abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138662795
Kan een MOD de TT van Game of Thrones aanpassen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 20:18:59 #127
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_138664177
Wat is er dan?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_138665569
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:18 schreef Mike het volgende:
Wat is er dan?
Oh shit. Ik bedoel The Walking dead :D

8)7

quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 17:00 schreef MouzurX het volgende:
Kan die titel echt niet anders? Nu het seizoen voorbij is kijken we straks maanden lang tegen "arrives" aan.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 april 2014 @ 13:18:01 #129
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 13:23:46 #130
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_138687449
Gedaan!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:33:18 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138794299
TV / De recast of het orgineel wie is de beter actrice: Mystique,

Kan iemand de tt veranderen ik heb een slordig foutje gemaakt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 april 2014 @ 20:59:40 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_138990924
Slotje graag :

TV / Help mijn man is klusser op RTL-4

Alvast bedankt. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:53:31 #133
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  vrijdag 25 april 2014 @ 14:33:43 #134
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139250997
In TV / [USA] Game of Thrones #127 Niet Cersei, maar Jaime verkracht wordt weer over het boek gepost. Al zegt men het niet letterlijk, maar heeft men het over personages uit 'verbodenwoord'. :')

Daar is een ander topic voor: TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #11
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 15:53:18 #135
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139253229
Ja, gezien. Er werd verder geen spoiler geplaatst en zolang het ook geen discussie oplevert, ga ik niet elke post zomaar verwijderen hoor. Het moet we een beetje gezellig blijven. :P
  woensdag 30 april 2014 @ 17:19:48 #136
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139418225
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:53 schreef Mike het volgende:
Ja, gezien. Er werd verder geen spoiler geplaatst en zolang het ook geen discussie oplevert, ga ik niet elke post zomaar verwijderen hoor. Het moet we een beetje gezellig blijven. :P
Dan ben ik benieuwd wat een spoiler is. Als mensen het gezellig over dingen uit het boek willen hebben, is daar een apart topic voor. Ik begrijp niet waarom het dan bezwaarlijk zou zijn om dit soort reacties uit het boekloze topic te weren. Op deze manier kan je eigenlijk in geen van beide topics komen, als je de boeken nog niet gelezen hebt.

Overigens kwam ik eigenlijk om dit te posten: TV / [USA] Game of Thrones #130 Always keep your foes confused
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 17:49:38 #137
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139419173
Zoals mensen ook al vaak aangegeven hebben in de reeks: achtergrondinformatie is niet hetzelfde als spoilers:

* Als er iemand belangrijke plotpoints beschrijft die nog moeten gebeuren, dan volgen er maatregelen.

* Als het gaat om extra verduidelijking bij een verhaallijn die al voorbij is dan gaat het niet om spoilers en maakt dat je plezier van de serie niet minder om.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:54:06 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139419326
Dan had de OP wel eens aangepast mogen worden, daarin staat dat er geen enkele verwijzing naar de boeken niet thuis horen in het topic.

Mag ik dan een derde GoT-reeks openen die geheel boekvrij is?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Is ook zo, achtergrondinformatie kan best. Staat ook op de extra's van de blu-ray box namelijk. :)

Dat gezeik hier altijd moet je niet zo serieus nemen.
Onzin. Dit staat niet op de extra's. Dit kan je als seriekijker onmogelijk weten en zou in principe nog gewoon voorbij kunnen komen.

Jammer dat posts over spoilers wel worden verwijderd, maar desbetreffende spoiler wel gewoon blijft staan.
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 17:55:56 #139
35723 crew  GGMM
pi_139419383
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef BaasBanaan het volgende:
Onzin. Dit staat niet op de extra's. Dit kan je als seriekijker onmogelijk weten en zou in principe nog gewoon voorbij kunnen komen.
Niet echt, maar laat een moderator van dit forum dat maar lekker bepalen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 17:58:07 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139419446
Stel je alsjeblieft eens niet zo aan zeg. Als iemand gaat posten staat er dit:

quote:
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Nogmaals: spoilers ontstaan als iemand informatie post die nog op het scherm moet gaan komen. Dat is compleet anders dan wat achtergrondinformatie bij het verhaal. Dat verpest het verhaal niet voor je, want die gebeurtenissen liggen al achter je.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:00:48 #141
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139419533
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Niet echt, maar laat een moderator van dit forum dat maar lekker bepalen.
Of het staat erop, of het staat er niet op. Daar valt weinig over te bepalen. :')

Dit staat er niet op.

Zou het trouwens wel netjes vinden als GGMM's post daar ook verwijderd wordt, aangezien die van mij ook weggehaald is. Niet om "Maar hij deed het ook"-redenen, maar omdat ik uitgemaakt wordt voor zeikerd en ik in mijn verwijderde post aangaf dat wat GGMM zegt over extra's onwaar is.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Mike het volgende:
Stel je alsjeblieft eens niet zo aan zeg. Als iemand gaat posten staat er dit:

[..]

Nogmaals: spoilers ontstaan als iemand informatie post die nog op het scherm moet gaan komen. Dat is compleet anders dan wat achtergrondinformatie bij het verhaal. Dat verpest het verhaal niet voor je, want die gebeurtenissen liggen al achter je.
Dan klopt het toch wat ik zeg over de tekst in de OP, die daar al heel erg lang staat? Waarom is dat dan aanstellerij?

Je bent een aansteller als je correct aangeeft wat in de OP staat en een zeikerd als je correct aangeeft dat iets niet in de serie of de blurays voorkomt? :D
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 18:02:36 #142
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139419574
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:00 schreef BaasBanaan het volgende:

Zou het trouwens wel netjes vinden als GGMM's post daar ook verwijderd wordt, aangezien die van mij ook weggehaald is. Niet om "Maar hij deed het ook"-redenen, maar omdat ik uitgemaakt wordt voor zeikerd en ik in mijn verwijderde post aangaf dat wat GGMM zegt over extra's onwaar is.
GGMM heeft daar ook weer op jouw post gereageerd en die is ook verwijderd.
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 18:02:45 #143
35723 crew  GGMM
pi_139419580
quote:
Of het staat erop, of het staat er niet op. Daar valt weinig over te bepalen. :')
Ja, daar had ik het ook niet over. :') Lees anders gewoon eens goed.

quote:
Mijn post is daar ook weggehaald, huilebalk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 18:05:35 #144
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139419666
quote:

Dan klopt het toch wat ik zeg over de tekst in de OP, die daar al heel erg lang staat? Waarom is dat dan aanstellerij?

Je bent een aansteller als je correct aangeeft wat in de OP staat en een zeikerd als je correct aangeeft dat iets niet in de serie of de blurays voorkomt? :D
Het is aanstellerij omdat je net doet of het complete verhaal voor je verpest wordt terwijl er geen enkele gebeurtenis in de toekomst wordt besproken.

Ik neem het verder echt wel serieus, hoor. :P Ik ben net als jij iemand die op maandag de aflevering kijkt en niks van de boeken heeft gelezen en heb een gruwelijke hekel aan spoilers. Maar paniekerig reageren omdat iemand wat achtergrondinfo geeft over iets dat al gebeurd is, is wat mij betreft een stap te ver.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:05:38 #145
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139419668
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef Mike het volgende:

[..]

GGMM heeft daar ook weer op jouw post gereageerd en die is ook verwijderd.
Het gaat mij er niet om dat er van ons allebei posts worden weggehaald, gaf ik al aan. Het gaat mij erom dat ik voor zeikerd wordt uitgemaakt op basis van iets wat niet waar is, maar hier niet op kan reageren.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mijn post is daar ook weggehaald, huilebalk.
Wederom niet waar: TV / [USA] Game of Thrones #130 Always keep your foes confused
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 18:08:19 #146
35723 crew  GGMM
pi_139419736
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Het gaat mij er niet om dat er van ons allebei posts worden weggehaald, gaf ik al aan. Het gaat mij erom dat ik voor zeikerd wordt uitgemaakt op basis van iets wat niet waar is, maar hier niet op kan reageren.
Je kan hier toch reageren?

quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Wederom niet waar: TV / [USA] Game of Thrones #130 Always keep your foes confused
Ja, leuk. Je weet prima wat ik bedoel.

Wat een jankbal ben jij zeg, vreselijk. Ben er nu wel klaar mee ook.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:10:34 #147
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139419802
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:05 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is aanstellerij omdat je net doet of het complete verhaal voor je verpest wordt terwijl er geen enkele gebeurtenis in de toekomst wordt besproken.

Ik neem het verder echt wel serieus, hoor. :P Ik ben net als jij iemand die op maandag de aflevering kijkt en niks van de boeken heeft gelezen en heb een gruwelijke hekel aan spoilers. Maar paniekerig reageren omdat iemand wat achtergrondinfo geeft over iets dat al gebeurd is, is wat mij betreft een stap te ver.
Ik lees de boeken wel, ik hoef niet te weten wat hier als extra's in voorkomt. Daarom lees ik de boeken juist. Ik waande mij veilig in dat topic, aangezien in de OP duidelijk staat dat er geen enkele verwijzing naar het boek in het topic thuis hoort. Geen enkele vind ik vrij absoluut. Dat geeft ook geen ruimte voor extra achtergrondinformatie uit het boek. Mocht dit onterecht in de OP staan, zou ik graag een topic openen die wel volledig boekvrij is.

En over het innemen van Storm's End is niks in de serie, noch de extra's voorbij gekomen, dus zou ook volgens de lossere interpretatie van de regels niet in de topic thuishoren. Het is ook niet alsof het in de serie genoemd is, maar dat er niet verteld is hoe. Dan zou het inderdaad achtergrondinformatie zijn over iets dat al gebeurd is. Dat is niet het geval.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:14:36 #148
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139419908
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je kan hier toch reageren?

[..]

Ja, leuk. Je weet prima wat ik bedoel.

Wat een jankbal ben jij zeg, vreselijk. Ben er nu wel klaar mee ook.
Pot-ketel verwijt. Of wil je beweren dat je niet weet wat ik bedoel?

Blijf erbij dat ik het netjes zou vinden als ik niet op basis van een onwaarheid uitgemaakt wordt voor zeikerd, zeker aangezien ik er in het topic niet op mag reageren. Leuk dat ik er hier op mag reageren, maar dit leest niemand. Waardoor je bullshit onbeantwoord blijft staan.
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 18:15:14 #149
35723 crew  GGMM
pi_139419927
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Pot-ketel verwijt. Of wil je beweren dat je niet weet wat ik bedoel?

Blijf erbij dat ik het netjes zou vinden als ik niet op basis van een onwaarheid uitgemaakt wordt voor zeikerd, zeker aangezien ik er in het topic niet op mag reageren. Leuk dat ik er hier op mag reageren, maar dit leest niemand. Waardoor je bullshit onbeantwoord blijft staan.
Het is wat.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 30 april 2014 @ 22:17:08 #150
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139432876
Naar aanleiding van deze discussie de regel over spoilers veranderd van

quote:
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
naar

quote:
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik hoop dat de regel hierdoor duidelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')