quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef Pino112 het volgende:
TV / Hello Goodbye NED 1
Reeksen met
TV / Hello Goodbye #2
Moet november niet een eigen reeks worden net zoals oktober?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef hornage het volgende:
Mag dit topic -> TV / [FOK MOVIE TRIVIA]-November 2013-Deel 1 toegevoegd worden aan deze reeks -> Topicreeks: [Fok Movie Trivia]-Oktober 2013-Deel 1 ?
Bij voorbaat dank
Niemand zit er op te wachten; het is simpelweg het verpesten van datgene wat de serie vast en zeker zelf wel uit gaat leggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:41 schreef Mike het volgende:
Ik ken de serie niet, maar klopt het dat het uit de laatste aflevering komt? Want dan mag het zonder spoilertags he?
In dit geval wellicht wel al bekend, mij (en ik denk meerderen) is het echter niet opgevallen en dat stoort. Het is toch simpel om even wat spoiler tags te gebruiken als je denkt info te verspreiden waarvan niet iedereen op de hoogte is. Hier is bij Nielsch al vaker om gevraagd maar hij doet er weinig mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Mike het volgende:
Maar de vraag is dus of het al bekend is. Want als dat zo is, zijn er geen spoilertags nodig. Als het iets is dat pas in de komende aflevering(en) duidelijk wordt, dan natuurlijk wel.
| 1 | [spoiler=Aflevering 3]Wat er nu toch is gebeurt :o[/spoiler] |
SPOILER: Aflevering 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze manier kan iedereen zelf kiezen het risico op spoilers te lopen bij het openen van een topic. Plaats daarom ook geen spoilers in de topic titels. Die worden namelijk door iedere bezoeker gelezen.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILER: GoT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in TV / [USA] The Walking Dead #47 LIAR!Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
TR. Natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 11:19 schreef Mike het volgende:
Als er een spoiler in de titel zit, is het het makkelijkste om even een topicreport te maken. Dat valt namelijk meteen op voor de moderators. Ik kijk zelf niet naar ER, dus uit deze topictitel kon ik zelf niks opmaken. We lezen ook niet alles, dus dan is zo'n melding altijd het handigste. DM of PM kan natuurlijk ook.
Overigens vond ik de titel nog wel meevallen. Je zou heel indirect er iets van kunnen afleiden, maar in principe is het een vrij algemene titel.
Niet in FTR denk ik. De search levert in ieder geval niks op.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waar is Victoria secret show topic?
Jij ook een fijne kerst!quote:
Nu is er in het Netflix-topic half gespoilerd, hierna volgende een discussie en toen, imho, een flinke K*Tspoiler (voor mij iig) zonder de mooie spoiler-tags. Ik verwacht nu weer een flinke discussie eigenlijk. Hebben jullie mods hier wellicht een mening / standpunt over om in het Netflix-topic te delen? Dan is daar iig duidelijkheid over, wellicht fijnquote:Sommige online streamingdiensten, zoals Netflix, brengen hun series per seizoen in één keer uit. Aangezien iedereen deze op zijn eigen tempo kijkt kan informatie over de afleveringen het beste in een spoiler-tag met aflevering nummer geplaatst worden.
Het is simpel: het topic gaat over Netflix zelf en niet over de series (daar zijn aparte topics voor). Spoilers zien we liever helemaal niet of anders minimaal in een spoilertag. Mensen die toch expres gaan spoileren krijgen een ban-aanvraag bij de admins.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:09 schreef KaBuf het volgende:
Uit de FAQ:
[..]
Nu is er in het Netflix-topic half gespoilerd, hierna volgende een discussie en toen, imho, een flinke K*Tspoiler (voor mij iig) zonder de mooie spoiler-tags. Ik verwacht nu weer een flinke discussie eigenlijk. Hebben jullie mods hier wellicht een mening / standpunt over om in het Netflix-topic te delen? Dan is daar iig duidelijkheid over, wellicht fijn
Met netflix USA mis je ook een hoop, en tips zijn altijd welkom bij een dergelijk volumineus aanbod, maar goed was maar een idee hoor...quote:Op zondag 2 februari 2014 09:19 schreef Mike het volgende:
Dat zou niet veel toevoegen he? We hebben al het Welke Film Heb je Gezien topic, de meeste series hebben een eigen topic en ook Netflix heeft een topic waarin mensen aangeven wat ze tips vonden die ze gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |