Inderdaad: http://www.geenstijl.nl/m(...)gt_voor_dictaat.htmlquote:Op woensdag 5 september 2012 12:48 schreef Hammerbee het volgende:
Martin Bosma deed het niet verkeerd als stand-in.
Ik vond Verbeet bijzonder matig. Ze deed alsof het een kleuterklas was. Die toon ook.. Jeltje van Nieuwenhoven en Weisglas deden het m.i. veel beter.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Jammer, Verbeet deed het best leuk
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:00 schreef afstandbediening het volgende:
Jette Klijnsma
Jammer dat Verbeet weg is, was best een goeie.
De Kamer gedroeg zich zo af en toe dan ook als een kleuterklas.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vond Verbeet bijzonder matig. Ze deed alsof het een kleuterklas was. Die toon ook.. Jeltje van Nieuwenhoven en Weisglas deden het m.i. veel beter.
Als je ze behandelt als kleuters, worden het kleuters.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De Kamer gedroeg zich zo af en toe dan ook als een kleuterklas.
De nummer 2 van de PvdA? Die gaat dat niet doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:00 schreef afstandbediening het volgende:
Jette Klijnsma
Jammer dat Verbeet weg is, was best een goeie.
Jeltje deed het zeker heel goed.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik vond Verbeet bijzonder matig. Ze deed alsof het een kleuterklas was. Die toon ook.. Jeltje van Nieuwenhoven en Weisglas deden het m.i. veel beter.
Was meer een gevalletje van als je je gedraagt als kleuter word je behandeld als kleuter.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Als je ze behandelt als kleuters, worden het kleuters.
Zat ik ook aan te denken, maar ik gok dat zij een ministerspost gaat krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:08 schreef Tja..1986 het volgende:
De nummer 2 van de PvdA? Die gaat dat niet doen.
Ja maar de VVD gaat de grootste worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
Vaak komt die functie terecht bij de tweede partij qua grootte.
Ik neem aan dat ze binnen de VVD genoeg geschikte kandidaten hebben.
Mee eens. Verbeet kreeg te maken met een kamer waar de kracht van het betere argument totaal niet meer telde, en er een hoop geschreeuwd werd, en vooral electorale trucs werden toegepast met in veel gevallen ook een danig gebrek aan fatsoen. Ik vond Verbeet dan ook prima. Ik kan me niet voorstellen dat een Weisglas of Van Nieuwenhoven beter met de kamer omgegaan was.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Was meer een gevalletje van als je je gedraagt als kleuter word je behandeld als kleuter.
Nee, de Nederlandse kiezer wordt (net) op tijd wakker en neemt afscheid van het rechtse afbraakbeleid.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Eem_Il het volgende:
[..]
Ja maar de VVD gaat de grootste worden.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de Nederlandse kiezer wordt (net) op tijd wakker en neemt afscheid van het rechtse afbraakbeleid.
http://www.nu.nl/economie(...)onomische-top-5.htmlquote:Nederland is dit jaar gestegen naar de 5e plaats van meest concurrerende economieën ter wereld van het World Economic Forum (WEF).
Dat wil ik nog eens zien met een opkomende PvdA.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:55 schreef Eem_Il het volgende:
Ja maar de VVD gaat de grootste worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |