quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:23 schreef Mike het volgende:
Ik had het inderdaad al gelezen.Het lijkt erop dat jullie er onderling al prima uitgekomen waren, dus laten we het zo doen!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
TV / Orange is the new black #2
Mag hier een [ spoiler= Aflevering 13 ] tag omheen?
En zou er naar mijn vorige post gekeken kunnen worden. Het is zoals hier te zien geen overbodige toevoeging.
Ik heb beide aangepast.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zou er in de OP van TV / Orange is the new black #2 misschien even het blokje uit de FAQ over het gebruik van een afleveringsnummer in de spoiler titel geplakt kunnen worden. Deze nieuwe regel kan met het uitkomen van het nieuwe seizoen wel een beetje extra bekendheid gebruiken
quote:
Omdat je weer expres zit te hengelen naar spoilers, terwijl in het topic ervoor zoveel problemen erover zijn ontstaan (door dezelfde vraag zelfs).quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn reactie zomaar weggemod uit het GOT topic?
Hoezo weer? Waar heb ik dat eerder gedaan dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef Mike het volgende:
Omdat je weer expres zit te hengelen naar spoilers
'Weer' als in 'net zoals het ging in het topic ervoor'. En uiteraard mag je discussiëren, maar voor de boekenlezers is er een apart topic. Ik snap ook niet waarom je mensen in het niet-boekenlezerstopic dan vervelend zou willen maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo weer? Waar heb ik dat eerder gedaan dan?
Wel grappig dat je niet mag discussiëren op een forum.
Is goed. Ik blijf wel weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef Mike het volgende:
[..]
'Weer' als in 'net zoals het ging in het topic ervoor'. En uiteraard mag je discussiëren, maar voor de boekenlezers is er een apart topic. Ik snap ook niet waarom je mensen in het niet-boekenlezerstopic dan vervelend zou willen maken.
en kan misschien Trivia en Aflevering met hoofdletter? Ziet er wat netter uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:52 schreef DragonFodder het volgende:
TV / [FOK! Serie trivia] deel 1: Pilot
Kan deel 1 veranderd worden in aflevering 1? Past beter in het thema
Ja, dat ook ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
en kan misschien Trivia en Aflevering met hoofdletter? Ziet er wat netter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |