kloptquote:Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Maar Stannis zit toch in Dragonstone en niet in Storm's End? Of heb ik t mis?
Ga hier maar heen:quote:
Klopt. Maar tegenwoordig is Storm's End wel eigendom van Stannis als ik me niet vergis. Terwijl het voorheen bezit was van Renly.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Maar Stannis zit toch in Dragonstone en niet in Storm's End? Of heb ik t mis?
Excuses, ik dacht dat de boekspoilers alleen gelden voor zaken die in de serie nog niet gebeurd zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ga hier maar heen:
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #12
Ik snap het echt niet, waarom blijven mensen dit doen? Je weet toch inmiddels wel dat daar een los topic voor is? Dan ben je nu toch gewoon opzettelijk aan het klieren?
Afstammelingen van de bastaardbroer van Aegon the Conquererquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Stannis is een nazaat van die familie, maar volgens mij wel via de vrouwelijke lijn. Tenzij je terug gaat naar de eerste Baratheon die Lord Paramount werd, ik geloof dat die een halfbroer was van de Targaryen koning ofzo. Daar was in ieder geval iets mee. Daarvoor zou je eigenlijk weer even die Lore & History moeten kijken.
Hoe laat bij jou zijn?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Hoe dan ook, vanavond @ my place.... GOT bijles voor dummies (gegeven door een dummy 1.1) incl kaarten en stambomen (paint + comic sans) en aanwijsstokken en arceerstiften!
Voor zover ik weet en kan achterhalen is dit in de serie niet voorgekomen.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Excuses, ik dacht dat de boekspoilers alleen gelden voor zaken die in de serie nog niet gebeurd zijn?
Is ook zo, achtergrondinformatie kan best. Staat ook op de extra's van de blu-ray box namelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Excuses, ik dacht dat de boekspoilers alleen gelden voor zaken die in de serie nog niet gebeurd zijn?
Mijn zoon keek mee en begon te dansenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:27 schreef So_Surreal het volgende:
Deze al gepost?
Elke Game of Thrones kill in een filmpje met een droog muziekje, in 3 minuten
Uh.. oh.. een toekomstige Jeffrey in spe.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn zoon keek mee en begon te dansen
Jeffrey? Je bedoelt Joffrey?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Uh.. oh.. een toekomstige Jeffrey in spe.
quote:Op woensdag 30 april 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Uh.. oh.. een toekomstige Jeffrey in spe.
Wat had jij fout gespeld?quote:Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 30-04-2014 18:36:40 ]
Eerst schreef ik Jeffrey? Daarna bij de edit schreef ik: bedoel je soms Joffrey om je duidelijk te maken dat het met een O is.quote:
Dat is moeders eigen natuurlijk, altijd het goede van je kind inzien.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
't Kind is anderhalf, hij vond het muziekje gewoon leuk
Hihihahahahooo LOOOOOLLLLLLLL flapper de wapper joehoe haha hoho....quote:
Uh, oke.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hihihahahahooo LOOOOOLLLLLLLL flapper de wapper joehoe haha hoho....
Nee toch niet echt...
Oke, fijn dat we ff gepraat hebben. Moeten we vaker doen. Groetjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |