Overhaaste conclusies zijn verkeerde conclusies.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef Norrage het volgende:
Maar ik heb het even geluisterd en het voegt geloof ik weinig geluid toe aan wat Flying Lotus doet
Goed om te weten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef Z het volgende:
De nieuwe Deerhunter is erg lekker overigens (luisterpaal).
Valt me vies tegen. Totaal andere koek dan Halcyon Digest.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:54 schreef Z het volgende:
De nieuwe Deerhunter is erg lekker overigens (luisterpaal).
Voorlopig ben ik nog niet getrokken door de muziek. Dat was ik bij Flying Lotus wel na 1 toonquote:Op woensdag 24 april 2013 15:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Overhaaste conclusies zijn verkeerde conclusies.
Goed bewijs van een gevalletje "geen slapende honden wakker maken"..quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En tong80Een van zijn stokpaardjes, hehe.
De Karma Politie komt 'm vanzelf wel op 't spoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed bewijs van een gevalletje "geen slapende honden wakker maken"..
MUZ / Radiohead. Wat een pretentieuze shitzooi
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed bewijs van een gevalletje "geen slapende honden wakker maken"..
MUZ / Radiohead. Wat een pretentieuze shitzooi
Ja, dit. Hij raakt door zijn grapjes en stof heen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:34 schreef Felagund het volgende:
Is wel een beetje voorspelbaar, Tong plaatst wel vaker van dit soort topics.
Ik weet, maar zo kan ik mensen geen YouTube linkjes meer sturenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:52 schreef Z het volgende:
[..]
"Plaat" is nog wel te vinden via het bebaarde zeemannen baai netwerk.
Op Soundcloud staat nog wel wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet, maar zo kan ik mensen geen YouTube linkjes meer sturen
Ik betwijfel ook ten zeerste of het echt een 'lek' is. Maar het is natuurlijk wel raar, 2 nummers uitgeven (BSTSU en Jasmine) in 6 jaar en dan verschijnt er opeens een 'album'quote:Op woensdag 24 april 2013 19:38 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Op Soundcloud staat nog wel wat.
Wat een talent heeft hij. Bijna alles wat hij tot nu toe gemaakt heeft is briljant. Zelfs een aantal van die demo's van minder dan een minuut.
Ja, daar wordt aan getwijfeld:quote:Op woensdag 24 april 2013 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook ten zeerste of het echt een 'lek' is. Maar het is natuurlijk wel raar, 2 nummers uitgeven (BSTSU en Jasmine) in 6 jaar en dan verschijnt er opeens een 'album'
Verder is track #13 tot nu toe mijn favorietquote:On April 14th of 2013, a user uploaded an album to Bandcamp that appeared to be a release of music by the artist.[27] Several sources, including Pitchfork Media, have reported that the release posted to Bandcamp is Jai Paul's debut album, but his label, XL Recordings, has not yet commented on the release. [28] However, on the 15th of April of 2013, Jai Paul posted a tweet to confirm the rumours of it being a fake, and warned not to buy the album, with an official statement expected soon. [29] On April 17, XL released the following short statement: "As widely reported, on Sunday 14th April, music by XL Recordings artist Jai Paul was illegally made available via a fake Bandcamp account. This music was not uploaded by Jai and it’s not his debut album – it is a collection of various unfinished recordings from Jai’s past. Neither XL or Jai will take any money from the sale of this music. We have been working with Bandcamp and PayPal to resolve this situation and they have told us all purchases will be refunded within the next 7 days." [30] Pitchfork Media, however, expressed concern about the album's leak. The Bandcamp account that uploaded the album appeared to be connected to Jai Paul's personal e-mail address. Laura Snapes wrote "Shortly after the album appeared, Imran Ahmed, head of A&R at XL, tweeted, "Surprise!" Not the expectedly angry words of a man whose most sought-after signing just dumped his debut album online for free without warning." [31] In addition, the blog who initially discovered the leaked album later compiled evidence indicating Paul may have been responsible for the leak. [32][wiki]
Dit inderdaad. En XL Recordings is geen kleintje.. het heeft anderhalve dag online gestaan, lijkt me dat dat wel eerder opvaltquote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Ja, daar wordt aan getwijfeld:
[..]
Verder is track #13 tot nu toe mijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |