Wel lekker, zo een beetje op de achtergrond. Maar live joh...Die vent heeft echt geen uitstralingquote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Felagund het volgende:
Ik vind Junip sowieso wat saai, ook op het (vorige) album.
Jij maakt me wel enthousiast voor het concert.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik was ook fan van ze, totdat ik ze live zag. Wat een saaie act was dat zeg...ongelooflijk.
Low is hoofdprogramma, dus blijft meer dan genoeg enthousiasme over, me dunkt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij maakt me wel enthousiast voor het concert.
Speeldoos is leukquote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
Normaal ben ik de eerste om te kotsen op Nederlandstalige muziek maar dit vind ik echt een geweldig nummer
Leisure Society heeft een patent op catchy nummersquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Het weer wordt beter, dus ik knal er deze in:
Most catchy song van 2013 tot nu toe? Dacht het wel
quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij maakt me wel enthousiast voor het concert.
Roos en Torrequote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
Normaal ben ik de eerste om te kotsen op Nederlandstalige muziek maar dit vind ik echt een geweldig nummer
Leisure Society.quote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Wat is youtubecastratie?quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leisure Society.
Maar youtube castratie komt mij nu wel de neus uit. Ik zal hem wel op Spotify checken.
Ik woon in Duitsland, daar wordt alles op gecensureerd op youtube wat ook maar enigzins verdacht is. Soms zelfs officiele youtube kanalen van bands/platenmaatschappijen.quote:
Wat een fucking tof nummer inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Ja, vervelend he, wanneer iemand je enthousiasme verpestquote:
Dat moet je ook niet verwachten van Leisure Society. Gewoon verstand op nul en huppakeequote:Op maandag 22 april 2013 23:48 schreef DO2 het volgende:
Ja, kan het ook niet helpen. Er gebeurt echt helemaal niets spannends.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, vervelend he, wanneer iemand je enthousiasme verpest
Jaja, op die fiets...:quote:Op maandag 22 april 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet verwachten van Leisure Society. Gewoon verstand op nul en huppakee![]()
The fuck?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:27 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag Ok Computer voor het eerst gehad,
Tja luisterde vanaf dat ik begon met muziek (2006) tot begin 2012 alleen maar Hip-Hop. Dus had aardig wat catching up to do. Heb de meeste proclaimed classics al gehad en die vond ik ook vet maar vind Radiohead tot nu toe echt totaal helemaal niks voor mij.quote:
Nu ja, dat kan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
... maar vind Radiohead tot nu toe echt totaal helemaal niks voor mij.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:35 schreef Z het volgende:
We kunnen wel wat meer hip hop in dit topic gebruiken.
Ja, da's zeker waar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:35 schreef Z het volgende:
We kunnen wel wat meer hip hop in dit topic gebruiken.
Ik snap wel moest je er niets aan vinden, maar ik zou sowieso aanraden OK Computer nog een paar keer te beluisteren. Of misschien wat toegankelijker: In Rainbows.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, het is nu eenmaal zo dat je hier meteen the Spanish inquisition op je af krijgt, als er wordt getwijfeld aan Radiohead.
Zijn ook een aantal mensen op FOK! die zweren bij Creep en alles erna kut vinden. Ik ben blij dat ik niet bij die groep hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:43 schreef DO2 het volgende:
Ik ken genoeg mensen die Radiohead niet te pruimen vinden. Zo raar is het niet eens.
Aantal mensen = ranja?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zijn ook een aantal mensen op FOK! die zweren bij Creep en alles erna kut vinden. Ik ben blij dat ik niet bij die groep hoor
Ja, nee, die sporen natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zijn ook een aantal mensen op FOK! die zweren bij Creep en alles erna kut vinden. Ik ben blij dat ik niet bij die groep hoor
Ik zou het niet meteen afschrijven in ieder geval. Is een cliché, maar luister 'm nog een paar keer, en laat het bezinken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Radiohead tot nu toe echt totaal helemaal niks voor mij.
OK Computer vind ik eigenlijk wel vrij toegankelijk. Toegankelijk dan In Rainbows.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik snap wel moest je er niets aan vinden, maar ik zou sowieso aanraden OK Computer nog een paar keer te beluisteren. Of misschien wat toegankelijker: In Rainbows.
Haha. Ik zou niet eens weten wat ik aan zo'n man moet vragen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ben je gek, ik viel bijna om van de zenuwen en heb als een halve autist staan brabbelen.
Een reconstructie:quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Haha. Ik zou niet eens weten wat ik aan zo'n man moet vragen, eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Godverdomme, ik liep net Thom Yorke tegen het lijf hier in Amsterdam!!Ik was veels te nerveus om veel te zeggen, maar ze spelen geen Creep (thank god) en ik heb om een kleine hint naar Neil Young gevraagd, dus als dat gebeurt, kun je me opvegen!
![]()
![]()
Ik was op dat moment bezig met mijn scriptie over Kafka, dus ik brabbelde ook als afscheid: ''Got to go...eeh, write about Kafka....byeeee.''quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:09 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij accepteerde het meer, volgens mij.![]()
Ik zei: 'He Thom, just want to thank you already for the concert.' En toen zei ik dat ze toch hopelijk geen Creep gingen spelen (beetje stomme en flauwe vraag, maar dat nummer vind ik echt een ramp), aangezien dat op de website van Ziggodome stond, waarop hij zei: 'No, they can put it on the website, you know, but we're not going to play it.' Daarna vroeg ik of er nog een kleine rendition van Neil Young in zat, waarop hij zei: 'Probably not, but who knows.'
Tja weet niet of ik daar nog wel zin in heb. Karma Police kende ik al en vind ik wel goed en Electioneering was wel goed maar voor de rest leek het net 50 jaar te duren. Heb dan altijd zoiets, er is zoveel goede muziek op de wereld die ik nog niet gehoord heb, waarom dan met al een negatief voorgevoel een album revisiten. Ach ja, we zien het wel. Weet nog wel zeker dat ik er vast wel nog eens aankom.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zou het niet meteen afschrijven in ieder geval. Is een cliché, maar luister 'm nog een paar keer, en laat het bezinken.
Heb je overigens 'm wel met koptelefoon geluisterd? OK Computer dient met koptelefoon geluisterd te worden. Nu houd ik op, de Radiohead-fundamentalist in mij begint weer te borrelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja weet niet of ik daar nog wel zin in heb. Karma Police kende ik al en vind ik wel goed en Electioneering was wel goed maar voor de rest leek het net 50 jaar te duren. Heb dan altijd zoiets, er is zoveel goede muziek op de wereld die ik nog niet gehoord heb, waarom dan met al een negatief voorgevoel een album revisiten. Ach ja, we zien het wel. Weet nog wel zeker dat ik er vast wel nog eens aankom.
Luister altijd met mijn Sennheisers.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heb je overigens 'm wel met koptelefoon geluisterd? OK Computer dient met koptelefoon geluisterd te worden. Nu houd ik op, de Radiohead-fundamentalist in mij begint weer te borrelen.
Als je van jazz houdt, is dit misschien meer je straatje, bij de weg:
Brrr nee vind het wederom niks. Krijg er gewoon de kriebels van, die fragiele stem en heel die depressieve sound. Doe mij maar zoiets als we het over jazz hebben:quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heb je overigens 'm wel met koptelefoon geluisterd? OK Computer dient met koptelefoon geluisterd te worden. Nu houd ik op, de Radiohead-fundamentalist in mij begint weer te borrelen.
Je hebt dan inderdaad wel meer te maken met iets als Andrew Hill met bovenstaande Radiohead.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Brrr nee vind het wederom niks. Krijg er gewoon de kriebels van, die fragiele stem en heel die depressieve sound. Doe mij maar zoiets als we het over jazz hebben:
Of wat meer Soul achtig:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:27 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag Ok Computer voor het eerst gehad, vond het echt helemaal niets. Die stem van Thom Yorke krijg ik hoofdpijn van.
Radiohead klinkt depressief omdat Yorke's stem vaak droevig is. Maar mensen die dat zeggen (ik bedoel niet jou dus) luisteren niet goed, want de teksten zijn zelden depressief. Angstig, kwaad, vrolijk, maar bijna nooit depressief.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:25 schreef DO2 het volgende:
Hmz... Ja, dat hoor je wel vaker, ja... Dat Radiohead depressief klinkt, of dat het depressief maakt.
Ik word er soms hooguit wat melancholisch van. Maar het is geen beklijvende melancholie...
Het werkt bijna verfrissend, zelfs.
Zei alleen dat ik het luisterde daarna. Vergeleek niks met elkaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan Ewert er na noemen alsof die twee in de verste verte vergelijkbaar zijn
![]()
![]()
![]()
How to... is wel echt een dieptepunt. En Exit Music... is natuurlijk ook meer boos dan verdrietig, vooral het einde. Bijzonder, het eerste waar ik aan dacht toen ik het hoorde is Romeo & Juliet. Kwam er tijden later pas achter dat het daar ook daadwerkelijk over geschreven is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:42 schreef DO2 het volgende:
Mja, ze hebben natuurlijk wel zeer sombere nummers ( met zwaarmoedige teksten ) ...
Exit Music For a Film en How To Disappear Completely zijn daar wel goede voorbeelden van.
Maar zelfs in die inktzwarte nummers breekt soms het licht door.
En ze worden vrijwel altijd vergezeld door een hypnotiserende melodie die het geheel weer wat draaglijker maakt.
Maar Ian Curtis was zwaar depressief. Yorke is dat nooit geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:54 schreef DO2 het volgende:
Maar goed, er werd ( en wordt ) van Joy Division ook gezegd dat het inktzwart is ( en gezien de teksten is het dat vaak ook ), maar je kan er tegelijkertijd fantastisch op dansen,.
Nee, dat is juist de enorme kracht van JD.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:55 schreef Tchock het volgende:
En dat het depressief is hoeft de dansbaarheid ook niet uit te sluiten, toch?
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 02:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de enorme kracht van JD.
Het is opzwepend en zwaarmoedig tegelijkertijd. Het is enorm energiek, maar doordrenkt met hopeloosheid. Briljant.
Misschien had ik moeten zeggen dat ik het kut vind.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
Hoe kun je Radiohead nou niets aan vindenIk snap dat nooit. Dat je het niet mooi vindt, dat je niet van gitaarmuziek houdt, dat je geen emoties hebt: allemaal valide redenen om Radiohead te haten. Maar hoe kun je er nou 'niets aan' vinden
Nietes, die is te hipster.quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:03 schreef Tchock het volgende:
Overigens was 'The Indie Underground' een veel betere TT. Just Sayin'.
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Terwijl Nick Drake toch ook openingen laat voor stukjes licht. Pink Moon is voor mij met afstand het mooiste album dat ooit gemaakt is. Als ik niet goed in mijn vel zit en zijn muziek op zet, voel ik me meteen een stuk beter. Sterker nog, Bryter Later zet ik heel vaak op als ik vrolijk ben. Five Leaves Left is dan meer een album wat ik lekker in de ochtend opzet. Het is melancholisch, true, maar in zijn teksten zitten zo veel verwonderingen over het leven om zich heen. Ik vind dat Sparklehorse wel te vergelijken is met Nick Drake op dat gebied, daar zit ook die mix van melancholie en verwondering in.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:25 schreef DO2 het volgende:
Hmz... Ja, dat hoor je wel vaker, ja... Dat Radiohead depressief klinkt, of dat het depressief maakt.
Ik word er soms hooguit wat melancholisch van. Maar het is geen beklijvende melancholie...
Het werkt bijna verfrissend, zelfs.
Nick Drake heeft wat dat betreft een veel grotere grip op mij.
Die kan me wel de diepte in slepen.
Hahaha ik krijg altijd dezelfde reactie (denk dat ik dit in 5 jaar fok al minstens 20x gezegd heb, deze discussie komt ook echt veel en veels te vaak opquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:46 schreef Arn0 het volgende:
Oeh Norrage, dat is een heel zware uitspraakDenk niet dat veel fans dat met jou eens zijn.. Sowieso kan je The Bends toch niet beter vinden, wel?
Die mening van Norrage is al langer bekend, en die discussies daarop hebben ook al uitvoerig plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:46 schreef Arn0 het volgende:
Oeh Norrage, dat is een heel zware uitspraakDenk niet dat veel fans dat met jou eens zijn.. Sowieso kan je The Bends toch niet beter vinden, wel?
Ik heb het over de albums van Radiohead ten opzichte van de andere albums van Radioheadquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:58 schreef Felagund het volgende:
Daar ben ik het niet met je eens. Ik denk dat oudere muziekliefhebbers eerder een Beatles of een Pink Floyd album het beste vinden. Zie ook de album top 100 op Fok, zelfs daar eindigt het album niet altijd op 1. (Wel altijd hoog natuurlijk, maar vorig jaar won The Funeral van Arcade Fire).
Al betwijfel ik of die babyboom-generatie Radiohead zal uitkiezen als beste band. Leo is daar wat dat betreft toch redelijk uniek in. Die babyboomers zijn toch meer van al die radio 2 meuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:33 schreef Arn0 het volgende:
OK Computer is Don Leo's favoriete album allertijden, en dat is toch de vertegenwoordiger van de babyboomgeneratie.
Ja, over het algemeen heeft zijn muziek ook een positief effect op mij, hoor. Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Terwijl Nick Drake toch ook openingen laat voor stukjes licht. Pink Moon is voor mij met afstand het mooiste album dat ooit gemaakt is. Als ik niet goed in mijn vel zit en zijn muziek op zet, voel ik me meteen een stuk beter. Sterker nog, Bryter Later zet ik heel vaak op als ik vrolijk ben. Five Leaves Left is dan meer een album wat ik lekker in de ochtend opzet. Het is melancholisch, true, maar in zijn teksten zitten zo veel verwonderingen over het leven om zich heen. Ik vind dat Sparklehorse wel te vergelijken is met Nick Drake op dat gebied, daar zit ook die mix van melancholie en verwondering in.
Ik ben de enige die het afgelopen half jaar berichtjes achterlaat in het Nick Drake-topic, dus dan ga ik maar hier zijn muziek droppen.Deze demo van Place To Be is wel zo waanzinnig mooi.
In The Backseat van Arcade Fire is ook zo'n intens droevig nummer, maar heeft wel een heel erg opzwepend eindequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:54 schreef Norrage het volgende:
Soms maakt verdrietige muziek je verdrietig, maar soms ook precies het tegenovergestelde
Nick Drake.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Terwijl Nick Drake toch ook openingen laat voor stukjes licht. Pink Moon is voor mij met afstand het mooiste album dat ooit gemaakt is. Als ik niet goed in mijn vel zit en zijn muziek op zet, voel ik me meteen een stuk beter. Sterker nog, Bryter Later zet ik heel vaak op als ik vrolijk ben. Five Leaves Left is dan meer een album wat ik lekker in de ochtend opzet. Het is melancholisch, true, maar in zijn teksten zitten zo veel verwonderingen over het leven om zich heen. Ik vind dat Sparklehorse wel te vergelijken is met Nick Drake op dat gebied, daar zit ook die mix van melancholie en verwondering in.
Ik ben de enige die het afgelopen half jaar berichtjes achterlaat in het Nick Drake-topic, dus dan ga ik maar hier zijn muziek droppen.Deze demo van Place To Be is wel zo waanzinnig mooi.
Ik ben afgehaakt toen de bliepjes begonnen. Heb Kid A en Amnesiac wel, maar die raken me niet. OK Computer wel een goed album natuurlijk, hoewel ik het al tijden niet meer heb opgezet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
paar leuke idëeen vormen een aardig geheel, maar niet bijzonder sterk nee. Haalt het niet bij Wolfgang Amadeus Phoenix..quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef Norrage het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Phoenix al geluisterd? Nu op spotify![]()
Ik vind hem niet echt heel erg bijzonder, maar luistert geinig weg
Klinkt goedquote:
Ja zoals ik al zei, begon ik pas begin 2012 met andere muziek dan Hip-Hop en Soul.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:17 schreef Norrage het volgende:
Kerftminister, wat ben jij aan het doen de laatste tijd?Jij bent onder een prehistorische steen vandaan gekropen en de gehele internationale muziekgeschiedenis van de afgelopen 20 jaar erin een paar weken aan het luisteren?
Hilarisch zoals alle grote bands 1 voor 1 langs komen als door jou geluisterd
![]()
Maar Radiohead niks aan vinden, en dan met name Life in a Glasshouse![]()
Dat nummer is te mateloos geniaal. Dat overstijgt zelfs radiohead
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Doet mij niet zo veel, maar opzich niet verkeerd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Moody het volgende:
Lemaitre, wat vinden we daarvan? Het zoveelste dance/pop-bandje of toch wel lekker?
Allemachtig. Zijn die mensen echt zo sneu? Ga bijna denken dat het gespeeld is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, dit filmpje van Jimmy Kimmel is echt fantastisch. Stel Coachella-hipsters die volledig in de zeik worden genomen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Oké, dit filmpje van Jimmy Kimmel is echt fantastisch. Stel Coachella-hipsters die volledig in de zeik worden genomen.![]()
![]()
Vreemd dat ze dan Two Door Cinema Club ertussen stoppen, wat gewoon een echte band isquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Allemachtig. Zijn die mensen echt zo sneu? Ga bijna denken dat het gespeeld is.
Heb (oa op aanraden van Arn0) de Sennheiser HD202 gehaald. Fantastische kwaliteit voor de prijs, niet stuk te krijgen bovendienquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef neohu het volgende:
Mijn koptelefoon is sinds 2 dagen stuk, kom je er toch weer achter hoe vaak je 'm gebruikt. Maargoed ik wil dus een nieuwe, tips hiero, wat hebben jullie?
(te offtopic?)
Het is gespeeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef DO2 het volgende:
[..]
Allemachtig. Zijn die mensen echt zo sneu? Ga bijna denken dat het gespeeld is.
Kimmel zegt in het begin ook dat er één echte band tussen zit. En het album van Two Door dat genoemd wordt bestaat weer nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan Two Door Cinema Club ertussen stoppen, wat gewoon een echte band isVerder wel erg sneu ja
Nee oké, maar ik ken ook niet alle albumtitels. Als iemand een band noemt die ik ken en dan vervolgens en albumtitel noemt geloof ik wel dat die bestaat. Zeker van een "journalist".quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kimmel zegt in het begin ook dat er één echte band tussen zit. En het album van Two Door dat genoemd wordt bestaat weer niet
Dan slik je je trots door en zeg je: 'Dat album ken ik niet'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee oké, maar ik ken ook niet alle albumtitels. Als iemand een band noemt die ik ken en dan vervolgens en albumtitel noemt geloof ik wel dat die bestaat. Zeker van een "journalist".
Ah, dus toch.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is gespeeld.Ik stuurde het naar een vriend van me en die herkende een van de meisjes als een actrice.
Gokje: ze hebben dit vast daadwerkelijk geprobeerd, maar niemand reageerde leuk, dus dan maar geënsceneerd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, dus toch.
Dat maakt het filmpje eigenlijk pas echt sneu,.
Ik ken BoC niet, behalve van naam, maar die eerste plaat liet me echt kwijlen. Ik houd ongelofelijk van dat soort mysterieuze releases, zeker in deze vormquote:Op woensdag 24 april 2013 00:26 schreef DO2 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die iets mee hebben gekregen van het mysterie dat er momenteel gaande is omtrent BoC? Het begint er steeds meer op te lijken dat die straks met een nieuwe release komen,.
Dat is wel echt nieuws in de muziekwereld, hoor.
Ze staan op Warp? Dat is een goed tekenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:35 schreef DO2 het volgende:
Je kent BoC niet?
Dan moet je als de sodemieter naar Music Has the Right to Children luisteren.
Veel mooier wordt het niet op electronisch gebied.
Ja, ook dat.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze staan op Warp? Dat is een goed teken
Jep haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:11 schreef Norrage het volgende:
Portugal. The Man, een van mijn alltime favoriete bands. Is het nieuwe album al te vinden ergens? Ik zie het nergensOf is het gewoon een van de vele bands waarvan jij ineens het hele oeuvre aan het ontdekken bent?
Nu ja, kleine overlap met dat soort lui, ja. Maar ze hebben een heel eigen sound.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
Ben heel benieuwd wat ik er van vind. Waar moet ik aan denken? Het is dus electronisch, maar is het Aphex Twin? The Knife? Ambient, dance, techno?
Hahahaquote:Op woensdag 24 april 2013 00:42 schreef DO2 het volgende:
Godsamme, Tchock. Ik benijd je nu zelfs een beetje...
Dat je dat album nog mag ontdekken, en erin mag verdwalen, en erop mag meezweven. Man.
You lucky basterd!
Toevallig net mijn Fiio opgeladen. Morgen gaat Music... mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef DO2 het volgende:
En vergeet vooral niet om daarbij je koptelefoon op te doen.
Dichtste bij Aphex Twin zou ik zeggen, valt onder idm.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
Ben heel benieuwd wat ik er van vind. Waar moet ik aan denken? Het is dus electronisch, maar is het Aphex Twin? The Knife? Ambient, dance, techno?
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toevallig net mijn Fiio opgeladen. Morgen gaat Music... mee.
Enorme haat-liefdeverhouding met Aphex Twin. Soms maakt hij dingen zo ongelofelijk mooi dat je wou dat je ze in een kristallen flesje altijd bij je kon dragen, en soms lijkt het alsof hij je expres pijn probeert te doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dichtste bij Aphex Twin zou ik zeggen, valt onder idm.
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets heel anders toen ik dat rode vierkant zag
Je wekte wel de intentiequote:Op woensdag 24 april 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou zeg. Zo bedoelde ik het niet.
[ afbeelding ]
Ik ben mobiel dus geen gifjes van mijn kantquote:Op woensdag 24 april 2013 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha menstruatiegrappen
[ afbeelding ]
Ja, herkenbaar. Hoewel ik het zelf af en toe wel lekker vind om er flink van langs te krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enorme haat-liefdeverhouding met Aphex Twin. Soms maakt hij dingen zo ongelofelijk mooi dat je wou dat je ze in een kristallen flesje altijd bij je kon dragen, en soms lijkt het alsof hij je expres pijn probeert te doen.
Vooral Aphex Twin en Autechre. Allebei ook op Warp.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:11 schreef tim. het volgende:
Is BoC niet de voornaamste invloed op "Kid A", trouwens? Als Tchock wel Warp kent maar niet BoC hoor ik graag wat Warp nog meer heeft uitgebracht aan muziek, die Radiohead heeft beïnvloed.
Gemist. En nooit iemand die me vertelde dat ik het moest luisteren.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Maisnon het volgende:
Tsjok hoezo ken je Boards of Canada niet!
Dit. Perfect album voor de koptelefoon.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:42 schreef DO2 het volgende:
Godsamme, Tchock. Ik benijd je nu zelfs een beetje...
Dat je dat album nog mag ontdekken, en erin mag verdwalen, en erop mag meezweven. Man.
You lucky basterd!
Flying Lotus. Isolee. Jan Jelinek. Fennesz.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:11 schreef tim. het volgende:
Ik zoek al jaren naar klanken mooier dan die op "Music Has the Right to Children" maar die zal ik vast nooit vinden.
Ik ken alleen die eerste en laatste. Fennesz heeft dat zeker, bij FlyLo twijfel ik. Vergeet ook Dan Snaith (Caribou) en Actress niet. Snaith kopieerde aan het begin van zijn carrière BoC nog min of meer:quote:Op woensdag 24 april 2013 13:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Flying Lotus. Isolee. Jan Jelinek. Fennesz.
Ook wel voorbeelden van artiesten waarvan ik vind dat ze een zekere bezieling hebben weten te leggen in het elektronische geluid. Maar of de klanken mooier zijn dan die van BoC? Nee, dat niet.
"Plaat" is nog wel te vinden via het bebaarde zeemannen baai netwerk.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Nondeju die nummers van Jai Paul zijn van YouTube afgehaald
Dat heb ik ook wel een beetje bij BoC.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef Z het volgende:
Ik vind Boards of Canada saai. Geef mij maar Flying Lotus en Flying Lotus, daar gebeurt tenminste wat.
Ik vind die laatste twee altijd wel erg op elkaar lijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef Z het volgende:
Ik vind Boards of Canada saai. Geef mij maar Flying Lotus en Flying Lotus, daar gebeurt tenminste wat.
Gaaf! Die ga ik eens luisteren.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef Z het volgende:
De nieuwe Deerhunter is erg lekker overigens (luisterpaal).
Overhaaste conclusies zijn verkeerde conclusies.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef Norrage het volgende:
Maar ik heb het even geluisterd en het voegt geloof ik weinig geluid toe aan wat Flying Lotus doet
Goed om te weten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef Z het volgende:
Valt me vies tegen. Totaal andere koek dan Halcyon Digest.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef Z het volgende:
Voorlopig ben ik nog niet getrokken door de muziek. Dat was ik bij Flying Lotus wel na 1 toonquote:Op woensdag 24 april 2013 15:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Overhaaste conclusies zijn verkeerde conclusies.
Goed bewijs van een gevalletje "geen slapende honden wakker maken"..quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En tong80Een van zijn stokpaardjes, hehe.
De Karma Politie komt 'm vanzelf wel op 't spoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed bewijs van een gevalletje "geen slapende honden wakker maken"..
MUZ / Radiohead. Wat een pretentieuze shitzooi
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed bewijs van een gevalletje "geen slapende honden wakker maken"..
MUZ / Radiohead. Wat een pretentieuze shitzooi
Ja, dit. Hij raakt door zijn grapjes en stof heen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:34 schreef Felagund het volgende:
Is wel een beetje voorspelbaar, Tong plaatst wel vaker van dit soort topics.
Ik weet, maar zo kan ik mensen geen YouTube linkjes meer sturenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:52 schreef Z het volgende:
[..]
"Plaat" is nog wel te vinden via het bebaarde zeemannen baai netwerk.
Op Soundcloud staat nog wel wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet, maar zo kan ik mensen geen YouTube linkjes meer sturen
Ik betwijfel ook ten zeerste of het echt een 'lek' is. Maar het is natuurlijk wel raar, 2 nummers uitgeven (BSTSU en Jasmine) in 6 jaar en dan verschijnt er opeens een 'album'quote:Op woensdag 24 april 2013 19:38 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Op Soundcloud staat nog wel wat.
Wat een talent heeft hij. Bijna alles wat hij tot nu toe gemaakt heeft is briljant. Zelfs een aantal van die demo's van minder dan een minuut.
Ja, daar wordt aan getwijfeld:quote:Op woensdag 24 april 2013 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook ten zeerste of het echt een 'lek' is. Maar het is natuurlijk wel raar, 2 nummers uitgeven (BSTSU en Jasmine) in 6 jaar en dan verschijnt er opeens een 'album'
Verder is track #13 tot nu toe mijn favorietquote:On April 14th of 2013, a user uploaded an album to Bandcamp that appeared to be a release of music by the artist.[27] Several sources, including Pitchfork Media, have reported that the release posted to Bandcamp is Jai Paul's debut album, but his label, XL Recordings, has not yet commented on the release. [28] However, on the 15th of April of 2013, Jai Paul posted a tweet to confirm the rumours of it being a fake, and warned not to buy the album, with an official statement expected soon. [29] On April 17, XL released the following short statement: "As widely reported, on Sunday 14th April, music by XL Recordings artist Jai Paul was illegally made available via a fake Bandcamp account. This music was not uploaded by Jai and it’s not his debut album – it is a collection of various unfinished recordings from Jai’s past. Neither XL or Jai will take any money from the sale of this music. We have been working with Bandcamp and PayPal to resolve this situation and they have told us all purchases will be refunded within the next 7 days." [30] Pitchfork Media, however, expressed concern about the album's leak. The Bandcamp account that uploaded the album appeared to be connected to Jai Paul's personal e-mail address. Laura Snapes wrote "Shortly after the album appeared, Imran Ahmed, head of A&R at XL, tweeted, "Surprise!" Not the expectedly angry words of a man whose most sought-after signing just dumped his debut album online for free without warning." [31] In addition, the blog who initially discovered the leaked album later compiled evidence indicating Paul may have been responsible for the leak. [32][wiki]
Dit inderdaad. En XL Recordings is geen kleintje.. het heeft anderhalve dag online gestaan, lijkt me dat dat wel eerder opvaltquote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Ja, daar wordt aan getwijfeld:
[..]
Verder is track #13 tot nu toe mijn favoriet
Heb Blow Out pas 'net' ontdekt, maar inderdaad wel verreweg best track op PH,quote:Op woensdag 24 april 2013 18:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Staan wel een paar ontzettend domme meningen in dat topic, maar what you gonna do about it.
Ik heb niets met PH, maar dit is toch best wel een bazentrack. Vooral omdat Jonny lekker los gaat:
Wow, toch weer anders dan hun normale sound (logisch, want soundtrack). Maar klinkt goedquote:
Door mij niet. Maar de nieuwe is wel steengoed.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:29 schreef Felagund het volgende:
Die is idd al besproken. Ik kan zijn stem niet waarderen, maar volgens mij wordt het nieuwe album in het algemeen beter gewardeerd dan zijn vorige. Tenminste hier in dit topic.
Checkquote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las helemaal verkeerdChk chk chk bedoel je!
Waarom spreek je dat zo uit?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las helemaal verkeerdChk chk chk bedoel je!
quote:
quote:After a tour together, members of Sacramento bands The Yahmos, Black Liquorice and Popesmashers formed !!!. The band's name was inspired by the subtitles of the movie The Gods Must Be Crazy, in which the clicking sounds of the Bushmens' Khoisan language were represented as "!". However, as the bandmembers themselves say, !!! is pronounced by repeating thrice any monosyllabic sound. Chk Chk Chk is the most common pronunciation, but they could just as easily be called Pow Pow Pow, Bam Bam Bam, Uh Uh Uh, Caw Caw Caw, Boo Boo Boo etc.[1] The URL of their official website and the title of their MySpace page, however, suggests that "Chk Chk Chk" is the preferred pronunciation.[3]
Heb wel wat tips, maar het is wel handig als je eerst je budget geeftquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef neohu het volgende:
Mijn koptelefoon is sinds 2 dagen stuk, kom je er toch weer achter hoe vaak je 'm gebruikt. Maargoed ik wil dus een nieuwe, tips hiero, wat hebben jullie?
(te offtopic?)
Max 100 euro. Ik zit zelf nu te kijken naar de (heel goedkope, maar overal extreem positief beoordeelde) Koss Portapro.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb wel wat tips, maar het is wel handig als je eerst je budget geeft
Ben zelf kortgeleden de upgrade gemaakt van Sennheiser HD25-1 naar Momentum. Wereld van verschil, terwijl die eerste ook niet mis was. Heb verder nog enkele full size koptelefoons (o.a. Beyer en Hifiman) en Grado's, maar die gebruik ik weinig de laatste tijd.
TH!!!ER heet 'ie. Prachtige titel.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
!!! met een nieuw album???heb ik dat gemist? Helden zijn het![]()
Klassiekertje inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef neohu het volgende:
[..]
Max 100 euro. Ik zit zelf nu te kijken naar de (heel goedkope, maar overal extreem positief beoordeelde) Koss Portapro.
quote:Op donderdag 25 april 2013 02:55 schreef Arn0 het volgende:
Wow. Het nieuwe album van Laura Marling wordt weer is een pareltje.
Helemaal waar!quote:Op donderdag 25 april 2013 03:24 schreef Arn0 het volgende:
Nick Drake is echt perfecte muziek voor dit tijdstip. En natuurlijk Elliott Smith.
Ik heb een SENNHEISER HD 518. Die kan je online bestellen bij de MediaMarkt voor 99 euro. Ik ben er zeer tevreden over. Zowel geluid als pasvorm. Het is alleen een beetje een lelijk ding maar daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef neohu het volgende:
[..]
Max 100 euro. Ik zit zelf nu te kijken naar de (heel goedkope, maar overal extreem positief beoordeelde) Koss Portapro.
Lowlands '12 en Paradiso '12, die laatste een van de beste shows van het jaar. Vanavond komt iets te snel daarop. Ik hoop voor je dat specialiteit '138th Street' nog op het programma staat: was er nooit echt uitgesprongen op 'Bows + Arrows' voor mij, verbluffend in deze live-versie.quote:
komen naar Lierop dit jaarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
Motorpsycho anyone?
Schijnen een nieuw album uit te hebben. Vond vorige albums altijd lastig om door te komen.
En als ik dit hoor, gaat dat nu ook weer het geval zijn:
Bijzonder is idd het juiste woordquote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
komen naar Lierop dit jaarWat je er ook van vind, bijzonder is het wel. Bne wel benieuwd hoe dat live uitpakt
Klinkt interessant zo op het eerste gehoor. Dit album zet ik even in de playlist om wat verder te ontdekken.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Bijzonder is idd het juiste woordLive lijkt me ook interessant, Lierop is minder interessant
Terzijde: Ik blijf maar luisteren naar het laatste album van Keaton Henson.
Vooral deze nummers zijn machtig prachtig:
Maar vooral:
Beekeeper is het beste nummer sinds maanden....dikke vette punt.
Fijn concert hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Lowlands '12 en Paradiso '12, die laatste een van de beste shows van het jaar. Vanavond komt iets te snel daarop. Ik hoop voor je dat specialiteit '138th Street' nog op het programma staat: was er nooit echt uitgesprongen op 'Bows + Arrows' voor mij, verbluffend in deze live-versie.
Redelijk zwaar als geheel iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Pfff, die plaat van Keaton Henson is mooi, maar wel héél erg zwaar. Daar moet je voor (of juist niet?) in de stemming zijn, zeg.
Zit ik er ver naast als ik de plaat vergelijk met Hospice van The Antlers? Daar doet het mij toch wel aan denken qua sfeer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Redelijk zwaar als geheel idd
Al zijn de nummers die ik heb gepost prima nuchter te beluisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Maxerazzi op 26-04-2013 13:29:28 ]
Helemaal mee eens! Erg leuk concert, als ze 'Wake Up' nog hadden gespeeld was het helemaal perfect geweestquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fijn concert hoorZe blijven een beetje een eentonige sound hebben, maar toch ook juist daarom heel erg goed. En wat een nonchalante zanger die vent, héérlijk. En die stem
En The Horse Company in het voorprogramma, dat was *gaap*saai*gaap* zeg...pff...al deden ze 1 nummer aan het eind wat wel te pruimen was
Leuk nummerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Moody het volgende:
The Features hebben ook weer een nieuwe album uit. Beste tot nu toe op het eerste gehoor.
Beste Radiohead album ooitquote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens 'In Rainbows' draaien, wat een geweldig album is dat.
Inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 12:46 schreef neohu het volgende:
[..]
Beste Radiohead album ooitGa hem vanmiddag ook maar weer eens draaien, nu eerst lekker Pixies luisteren
Just as the drinks arrive, just as they play your favourite songquote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens 'In Rainbows' draaien, wat een geweldig album is dat.
Is dat de tekst van een In Rainbows nummer? Ik kan Thom echt in werkelijk geen enkel nummer verstaanquote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Just as the drinks arrive, just as they play your favourite song
Die regel zit ook in Jigsaw Falling Into Place.quote:Op zondag 28 april 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat de tekst van een In Rainbows nummer? Ik kan Thom echt in werkelijk geen enkel nummer verstaanAlleen Jigsaw Falling Into Place, dat regeltje, kan ik verstaan
Afgezien van dat je beter moet luisteren aangezien heel veel tracks prima te verstaan zijn zit die regel inderdaad in Jigsawquote:Op zondag 28 april 2013 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat de tekst van een In Rainbows nummer? Ik kan Thom echt in werkelijk geen enkel nummer verstaanAlleen Jigsaw Falling Into Place, dat regeltje, kan ik verstaan
Goed bezig, jong.quote:Op zondag 28 april 2013 13:07 schreef Norrage het volgende:
Ik ga vandaag op deze brakke zondag wat Joanna Newsom luisterenDat beviel mij wel weer vorige week met die Joanna top 5
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Just as the drinks arrive, just as they play your favourite song
Ketter!quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
Ik ga gewoon voetbal kijken de hele middag, hoor. Stelletje muziekfreaks.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
Behalve Arsenal - Man. Utd. is het niet zo'n hele spectaculaire speeldag, toch? Of je moet zin hebben in Feyenoord - Heracles en Vitesse - Willem II.quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Tchock het volgende:
PEC - Utrechtquote:Op zondag 28 april 2013 13:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Behalve Arsenal - Man. Utd. is het niet zo'n hele spectaculaire speeldag, toch? Of je moet zin hebben in Feyenoord - Heracles en Vitesse - Willem II.
Ah, natuurlijk. Nee, dan houd ik het toch maar bij Arsenal - Man. Utd.quote:Op zondag 28 april 2013 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC - UtrechtNiet het spannendste ooit, nee, maar moet wel mijn club steunen.
En Arsenal - ManU wordt hopelijk spektakel.
Is dat niet van die spooky ambient?quote:Op zondag 28 april 2013 13:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. Nee, dan houd ik het toch maar bij Arsenal - Man. Utd.![]()
En daarna meteen door naar Tim Hecker in het Muziekgebouw aan 't IJ!![]()
Ja, dat is 'm. En ik heb geen flauw benul, eerste keer dat ik naar 'm ga, dus aan 't eind van de avond weet ik 't.quote:Op zondag 28 april 2013 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat niet van die spooky ambient?Hoe is dat live?
quote:Op zondag 28 april 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
Toch maar wat Jazz aangezet, wil nog wat schrijven vanmiddag, dus liefst iets instrumentaals.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:40 schreef Felagund het volgende:
Toch maar wat Jazz aangezet, wil nog wat schrijven vanmiddag, dus liefst iets instrumentaals.
Tsja, hangt van de jazz die je opzet af hequote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
Ik kan echt niets intellectueels doen als er jazz aan staat. Veel te nerveus.Als je in de trein zit is het wel fijn.
Ligt eraan. Andrew Hill gaat 'm niet worden, maar iets als Bill Evans leent zich er perfect voor.quote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Tchock het volgende:
Ik kan echt niets intellectueels doen als er jazz aan staat. Veel te nerveus.Als je in de trein zit is het wel fijn.
GOT loop ik nog 1,5 seizoen achter. Maar dat ga ik maar niet kijken, want dan doe ik de hele dag niets.quote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in de jazz nu. Dit wordt echt zo'n nutteloze "ik luister de hele dag alleen maar muziek" dagStraks maar even Game of Thrones kijken ofzo
Dat is elke zondag hier, plan het allemaal helemaal vol, dan doe ik nooit iets voor 14:30, dan kijk ik Feyenoord en kan ik alweer bijna gaan eten en is het 6 uur.quote:Op zondag 28 april 2013 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in de jazz nu. Dit wordt echt zo'n nutteloze "ik luister de hele dag alleen maar muziek" dagStraks maar even Game of Thrones kijken ofzo
Nu Surfer Rosa, zo Doolittlequote:Op zondag 28 april 2013 12:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
InderdaadWelk album draai je van de Pixies, Doolittle?
Bijna alle jazz is toch indie?Zitten tenminste vaak op kleinere labels.quote:Op zondag 28 april 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
Bestaat er eigenlijk iets als Indie-jazz?
Denk 't niet, maar is dit een moment dat ik een Christian Scott filmpje plaats?quote:Op zondag 28 april 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
Bestaat er eigenlijk iets als Indie-jazz?
quote:Op zondag 28 april 2013 13:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Denk 't niet, maar is dit een moment dat ik een Christian Scott filmpje plaats?
Dat optreden op NSJ was geweldig. Ze flikkerden toen ook heel sneaky opeens de akkoorden van Videotape door een nummer heen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als er een jazz-artiest is die indie/alternatieve muziek vermengd in zijn jazz is het Scott welZijn grootste inspiritatie is ook Radiohead
Herkenbaarquote:Op zondag 28 april 2013 13:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is elke zondag hier, plan het allemaal helemaal vol, dan doe ik nooit iets voor 14:30, dan kijk ik Feyenoord en kan ik alweer bijna gaan eten en is het 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |