Naam: Vistuigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke is die aflevering met de visser?
Hahahaha wat een geweldige aflevering.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:41 schreef krulbel het volgende:
[..]
Naam: Vistuig
Link: http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/10-03-2009/NCRV_1312924
De stem van Meester Visser is ook geen steek veranderd in 17 jaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
Heel veel zijn niet meer online te vinden. Dit is ook wel een mooie:
Zonder jury was het wel beter, maar de lokatiebezoeken zijn nu wel leuker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De stem van Meester Visser is ook geen steek veranderd in 17 jaar.
Overigens vind ik de huidige opzet wel iets fijner. Leuk om te zien wel, die oude afleveringen!
Vraag het Gramulanion.quote:
Niet nodig, geloof ik.quote:
Dat was in #135, dus dan kan hij er nu onderhand wel eens uitgegooid worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de OP nog een beetje opgeleukt
Ik had humberto er niet ingegooid.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef svann het volgende:
[..]
Niet nodig, geloof ik.
[..]
Dat was in #135, dus dan kan hij er nu onderhand wel eens uitgegooid worden.
Niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had humberto er niet ingegooid.
Denk ik, tenminste. Maar 'sinaasappelschilletje' mag er inderdaad wel eens uit.
Oke, dan wel, ook goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:35 schreef svann het volgende:
[..]
Niet?
Uhm... Jouw OP en jouw mededeling dat je hem opgeleukt hebt.
Wat vind jij er dan van?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat je mij de schuld geeft van jouw acties.
GROEN GROEN GROEN GROEN GROEN!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic op te leuken.
Deze misschien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahahaha wat een geweldige aflevering.
Zijn er nog meer van dat soort parels?
Iets met een hekje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hier staan er een paar aangeraden: http://duikboot.tumblr.co(...)-de-rijdende-rechterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zit het nu te kijken. Pierre Bokma zou die fietsenhandelaar meesterlijk kunnen spelen.quote:
Dan moet je eerst het origineel zien natuurlijkquote:
Ik vraag me nog steeds af of dat gelukt is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Als dat hekje er komt mogen ze mij meteen onder de grond stoppen"
Deze was echt belachelijk. 'Dan neemt u toch de voordeur?' 'Nee daar staan spullen.'quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Als dat hekje er komt mogen ze mij meteen onder de grond stoppen"
[ afbeelding ]
E tegen de VVEquote:Het veroorzaakt altijd discussies op de vergadering van de Vereniging van Eigenaren. Moet een reparatie zelf betaald worden of verdeeld worden over iedereen? Voor de familie Knaap is het in deze zaak zo klaar als een klontje: hun rekening is eigenlijk een gemeenschappelijke. De verstopping waar zij last van hadden wordt namelijk veroorzaakt door een loslatende coating in een buis en die buis ligt weer verzonken in een betonnen vloer. 'Ja maar', zegt de VVE, 'die buis ligt wel in een privéruimte'. Aan Mr. Visser de schone taak om een einde te maken aan alle dubbelzinnigheid.
Drankje erbij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Nog heel even. Popcorn staat klaar.
Warme chocomel. Dat kan nu wel met dit weer.quote:
Doe mij er ook zo eenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Warme chocomel. Dat kan nu wel met dit weer.
idem voor de bomendokterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Kadasterkans is zeer laag vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |