Naam: Vistuigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Welke is die aflevering met de visser?
Hahahaha wat een geweldige aflevering.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:41 schreef krulbel het volgende:
[..]
Naam: Vistuig
Link: http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/10-03-2009/NCRV_1312924
De stem van Meester Visser is ook geen steek veranderd in 17 jaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
Heel veel zijn niet meer online te vinden. Dit is ook wel een mooie:
Zonder jury was het wel beter, maar de lokatiebezoeken zijn nu wel leuker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De stem van Meester Visser is ook geen steek veranderd in 17 jaar.
Overigens vind ik de huidige opzet wel iets fijner. Leuk om te zien wel, die oude afleveringen!
Vraag het Gramulanion.quote:
Niet nodig, geloof ik.quote:
Dat was in #135, dus dan kan hij er nu onderhand wel eens uitgegooid worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de OP nog een beetje opgeleukt
Ik had humberto er niet ingegooid.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef svann het volgende:
[..]
Niet nodig, geloof ik.
[..]
Dat was in #135, dus dan kan hij er nu onderhand wel eens uitgegooid worden.
Niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had humberto er niet ingegooid.
Denk ik, tenminste. Maar 'sinaasappelschilletje' mag er inderdaad wel eens uit.
Oke, dan wel, ook goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:35 schreef svann het volgende:
[..]
Niet?
Uhm... Jouw OP en jouw mededeling dat je hem opgeleukt hebt.
Wat vind jij er dan van?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat je mij de schuld geeft van jouw acties.
GROEN GROEN GROEN GROEN GROEN!!!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic op te leuken.
Deze misschien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahahaha wat een geweldige aflevering.
Zijn er nog meer van dat soort parels?
Iets met een hekje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hier staan er een paar aangeraden: http://duikboot.tumblr.co(...)-de-rijdende-rechterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zit het nu te kijken. Pierre Bokma zou die fietsenhandelaar meesterlijk kunnen spelen.quote:
Dan moet je eerst het origineel zien natuurlijkquote:
Ik vraag me nog steeds af of dat gelukt is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Als dat hekje er komt mogen ze mij meteen onder de grond stoppen"
Deze was echt belachelijk. 'Dan neemt u toch de voordeur?' 'Nee daar staan spullen.'quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"Als dat hekje er komt mogen ze mij meteen onder de grond stoppen"
[ afbeelding ]
E tegen de VVEquote:Het veroorzaakt altijd discussies op de vergadering van de Vereniging van Eigenaren. Moet een reparatie zelf betaald worden of verdeeld worden over iedereen? Voor de familie Knaap is het in deze zaak zo klaar als een klontje: hun rekening is eigenlijk een gemeenschappelijke. De verstopping waar zij last van hadden wordt namelijk veroorzaakt door een loslatende coating in een buis en die buis ligt weer verzonken in een betonnen vloer. 'Ja maar', zegt de VVE, 'die buis ligt wel in een privéruimte'. Aan Mr. Visser de schone taak om een einde te maken aan alle dubbelzinnigheid.
Drankje erbij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Nog heel even. Popcorn staat klaar.
Warme chocomel. Dat kan nu wel met dit weer.quote:
Doe mij er ook zo eenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Warme chocomel. Dat kan nu wel met dit weer.
idem voor de bomendokterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Kadasterkans is zeer laag vandaag
en nu al gevloekquote:
dus ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van der Knaap komt over als een zeikerd eersteklas. Voorlopig ben ik Team VvE, al heb ik het normaal nooit op die clubs
Nou ja zo'n club is min of meer verplicht, op zich niks mis meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van der Knaap komt over als een zeikerd eersteklas. Voorlopig ben ik Team VvE, al heb ik het normaal nooit op die clubs
Een nieuwe leiding van de karweiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef alors het volgende:
Wat is nou de schade die hij heeft geleden? Ik heb het begin gemist.
Oh wat een gootsteen die verstopt is?
nog beter, anders is die hele flat straks onbewoonbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja zo'n club is min of meer verplicht, op zich niks mis mee
Ai, ai, ai, dat is wel een rechtzaak waard ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Een nieuwe leiding vam de karwei
Je haalt VVE nu door elkaar met woningbouwvereniging. VVE zijn gewoon de bewoners verenigd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja zo'n club is min of meer verplicht, op zich niks mis mee
hebben ze weer wat te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ai, ai, ai, dat is wel een rechtzaak waard ja.
Hoeft niet, je kan het ook uitbestedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je haalt VVE nu door elkaar met woningbouwvereniging. VVE zijn gewoon de bewoners verenigd.
Daar zijn die potjes toch voor? Woningbouw hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je haalt VVE nu door elkaar met woningbouwvereniging. VVE zijn gewoon de bewoners verenigd.
Dan nog zijn de bewoners de baas. Niet het bestuur.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan het ook uitbesteden
Nee hoor, is volgens mij verplicht bij een flat met meerdere eigenaren. Daar betaal je de servicekosten voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat willen die bejaarden niet en er wil er ook altijd eentje voorzitter zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan het ook uitbesteden
De bewoners, niet 1 bewoner.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan nog zijn de bewoners de baas. Niet het bestuur.
Nee natuurlijk niet. Zou een mooie boel worden. Alleen de zaken die als gemeenschappelijk worden beschouwd. Standleidingen, fundering, dak, gemeenschappelijke ruimtesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zijn die potjes toch voor? Woningbouw hetzelfde verhaal.
Ja echt he, en de geur van kliekjes gekookte aardappelen en bloemkool.quote:
Beweer ik dat het niet verplicht is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee hoor, is volgens mij verplicht bij een flat met meerdere eigenaren. Daar betaal je de servicekosten voor.
Is tenminste in mijn appartement complex zo
die ging idd nergens overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd of Jetske de woordgrap van vorige week kan overtreffen: "is uw doorgang ook zo nauw?"
Daar gaat deze case ook over, vandaar dat de verweerders het geen zaak vinden voor de VVEquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zou een mooie boel worden. Alleen de zaken die als gemeenschappelijk worden beschouwd. Standleidingen, fundering, dak, gemeenschappelijke ruimtes
Dat is dit toch, riool, in je keuken kan ik me voorstellen, maar hier kan je nooit bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zou een mooie boel worden. Alleen de zaken die als gemeenschappelijk worden beschouwd. Standleidingen, fundering, dak, gemeenschappelijke ruimtes
Bouwjaar is ook allemaal 40-45quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef OProg het volgende:
40-45% van de bewoners heeft er last van.
Uitkiepen in de zwarte bak?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef amaranta het volgende:
Zeg, ik spoel vet ook nooit door de gootsteen. Maar verzamel het in een potje.
Wat moet ik daar nu mee? Kan het met pot en al in de groenbak?
Naar de supermarkt ermeequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef amaranta het volgende:
Eerder een ontwerp/bouw fout inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef donald_dick het volgende:
Oke, maar wat heeft dit met de VvE te maken, dit lijkt me meer een kwestie van de aannemer
lozen in het putje van de burenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef donald_dick het volgende:
Jezus wat een grote woningen voor die oudjes. En ze hebben het zo slecht
Ben benieuwd waar dit onder wordt geschaard. Beetje twijfel geval zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dit toch, riool, in je keuken kan ik me voorstellen, maar hier kan je nooit bij.
Ze zullen wel iets jonger zijn dat uit 1845 komen.quote:
En dan als hele flat niet betalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Nouja, dan betaald de VvE het. En daarna zijn ze blut, en dan gaan de VvE kosten omhoog
Uiteindelijk betalen ze het sowieso zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Nouja, dan betaald de VvE het. En daarna zijn ze blut, en dan gaan de VvE kosten omhoog
en dan is de flat onbewoonbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan als hele flat niet betalen
vestzak, broekzakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Ja die kosten voor reparatie van dit soort dingen.quote:
met iedereen erinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit valt niet op te lossen.
Flat tegen de flakte.
Flakte?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit valt niet op te lossen.
Flat tegen de vlakte.
nee hoor, splitsingsaktequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is wel duidelijk denk ik, vve gaat betalen.
behalve, echterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is riool dus deel van de flat.
Boze opaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is die man een rechter of jurist? Of gewoon een hobbyist?
Wie meester Visser?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gepensioneerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Preventief alles vervangen zou sowieso niet verkeerd zijn als ik die deskundige zo hoorde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan kan de VVE het overal gaan vervangen en betaalt iedereen het nog zelf
Nee niet mr. Visser. Hij is kantonrechter. Ik kije dit vakerquote:
Ja gewoon overal vervangen, kun je nog een mooie korting bedingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Preventief vervangen zou sowieso niet verkeerd zijn als ik die deskundige zo hoorde.
Die 'rechter' is kennelijk met pensioen dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee niet mr. Visser. Hij is kantonrechter. Ik kije dit vaker.
Ik heb het over die meneer met die bril die met de wetgeving kwam
De advocaat koopt zichzelf nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die oudjes graaien regelmatig wat weg uit de kas
Om een fles advocaat met slagroom van te kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die oudjes graaien regelmatig wat weg uit de kas
Ik ben een Meester Visserquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is riool dus deel van de flat.
Iets met de helft voor de eigenaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef donald_dick het volgende:
wat zei die vrouw nou op het laatst?
Dat het voor de rekening va de huiseigenaren zal zijn en dat ze daar niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef donald_dick het volgende:
daar zullen de eigenaren niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef donald_dick het volgende:
Zouden voor straf eens een weekje hun mond moeten houden. Alleen die met de kekke blouse heeft recht van spreken.quote:
Ja alsof het geld van de VVE niet van de huiseigenaren is, vond het een domme opmerkingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat het voor de rekening va de huiseigenaren zal zijn en dat ze daar niet blij mee zijn.
Het zal iets schelen in de kosten. Aangezien ze het dan gezamenlijk inkopen en dus wel wat korting kunnen bedingen. Echter zal dat niet de reden zijn waarom die mevrouw dat gezegd heeft. Die mevrouw vond het gewoon vervelend dat ze geen gelijk heeft gekregen .quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja alsof het geld van de VVE niet van de huiseigenaren is, vond het een domme opmerking
Dom gelul natuurlijk, als je VVE zonder buffer hebtquote:Op [url=htTP//forum.fok.nl/topic/2159770/5/50#145799385]dinsdag 21 oktober 2014 22:54[/url] schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat het voor de rekening va de huiseigenaren zal zijn en dat ze daar niet blij mee zijn.
Don't short the messengerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dom gelul natuurlijk, als je VVE zonder buffer hebt
Gezamenlijk inkopen kan nog steeds voor degenen die problemen hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het zal iets schelen in de kosten. Aangezien ze het dan gezamenlijk inkopen en dus wel wat korting kunnen bedingen. Echter zal dat niet de reden zijn waarom die mevrouw dat gezegd heeft. Die mevrouw vond het gewoon vervelend dat ze geen gelijk heeft gekregen .
Zeker, je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gezamenlijk inkopen kan nog steeds voor degenen die problemen hebben.
De Belastingdienst beschouwt het zelfs als eigen vermogen in box 3quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja alsof het geld van de VVE niet van de huiseigenaren is, vond het een domme opmerking
Een bejaarde met tietenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil je niet op Esmeralda??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je geilt op haar pittige kort kapsel zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik erop geil, het viel me meer op dan het geblaat bij deze aflevering ...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je geilt op haar pittige kort kapsel zeker?
quote:Kim Martens gaat door een hel. Zij heeft het niet breed en moet haar woning uit. Zij gaat uit pure nood weer bij haar moeder wonen. Maar wat doe je dan met je inboedel? Professionele meubelopslag is een kostbare zaak. 'Geen nood', zegt kennis Hans, "ik heb nog een lege schuur en voor 50 euro per maand mag je daar je spullen opslaan." Dat laat Kim zich geen twee keer zeggen. Maar nu de spullen gestald zijn moet er betaald worden. Dat gebeurt niet en Hans zet Kims inboedel na 8 maanden op straat. Dat valt niet goed bij Kim en Mr. Visser gaat beoordelen wie hier nu eigenlijk fout zit.
Dit moet wel een pareltje wordenquote:
Champagne staat koud, Balik zalm ligt klaar.quote:
Zak chips hier. Repen en drank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Champagne staat koud, Balik zalm ligt klaar.
Als het maar comfy is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zak chips hier. Repen en drank.
Nee vanuit het Camping Powned topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
iedereen gearriveerd vanuit t opgelicht topic?
camping powned hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
Nee, ik had de Halloween-aflevering van Bottom opstaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
Hij blijft maar terugkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef OProg het volgende:
Henk Krol is ook een soort terreurclown.
het was wachten op die grapquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef OProg het volgende:
Ze had Hans gewoon in natura moeten betalen. Was een buitenkans voor hem geweest.
Dit dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef OProg het volgende:
Ze had Hans gewoon in natura moeten betalen. Was een buitenkans voor hem geweest.
Ongelooflijk wat een kans!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef OProg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |