Stonden er spoilers dan? Ligt er natuurlijk aan tot hoever je gekeken hebt of het spoilers zijn of niet. Ik zie iig niet zo snel spoilers over het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef Erasmo het volgende:
Is het GoT alweer spoilervrij? Ik durf niet meer te kijken
Na het einde van het seizoen werd er flink op los gespoilerd dus ik vraag het maar even naquote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Stonden er spoilers dan? Ligt er natuurlijk aan tot hoever je gekeken hebt of het spoilers zijn of niet. Ik zie iig niet zo snel spoilers over het nieuwe seizoen.
quote:COJONES (ballen in het Spaans) is een satirisch tv-programma met Erik van Muiswinkel, Thomas van Luyn, Mike Boddé, Owen Schumacher, Rob Urgert en Martijn Koning.
Heb het aangepast. Foei Mikequote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Thanks Mike, nu kan ik hem niet meer aanpassen
TV / COJONES #2: Satire op de zaterdagavond
Kan je de bovenste tekst van de OP vervangen door:
[..]
Is gebeurtquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kan in het spoiler voorbeeld in de OP van TV / [USA]House of cards - Spoiler vrij de titel "Aflevering 3" vervangen worden door "Seizoen 1, Aflevering 3". Dat is wat duidelijker voor mensen die later aan de serie beginnen.
Daarnaast hoort "gebeurt" natuurlijk "gebeurd" te worden. Dat is ook verkeerd in de FAQ terecht gekomen nadat ik het verkeerd geschreven heb bij het opperen van dit idee.
Punten voor de snelle actie, maar haastige spoed is zelden goed. Het is nu maar half aangepast.quote:
Lol ik was ook net bezig en dacht, ik zie de fout in het blokje nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:59 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Punten voor de snelle actie, maar haastige spoed is zelden goed. Het is nu maar half aangepast.
In het code blokje boven de spoiler zelf staat nog steeds "Aflevering 3" in plaats van "Seizoen 1, Aflevering 3" en de spelfout is blijven staan binnen de spoiler. Daarnaast staat de spelfout ook nog steeds in de FAQ.
Je hebt alleen nog "gebeurt" in de spoiler van de FAQ over het hoofd gezienquote:
Was ik mee bezig maar toen ik zag dat Mike ook aan het wijzigen was ben ik opgehoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog "gebeurt" in de spoiler van de FAQ over het hoofd gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |