'toeval' dat alle kinderen van Cercei van Jaime zijn? Want daar gaat nu iedereen vanuit omdat alle kinderen blond zijn. Is er ooit iets gezegd over Robert die onvruchtbaar was of schoot Jaime gewoon altijd raak? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Robert en Cercei nooit gebatst hebben.
Die hebben gebatst, Cersei is een keer zwanger van hem geworden. Daarna heeft zij er altijd voor gezorgd dat hij niet in haar klaar kwam, wat prima ging door zijn drankmisbruik.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Mss het volgende:
Wat ik me trouwens wel eens aanvraag. Is het 'toeval' dat alle kinderen van Cercei van Jaime zijn? Want daar gaat nu iedereen vanuit omdat alle kinderen blond zijn. Is er ooit iets gezegd over Robert die onvruchtbaar was of schoot Jaime gewoon altijd raak? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Robert en Cercei nooit gebatst hebben.
Post die ook ff!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook ff een simpele kaart gemaakt voor die vriend van me, met pijltjes naar de voornaamste steden en wie er zitten (King's Landing, Winterfell, Dreadfort, The Twins, Sunspear, Highgarden, Dragonstone etc). Maar wie zit er eigenlijk in Storm's End? Dat is Baratheon land toch, maar Stannis zit in Dragonstone, en de rest is kei poepie dood.
Nee die is gewoon van internet gejat. En daarna pijltjes erbijquote:
Die heeft Stannis moeten veroveren omdat een van Renly's sers te koppig was om zich over te geven. Had ook te maken omdat er een bastaardzoon van Robert(?) in dat slot zat. Heeft Stannis uiteindelijk met wat Carice magic redelijk simpel veroverd...quote:Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook ff een simpele kaart gemaakt voor die vriend van me, met pijltjes naar de voornaamste steden en wie er zitten (King's Landing, Winterfell, Dreadfort, The Twins, Sunspear, Highgarden, Dragonstone etc). Maar wie zit er eigenlijk in Storm's End? Dat is Baratheon land toch, maar Stannis zit in Dragonstone, en de rest is kei poepie dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |