Naked Kids?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Wie de reference raadt krijg een koekje.
Mja June Madness is begonnen hoor, J. Cole is de eerste leak. Ben benieuwd.
Hmmm interessantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
Nope, het is heel recent en ik denk dat Norrage er wel blij mee zal zijn.
Nope, zit echt in de laatste weken. Je raadt het sws alleen als je het album gehoord hebt want het is (nog) geen single.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
Oooh we gaan nu ook ineens songtitels in de TT gooienDat doen we best vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me niks.quote:
Nee da's niet origineel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:57 schreef Felagund het volgende:
Ah, het is een nummer, ik zat ook al na te denken, had bij Portugal. The Man Evil Indie o.i.d. verwacht.
Hmm die zal ik ook eens gaan doen, hierna eerst Winne, Sticks en Jiggy Djé. Damn, daar keek ik naar uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef debeterebob het volgende:
Camera Obscura is trouwens wel een leuk albumLuistert lekker weg.
Boards of Canadaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef debeterebob het volgende:
Deze week niet zo veel geluisterd en gelijk weer veel in te halen
Portugal, Alice in Chains, Black Sabbath, Laura Marling en wat mis ik nu nog meer?
John Hopkins, These New Puritans, Baths?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef debeterebob het volgende:
Deze week niet zo veel geluisterd en gelijk weer veel in te halen
Portugal, Alice in Chains, Black Sabbath, Laura Marling en wat mis ik nu nog meer?
Vond BoC niet zo veel aan eigenlijk, maar heb ook niet het hele album geluisterd...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Boards of Canada
En Eleanor Friedberger is ook goed. Verder niet heel veel geluisterd ook.
Dank u. Eerste stond al wel op de to-do list en die andere twee ken ik ook totaal niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
John Hopkins, These New Puritans, Baths?
JA!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef Felagund het volgende:
Queens of the Stone Age al wel geluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |