Waarom is hij niet verfrissend in jouw opinie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:13 schreef Apuleius het volgende:
Nou, verfrissend absoluut niet, wel anders.
Omdat hij zich 1-2x per week douched.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Waarom is hij niet verfrissend in jouw opinie?
Als je op de lijst staat, heb je de kans om gekozen te worden, hij zou afstand kunnen doen van een zetel verworven met voorkeursstemmen, maar aangezien de meeste mensen toch op de lijsttrekker stemmen, lijkt het me wel interessant om te zien wat er gebeurd indien hij in de kamer gekozen zou worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:16 schreef Yi-Long het volgende:
Hij heeft volgens mij al aangegeven dat hij daar weinig behoefte aan heeft.
Dat is helaas heel normaal. Maar ook daar kun je een partij op afrekenen natuurlijk door er niet op te stemmen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:06 schreef Roolio het volgende:
Als je als lijstduwer met voorkeursstemmen gekozen wordt, 'moet' je dan de kamer in, of is het heel normaal klein kiezersbedrog te plegen en je zetel aan iemand anders te geven?
Ik snap niet waarom hier zo'n probleem over wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat hij zich 1-2x per week douched.
Het is inderdaad meer de onzekerheid van anderen, omdat minder dan 1 keer per dag douchen in Nederland tegenwoordig een taboe is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hier zo'n probleem over wordt gemaakt.
Bij VI Oranje werd het niet douchen van Maarten een soort van running-gag terwijl iedere dag douchen net zo ongezond voor een mens is.
Als je het van te voren kenbaar maakt (zoals Maarten gedaan heeft) is het natuurlijk nooit bedrog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:06 schreef Roolio het volgende:
Als je als lijstduwer met voorkeursstemmen gekozen wordt, 'moet' je dan de kamer in, of is het heel normaal klein kiezersbedrog te plegen en je zetel aan iemand anders te geven?
Het volledige tijdschrift is trouwens hier te lezen:quote:‘Ik ga niet in de kamer zitten, ook al krijg ik genoeg voorkeursstemmen.’ Maarten van Rossem treedt bij de komende Tweede Kamerverkiezingen op als lijstduwer voor de PvdA. Zijn rol als lijstduwer moet worden gezien als ‘een vorm van steunbetuiging aan de partij.’
Dat weet natuurlijk lang niet iedereen die zijn naam op dat biljet ziet staan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je het van te voren kenbaar maakt (zoals Maarten gedaan heeft) is het natuurlijk nooit bedrog.
Beetje dom. Lees je in voor je gaat stemmen zou ik tegen die mensen willen zeggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:14 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat weet natuurlijk lang niet iedereen die zijn naam op dat biljet ziet staan.
Ik heb er ook geen problemen mee, maar goed, ik hoef ook niet naast hem te zitten, dus wellicht scheelt dat...quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hier zo'n probleem over wordt gemaakt.
Bij VI Oranje werd het niet douchen van Maarten een soort van running-gag terwijl iedere dag douchen net zo ongezond voor een mens is.
Mwoah, ik vind meer dat je je niet verkiesbaar moet stellen als je niet verkiesbaar bent.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Beetje dom. Lees je in voor je gaat stemmen zou ik tegen die mensen willen zeggen.
Andere discussie dan of het bedrog is of niet. Bedrog is het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:26 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind meer dat je je niet verkiesbaar moet stellen als je niet verkiesbaar bent.
Bedrog is misschien een iets te sterk woord. Maar stemmen lokken en dan niet op die zetel gaat zitten als je toch met voorkeusstemmen verkozen wordt vind ik niet kies. Dan kun je wel bij een of ander quizje aangeven dat je niet van plan bent die zetel te nemen, maar je kan er niet vanuit gaan dat iedereen daar van op de hoogte is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Andere discussie dan of het bedrog is of niet. Bedrog is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |