quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:04 schreef Pvoesss het volgende:
Zouden de veronica mars topics gereekst kunnen worden?
TV / Veronica Mars (USA) deel 6 - De film heeft groen licht!
TV / Veronica Mars (USA) deel 7 - De opnames zijn begonnen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe komt de TT ineens veranderd eigenlijk?
TV / [USA] Hannibal #1 Moooooooorden!
Er was een autist die vond dat een filmquote niet kon in een tv serie reeks, dat is wat ik weet, maar de oude titel was imho leukerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Mike het volgende:
-edit-
Even beter gekeken.
De titel is aangepast door een niet FTR-mod, ik zou zo niet even weten waarom dat was.
topquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:36 schreef Mike het volgende:
Ik zet 'm wel even terug...normaal gesproken kan ook alleen de topicopener een verzoek doen voor een andere titel.
Subtitel?quote:Op zondag 8 september 2013 23:53 schreef Boze_Appel het volgende:
TV / [USA] Breaking Bad #38 I might have another job for your uncle
Kan de subtitel van het topic verwijderd worden ivm. spoilers.
De 'I might have another job for your uncle'quote:Op maandag 9 september 2013 00:20 schreef Waterdrinker het volgende:
I might have another job for your uncle
Nee het ging over een reeks die ik aanmaakte ...Dat mocht nog nietquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef Mike het volgende:
Geen nieuw topic, maar er was vroeger een BNN-programma dat zo heette waar topics over zijn. Maak er bv van: De Man Met De Hamer met vader en zoon Krabbé
Ik weet niet hoe ik dat moet.ik heb wel een tekst erbij gezet. met hun namen erbijquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef Mike het volgende:
Geen nieuw topic, maar er was vroeger een BNN-programma dat zo heette waar topics over zijn. Maak er bv van: De Man Met De Hamer met vader en zoon Krabbé
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef Pino112 het volgende:
TV / Hello Goodbye NED 1
Reeksen met
TV / Hello Goodbye #2
Moet november niet een eigen reeks worden net zoals oktober?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> TV / [FOK MOVIE TRIVIA]-November 2013-Deel 1 toegevoegd worden aan deze reeks -> Topicreeks: [Fok Movie Trivia]-Oktober 2013-Deel 1 ?
Bij voorbaat dank
Niemand zit er op te wachten; het is simpelweg het verpesten van datgene wat de serie vast en zeker zelf wel uit gaat leggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef Mike het volgende:
Ik ken de serie niet, maar klopt het dat het uit de laatste aflevering komt? Want dan mag het zonder spoilertags he?
In dit geval wellicht wel al bekend, mij (en ik denk meerderen) is het echter niet opgevallen en dat stoort. Het is toch simpel om even wat spoiler tags te gebruiken als je denkt info te verspreiden waarvan niet iedereen op de hoogte is. Hier is bij Nielsch al vaker om gevraagd maar hij doet er weinig mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Mike het volgende:
Maar de vraag is dus of het al bekend is. Want als dat zo is, zijn er geen spoilertags nodig. Als het iets is dat pas in de komende aflevering(en) duidelijk wordt, dan natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |