Boekjes van Milton Friedman aan ze uitdelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:14 schreef SeLang het volgende:
Zijn die nu in hun eentje huilend door de regen teruggefietst naar hun grachtenpand? Verslagen, vernederd, geen baan meer....
Hoe kunnen we deze meisjes troosten?
Dan stikken ze.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:21 schreef eriksd het volgende:
Ik geef ze wel een knuffel. Zo ben ik.
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:32 schreef SeLang het volgende:
Heeft er trouwens iemand een linkje naar beelden van de huilende meisjes?
het maakte het beeld wel compleet jaquote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef Vasilevski het volgende:
Vlak na de huilende meisjes zag je Jolande Sap eenzaam, zonder paraplu, met tas boven haar hoofd, naar de parkeerplaats lopen. Zijn de bewegende beelden nog ergens terug te vinden? Ben niet zo van het leedvermaak, maar het had wel wat.
Damn, daar had je toch even misbruik van kunnen maken. En haar dan compleet domineren en laten smeken om een climax, die je haar alleen gunt nadat ze huilend "Blaf me vol, Geertje" kreunt. Compleet vernederd en gebruikt laat je het wegwerpsletje achter in het krot dat ze voor een paar honderd euro en een pijpbeurt huurt van een rijke VVD'er.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Anaal vernederen en laten zien dat bruin ook lekker is?
Pas maar op, zo krijg je een feministische tsunami over je heen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Damn, daar had je toch even misbruik van kunnen maken. En haar dan compleet domineren en laten smeken om een climax, die je haar alleen gunt nadat ze huilend "Blaf me vol, Geertje" kreunt. Compleet vernederd en gebruikt laat je het wegwerpsletje achter in het krot dat ze voor een paar honderd euro en een pijpbeurt huurt van een rijke VVD'er.
Tja je moet in de politiek wel tegen een stootje kunnen. Nu maar ff afwachten of ze genoeg stootkracht hebben om terug te komen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Oldie57 het volgende:
Gatver, wat een leedvermaak hier. Typisch fok!
Die meisjes lijken mij best lief. Ik vind ze zielig.
Geen huilende meisjes,quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef Vasilevski het volgende:
http://nos.nl/video/41812(...)-bij-groenlinks.html
BAM!
Jij wilt ze troosten natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Oldie57 het volgende:
Gatver, wat een leedvermaak hier. Typisch fok!
Die meisjes lijken mij best lief. Ik vind ze zielig.
Moeders Muntthee zeker?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Pas maar op, zo krijg je een feministische tsunami over je heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |