Beweer ik dat het niet verplicht is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee hoor, is volgens mij verplicht bij een flat met meerdere eigenaren. Daar betaal je de servicekosten voor.
Is tenminste in mijn appartement complex zo
die ging idd nergens overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd of Jetske de woordgrap van vorige week kan overtreffen: "is uw doorgang ook zo nauw?"
Daar gaat deze case ook over, vandaar dat de verweerders het geen zaak vinden voor de VVEquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zou een mooie boel worden. Alleen de zaken die als gemeenschappelijk worden beschouwd. Standleidingen, fundering, dak, gemeenschappelijke ruimtes
Dat is dit toch, riool, in je keuken kan ik me voorstellen, maar hier kan je nooit bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zou een mooie boel worden. Alleen de zaken die als gemeenschappelijk worden beschouwd. Standleidingen, fundering, dak, gemeenschappelijke ruimtes
Bouwjaar is ook allemaal 40-45quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef OProg het volgende:
40-45% van de bewoners heeft er last van.
Uitkiepen in de zwarte bak?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef amaranta het volgende:
Zeg, ik spoel vet ook nooit door de gootsteen. Maar verzamel het in een potje.
Wat moet ik daar nu mee? Kan het met pot en al in de groenbak?
Naar de supermarkt ermeequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef amaranta het volgende:
Eerder een ontwerp/bouw fout inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef donald_dick het volgende:
Oke, maar wat heeft dit met de VvE te maken, dit lijkt me meer een kwestie van de aannemer
lozen in het putje van de burenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef donald_dick het volgende:
Jezus wat een grote woningen voor die oudjes. En ze hebben het zo slecht
Ben benieuwd waar dit onder wordt geschaard. Beetje twijfel geval zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dit toch, riool, in je keuken kan ik me voorstellen, maar hier kan je nooit bij.
Ze zullen wel iets jonger zijn dat uit 1845 komen.quote:
En dan als hele flat niet betalenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Nouja, dan betaald de VvE het. En daarna zijn ze blut, en dan gaan de VvE kosten omhoog
Uiteindelijk betalen ze het sowieso zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Nouja, dan betaald de VvE het. En daarna zijn ze blut, en dan gaan de VvE kosten omhoog
en dan is de flat onbewoonbaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan als hele flat niet betalen
vestzak, broekzakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef donald_dick het volgende:
Ja die kosten voor reparatie van dit soort dingen.quote:
met iedereen erinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit valt niet op te lossen.
Flat tegen de flakte.
Flakte?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit valt niet op te lossen.
Flat tegen de vlakte.
nee hoor, splitsingsaktequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is wel duidelijk denk ik, vve gaat betalen.
behalve, echterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is riool dus deel van de flat.
Boze opaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is die man een rechter of jurist? Of gewoon een hobbyist?
Wie meester Visser?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Gepensioneerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Preventief alles vervangen zou sowieso niet verkeerd zijn als ik die deskundige zo hoorde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan kan de VVE het overal gaan vervangen en betaalt iedereen het nog zelf
Nee niet mr. Visser. Hij is kantonrechter. Ik kije dit vakerquote:
Ja gewoon overal vervangen, kun je nog een mooie korting bedingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Preventief vervangen zou sowieso niet verkeerd zijn als ik die deskundige zo hoorde.
Die 'rechter' is kennelijk met pensioen dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nee niet mr. Visser. Hij is kantonrechter. Ik kije dit vaker.
Ik heb het over die meneer met die bril die met de wetgeving kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |