De optie Anders, namelijk.. is eigenlijk de enige opvallende afwezige.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Zie net dat ik een paar opties ben vergeten maar teveel werk om nieuwe polls te maken
[Poll] Kabinetsformaties
Dat eerste topic is een topic waarin de UFO partij belachelijk wordt gemaakt. Hoe verwacht je dat we een betrouwbaar beeld kunnen krijgen over de interesse voor de UFO partij met een poll op pagina 2 van zo'n soort topic?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
Voor elke poll omdat die verloren dreigt te gaan een nieuw topic is niet erg overzichtelijk.
Ik denk dat het UFO topic zowel de te verwachten populariteit onder het electoraat weerspiegelt als de gemiddelde houding van het electoraat.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat eerste topic is een topic waarin de UFO partij belachelijk wordt gemaakt. Hoe verwacht je dat we een betrouwbaar beeld kunnen krijgen over de interesse voor de UFO partij met een poll op pagina 2 van zo'n soort topic?
Stemmen kan anoniem, een reactie posten niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat het UFO topic zowel de te verwachten populariteit onder het electoraat weerspiegelt als de gemiddelde houding van het electoraat.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Nieuwe lijsttrekker CDA ?
Kan de OP geüpdate worden met de nieuwe kandidaten? (Ik heb alle kandidaten inclusief foto's al in de link staan)
Zat ruimte om je lofzang over Mona af te steken, dit voegde niets toe.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Paul het volgende:
Vreemd dat je van allemaal mensen aparte topics mag maken, maar niet over Mona. Terwijl ze zo in het nieuws is. Rare manier ook van praten van Erik... Het zal wel!
[CDA-babe] Mona Keijzer
Waarom zou je niet een apart topic over haar mogen beginnen en wel over Bleker etc?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat ruimte om je lofzang over Mona af te steken, dit voegde niets toe.
dat je van 13.50 een halve week kan eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Tsjah, zijn post bevat iets van een punt. Denk ik.
Vandaag nog gedaan, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat je van 13.50 een halve week kan eten.
Maar de rest komt toch een beetje over als bijzonder gefrustreerd. Vooral dat die tyfuslullen durven te lunchen voor 13.50.
Maar goed, jij bent de baas
Dat dus, en het staat je ook vrij om tegen dat "getroll" in te gaan. Graag zonder daarbij op de man te gaan spelen en dergelijke, want ja, anders kan er inderdaad hier en daar wat verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Tsjah, zijn post bevat iets van een punt. Denk ik.
Crewbashingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag nog gedaan, dus wat dat betreft
Bedankt iigquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:11 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Kaas-, kun je dan voor ons, de lieve kleine schattige tomaatjes, de OP alstublieft veranderen in dit?
"Normaal" is groot woord. Van beide mogen ze imho veranderd worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef jogy het volgende:
Ah, never mind, het blijkt normaal te zijn Stem VVD! #4
Lijkt me ook wel, stiekem.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
"Normaal" is groot woord. Van beide mogen ze imho veranderd worden.
Maar wat het SP topic betreft kan de OP wel aangepast worden? Zoveel SP topics zin er niet en het centrale topic van de SP loopt voor geen meter dus degene met de 'geinige' OP krijgt al het bezoek. En het feit dat een redelijk groot deel van het laatste topic over de OP ging kan je ook wel zeggen dat het nogal afleidend werkt blijkbaar. Komt nu niet echt een goede discussie op gang.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee als in het VVD topic 1 van de 4 OPs zo is. Het is gewoon een VVDpraat topic, ondanks de pro-TT. Als een anti dan het topic sluit, hoeft er van mij niet noodzakelijk een pro-OP te komen. Daarom liet ik het open, ik denk, mischien denkt een van mijn collega's daar anders over.
open hem maar! Als je over een onderwerp wil praten, hoef je niet vooraf hier te vragen of we er geen topic over zouden moeten openenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef Quarant het volgende:
Moet er nog geen topic komen voor 50Plus nu de lijsttrekker bekend is?
De op was toch al goed zo? Had em vanochtend aangepast, maar het was nog vroeg, dus misschien niet goed. nu zit ik op een crappy mobiel, dus het nakijken gaat niet zo vlot.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wat het SP topic betreft kan de OP wel aangepast worden? Zoveel SP topics zin er niet en het centrale topic van de SP loopt voor geen meter dus degene met de 'geinige' OP krijgt al het bezoek. En het feit dat een redelijk groot deel van het laatste topic over de OP ging kan je ook wel zeggen dat het nogal afleidend werkt blijkbaar. Komt nu niet echt een goede discussie op gang.
Hij is inderdaad goed zo, heel erg bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De op was toch al goed zo? Had em vanochtend aangepast, maar het was nog vroeg, dus misschien niet goed. nu zit ik op een crappy mobiel, dus het nakijken gaat niet zo vlot.
Nou, ik heb er niet echt behoefte aan om die topic aan te maken. Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt om het palet van partijen compleet te maken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
open hem maar! Als je over een onderwerp wil praten, hoef je niet vooraf hier te vragen of we er geen topic over zouden moeten openen
inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef StarGazer het volgende:
Waarom is de OP van het stem SP topic aangepast en mag de OP van het stem VVD topic wel blijven staan?
Geef me maar een linkje naar een goeie OP, dan zet ik hem erin. Maar hij mag van mij inderdaad blijven staan, ik heb met allebei de oude OPs geen moeite. Als jij echter een andere OP wil, mag jij hem ook maken, dan zet ik hem erinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef StarGazer het volgende:
Waarom is de OP van het stem SP topic aangepast en mag de OP van het stem VVD topic wel blijven staan?
Ik stel voor dat je de originele OP erin zet:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me maar een linkje naar een goeie OP, dan zet ik hem erin. Maar hij mag van mij inderdaad blijven staan, ik heb met allebei de oude OPs geen moeite. Als jij echter een andere OP wil, mag jij hem ook maken, dan zet ik hem erin
Ik bedoel dus een centrale topic, zoals al die andere politieke partijen ook hebben.Ze komen waarschijnlijk wel in de kamer dus is het wel fijn om ze in het overzicht te hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
open hem maar! Als je over een onderwerp wil praten, hoef je niet vooraf hier te vragen of we er geen topic over zouden moeten openen
Opgepiktquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het even aangezien, maar TS blijft in elke post (vanaf deze - en dus alles daarna) mij persoonlijk aanvallen en voor van alles en nog wat uitmaken: Partijcongressen GroenLinks, SP, CDA, SGP en PvdA: VERBIEDt PLEZIER!
Bij deze een klacht daarover.
¡Gracias, señor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)12-een-overzicht.htm
Voor: Overzicht Verkiezingsdebatten
En die OP heb ik unstickied en een nieuw topic gemaakt: Overzicht verkiezingsdebatten 2012quote:
On it.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
Twee topics over hetzelfde onderwerp:
- Onder Ruttte profiteerden alleen de hoogste inkomens
- Alleen de hoogste inkomens zagen hun koopkracht vorig jaar stijgen
Komt vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef 2thmx het volgende:
Is deel 2 van het interview met de Libertarische Partij nog te verwachten? Of is het al geplaatst en mij ontschoten?
Van mij mag het. Maar blijf dan ook even hangen in het topic, niet zomaar je enquete neerkwakken en niet meer terugkomen. Oke?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef markvdstaay het volgende:
Hallo!
Een vraag vanuit deze kant: voor een wetenschappelijk onderzoek (=niet commercieel) zou ik graag een link plaatsen naar een enquete over de aanstaande tweede kamer verkiezingen in het politiek forum. Is dit toegestaan? Het is geen reclame of spam en heeft dus geen commercieel doeleinde.
Alvast bedankt, Mark van der Staaij
Donequote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Shreyas het volgende:
Kan BWT (in de TT) worden veranderd in BTW, dit staat zo raar
http://forum.fok.nl/topic/1864508
?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Vraag 1. Hoe denkt u over abortus bij zwangerschap na een verkrachting?
□ Daar ben ik op tegen
□ Irrelevant, de kans hierop is zeer klein
Ik ga er achteraan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef Prutzenberg het volgende:
De piraten zijn wat overactief vandaag: er zijn nu twee topics over de PP.
De Piratenpartij #2
De Piratenpartij #2 - Gaat die zetel toch gekaapt worden?
Aan jullie de eer om te bepalen welk topic de mooiste OP heeft en dus open kan blijven.
Misschien is mergen een optie?
Natuurlijk, will do!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij mag het. Maar blijf dan ook even hangen in het topic, niet zomaar je enquete neerkwakken en niet meer terugkomen. Oke?
Zet dan in je topic ook even dat je toestemming hebt
En aangepast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Maarten van Rossem (Zaltbommel, ca.1478 – Antwerpen, 7 juni 1555) was een Gelderse legeraanvoerder, die buiten zijn vaderland door de nietsontziende manier, waarop hij oorlog voerde, zeer werd gevreesd. In een lange carrière bracht hij zijn lijfspreuk: "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog" veelvuldig in de praktijk.
Maarten van Rossem, (Zeist, 24 oktober 1943) is een Nederlands historicus die nu als lijstduwer op de kandidatenlijst van de PvdA staat.
Mijn verzoek is wel duidelijk, denk ik?
Da's toch pas iets van de laatste jaren?quote:
Ik ga er even achteraan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb per ongeluk een topic geopend dat eigenlijk al bestond.
De nieuwe: http://forum.fok.nl/topic/1866460
Het topic dat er al was: Stem jij op de lijsttrekker?
Is het mogelijk om beide topics samen te voegen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef Arcee het volgende:
[Peilingen 2012] Het zijn maar getallen!
[Peilingen 2012] Het zijn maar getallen! PvdA vs VVD #2
Reeksverzoek.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Arcee het volgende:
Paars (VVD/PvdA/D66): willen ze dat?
Paars (VVD/PvdA/D66): willen ze dat? #2
Kan aan de OP van het tweede topic de OP van het eerste topic worden toegevoegd? TS van #2 geeft aan er niet bedreven in te zijn.
Laatste poster opent nieuwe deel. Daarnaast nam ik de andere mee in de reeks wegens bovenstaande post.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1867045 gesloten terwijl die er eerder was?
Ik vind het niet echt chique te vermelden wie geweigerd heeft, en dus wie wel of niet uitgenodigd zijn geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Doodloper het volgende:
Is het CDA ook uitgenodigd voor een vragenuurtje hier op FOK!? Of is daar vanuit hun geen reactie op gegeven?
Post ze hier, dan edit ik het erinquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om bij het overzicht van de de debatten ook de linkjes van uitzending gemist erin te zetten? Zelf kan ik die van afgelopen dinsdag niet vinden trouwens(RTL Lijsttrekkersdebat in Carré)
Dan een iets andere vraag: komt het CDA nog tijdens deze campagne langs op het forum of niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt chique te vermelden wie geweigerd heeft, en dus wie wel of niet uitgenodigd zijn geweest
Ze staan (nog) niet in de planningquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan een iets andere vraag: komt het CDA nog tijdens deze campagne langs op het forum of niet?
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze staan (nog) niet in de planning
Bedoel je het in deze richting?quote:Op zondag 9 september 2012 17:47 schreef De_Nater het volgende:
Loopt hier nog ergens een topic over een andere vorm van democratie? Ik zie het niet zo snel in het overzicht, maar wil niet dubbelop zijn door een topic aan te maken als er al een topic is...
Het Lijsttrekkersdebat:quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om bij het overzicht van de de debatten ook de linkjes van uitzending gemist erin te zetten? Zelf kan ik die van afgelopen dinsdag niet vinden trouwens(RTL Lijsttrekkersdebat in Carré)
Goed topic, maar nee.quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedoel je het in deze richting?
En ingewilligd.quote:Op zondag 9 september 2012 22:25 schreef Arcee het volgende:
PvdA wordt de grootste partij! Deel 2
PvdA wordt de grootste partij!
Reeksverzoek.
Iets neutralers, zoals "PvdA wil regelingen samenvoegen" of gewoon het topic sluiten, omdat TS zonder bronvermelding een lap tekst (kennelijk van de PvdA-site afkomstig) neerkwakt, zonder verder moeite te doen om een discussie te starten.quote:
Nee, ik erger me gewoon aan feitelijke onjuistheden. Ik snap best dat het verkiezingstijd is en dat iedereen zijn of haar partij een hart onder de riem wil steken, maar dat is geen vrijbrief om (in dit geval) het PvdA-standpunt aangaande jonge arbeidsgehandicapten op zo'n storende manier te verdraaien. Temeer omdat de PvdA het juist uitdrukkelijk voor die groep opneemt.quote:Op maandag 10 september 2012 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind je nogal dictatorachtig overkomen Elfje, kan er naast zitten maar het is mijn bescheiden mening.
Prima. Ik heb er nog even over gedacht het topic helemaal weg te gooien, met de bizarre insinuaties die erin staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de vijf verschillen
Goed dat het topic is gesloten, maar ik wil ook graag de foto's in de OP verwijderd zien. Alsnog.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de vijf verschillen
Goed dat het topic is gesloten, maar ik wil ook graag de foto's in de OP verwijderd zien. Alsnog.
Uit jullie gevoeligheid aangaande dit topic blijkt maar weer hoe dicht bij de waarheid het zat. Anders zouden jullie je niet zo druk maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de vijf verschillen
Het ontbreekt je gewoon aan die macht. Zou je ze hebben dan zou je deze zonder meer gebruiken.quote:Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik erger me gewoon aan feitelijke onjuistheden. Ik snap best dat het verkiezingstijd is en dat iedereen zijn of haar partij een hart onder de riem wil steken, maar dat is geen vrijbrief om (in dit geval) het PvdA-standpunt aangaande jonge arbeidsgehandicapten op zo'n storende manier te verdraaien. Temeer omdat de PvdA het juist uitdrukkelijk voor die groep opneemt.
Overigens gaan dictators niet vriendelijk in VKZ-feedback vragen om aanpassing van een topictitel. Dictators gebruiken heel andere middelen.
Het ging hier niet om waarheid, het ging hier om de suggestie die wordt gewekt. En die is walgelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef LXIV het volgende:
Uit jullie gevoeligheid aangaande dit topic blijkt maar weer hoe dicht bij de waarheid het zat. Anders zouden jullie je niet zo druk maken.
Het uitwissen van bijdragen is ook zo'n typisch iets. Alsof je de waarheid of de geschiedenis daarmee kunt veranderen. Lees het boek ' 1984' eens, dan snap je wel wat ik bedoel.
Ik heb geen macht, maar gelukkig wel invloed. En als het nodig is om discussies zuiver te houden of om regelrechte laster te bestrijden, dan benut ik die invloed graag.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef LXIV het volgende:
Het ontbreekt je gewoon aan die macht. Zou je ze hebben dan zou je deze zonder meer gebruiken.
Hypocriet gehuil nu Samsom het lijdend voorwerp is.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Een heel smerig topic. Samsom vergelijken met Volkert of in een reactie zelfs met Breivik is buitengewoon laag.
Onderwerpquote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hypocriet gehuil nu Samsom het lijdend voorwerp is.
Iedereen weet inderdaad dat ik team samsom benquote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hypocriet gehuil nu Samsom het lijdend voorwerp is.
Dat heeft er geen reet mee te maken, al was je van het team heiknurften maar als je niet weet wat ik bedoel ben ik nog meer overtuigd van dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen weet inderdaad dat ik team samsom ben![]()
![]()
Ik doe altijd mijn best je te begrijpen, maar het lukt nou eenmaal niet altijdquote:Op donderdag 13 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat heeft er geen reet mee te maken, al was je van het team heiknurften maar als je niet weet wat ik bedoel ben ik nog meer overtuigd van dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.
Ik zal je een handje helpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best je te begrijpen, maar het lukt nou eenmaal niet altijd
Waar was je toen Roemer werd vergeleken met Stalin, Mao en Kim Jong?quote:Een heel smerig topic. Samsom vergelijken met Volkert of in een reactie zelfs met Breivik is buitengewoon laag.
Het is de middelste geworden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nogal wat topics over de strubbelingen bij GroenLinks:
Onsportief gedrag Sap richting sportieve Wilders
De positie van Sap staat onder druk
GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag
Kandidatencommissie GroenLinks vernietigt partij
Die huilende Groenlinks meisjes....
Jolande Sap, Groen Links, verder in het nauw.
Het wordt er zo niet overzichtelijker op. Een commissie gaat de verkiezingsnederlaag onderzoeken. Mijn suggestie is om de topictitel van één van bovenstaande topics algemener te maken:
Ik heb een vervolgpost geplaatst in dit topic: GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag
Kan de titel daarvan algemener worden?
Bijvoorbeeld:
GroenLinks onderzoekt verkiezingsnederlaag
GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag?
GroenLinks: waar lag de nederlaag aan?
Waarom denk jij dat we als mods een achter de schermen hebben, remlof?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag en Houdoe en bedankt olé olé laten mergen? Er is een parallelle discussie zo.
Ik ben hier gewoon user lieve timmmmm en dan wil ik mijn mening als user ook aan andere users kenbaar maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat we als mods een achter de schermen hebben, remlof? [ afbeelding ]
Verder, als je de OP van het nieuwe topic leest, zoals ik je in dat topic al gezegd heb, lees je dat ik vind dat zulk belangrijk nieuws een eigen topic verdiend. Dus zelfs achter de schermen had je helemaal niet naar de bekende weg hoeven vragen.
Maar dat maakt niet uit hoor, ik help je graag even de weg naar de goede antwoorden te vinden
Een topic over het vertrek van Sap en een al langer bestaand topic over GroenLinks zouden niet naast elkaar kunnen? M.i. namelijk wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag en Houdoe en bedankt olé olé laten mergen? Er is een parallelle discussie zo.
Zie FA-topic.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een topic over het vertrek van Sap en een al langer bestaand topic over GroenLinks zouden niet naast elkaar kunnen? M.i. namelijk wel.
Thanks for sharing that.quote:
Zeker, bij dezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef borisz het volgende:
Kabinet Rutte II de poppetjes #2 mag worden gekoppeld aan Een VVD-PvdA kabinet, wie komt op welke ministerspost?
Nou, ik doe het niet om het gezeur wat er vorige keer uit voortkwam toen ik waagde een topic buiten het centrale topic te openen, ik kan me voorstellen dat nu zo'n centraal topic niet echt aanmoedigt. Maar het moedigt ook niet erin te komen posten ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:45 schreef 99.999 het volgende:
Is er überhaupt wel belangstelling voor? Het is nu niet dat er topics gesloten worden vanwege het centrale topic.
Eerst maar eens zien of het nu eens langer dan twee jaar kan duren.quote:
Het is in ieder geval met een donderslag begonnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het nu eens langer dan twee jaar kan duren.
Met een liedje toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is in ieder geval met een donderslag begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |