Dat het voor de rekening va de huiseigenaren zal zijn en dat ze daar niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef donald_dick het volgende:
wat zei die vrouw nou op het laatst?
daar zullen de eigenaren niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef donald_dick het volgende:
wat zei die vrouw nou op het laatst?
Zouden voor straf eens een weekje hun mond moeten houden. Alleen die met de kekke blouse heeft recht van spreken.quote:
Ja alsof het geld van de VVE niet van de huiseigenaren is, vond het een domme opmerkingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat het voor de rekening va de huiseigenaren zal zijn en dat ze daar niet blij mee zijn.
Het zal iets schelen in de kosten. Aangezien ze het dan gezamenlijk inkopen en dus wel wat korting kunnen bedingen. Echter zal dat niet de reden zijn waarom die mevrouw dat gezegd heeft. Die mevrouw vond het gewoon vervelend dat ze geen gelijk heeft gekregen .quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja alsof het geld van de VVE niet van de huiseigenaren is, vond het een domme opmerking
Dom gelul natuurlijk, als je VVE zonder buffer hebtquote:Op [url=htTP//forum.fok.nl/topic/2159770/5/50#145799385]dinsdag 21 oktober 2014 22:54[/url] schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat het voor de rekening va de huiseigenaren zal zijn en dat ze daar niet blij mee zijn.
Don't short the messengerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dom gelul natuurlijk, als je VVE zonder buffer hebt
Gezamenlijk inkopen kan nog steeds voor degenen die problemen hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het zal iets schelen in de kosten. Aangezien ze het dan gezamenlijk inkopen en dus wel wat korting kunnen bedingen. Echter zal dat niet de reden zijn waarom die mevrouw dat gezegd heeft. Die mevrouw vond het gewoon vervelend dat ze geen gelijk heeft gekregen .
Zeker, je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gezamenlijk inkopen kan nog steeds voor degenen die problemen hebben.
De Belastingdienst beschouwt het zelfs als eigen vermogen in box 3quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja alsof het geld van de VVE niet van de huiseigenaren is, vond het een domme opmerking
Een bejaarde met tietenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gadverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil je niet op Esmeralda??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je geilt op haar pittige kort kapsel zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef FoXje het volgende:
Dit viel mij vooral op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik erop geil, het viel me meer op dan het geblaat bij deze aflevering ...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je geilt op haar pittige kort kapsel zeker?
quote:Kim Martens gaat door een hel. Zij heeft het niet breed en moet haar woning uit. Zij gaat uit pure nood weer bij haar moeder wonen. Maar wat doe je dan met je inboedel? Professionele meubelopslag is een kostbare zaak. 'Geen nood', zegt kennis Hans, "ik heb nog een lege schuur en voor 50 euro per maand mag je daar je spullen opslaan." Dat laat Kim zich geen twee keer zeggen. Maar nu de spullen gestald zijn moet er betaald worden. Dat gebeurt niet en Hans zet Kims inboedel na 8 maanden op straat. Dat valt niet goed bij Kim en Mr. Visser gaat beoordelen wie hier nu eigenlijk fout zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |