TV / Flikken Maastricht #7quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
IS er ergens een " Flikken Maastricht" topic?
Bazen serie
Bedankt maar had het daarjuist net gevondenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
TV / Flikken Maastricht #7
Ik heb even gezocht en kan geen Tourette on Tour topic vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 21:05 schreef Probability het volgende:
Is er een tourette on tour topic?
Gereekstquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
TV / [2014] [Bryan Singer] X-Men: Days of Future Past
TV / [2014] [Bryan Singer] X-Men: Days of Future Past = Awesome
Kunnen deze twee tot een reeks gemaakt worden?
Als je het zo mooi vindt, dan mag je ook best wat moeite in het topic stoppen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:57 schreef tong80 het volgende:
Sorry Mike
TV / Is it safe ?...........
Vind het zo'n mooie scene.
Heb je gelijk in. Normaal ben ik minder impulsief.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je het zo mooi vindt, dan mag je ook best wat moeite in het topic stoppen.Linkdumps worden overal op het forum gewoon gesloten...het is echt zo'n luie manier van een topic openen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en kan geen Tourette on Tour topic vinden.
Ja heb je gelijk in, ik wilde het aanpassen maar blijkbaar kun je titels niet edittenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Op zich was het niet zo erg want het is best groot TV-nieuws, maar ik denk dat je beter een duidelijkere titel had kunnen kiezen.
Maar in het andere topic verder is ook prima natuurlijk.
Aangepast!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:39 schreef Maloney het volgende:
Kan iemand in de OP van de DWDD-reeks het linkje naar LuckyTV fixen?
Als je bij de rubrieken op het Lucky-logo klikt, kom je hier uit: http://www.theasylum.cc/ .
Ik heb de vraag even doorgespeeld, want ik krijg een foutmelding als ik ze probeer te koppelen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:01 schreef hornage het volgende:
Kan dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - Oktober 2014 - Deel I en dit topic -> TV / [FOK! Movie Trivia] - Oktober 2014 - Deel 2 gekoppeld worden aan deze reeks -> Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Dank alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |