Opgepiktquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het even aangezien, maar TS blijft in elke post (vanaf deze - en dus alles daarna) mij persoonlijk aanvallen en voor van alles en nog wat uitmaken: Partijcongressen GroenLinks, SP, CDA, SGP en PvdA: VERBIEDt PLEZIER!
Bij deze een klacht daarover.
¡Gracias, señor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)12-een-overzicht.htm
Voor: Overzicht Verkiezingsdebatten
En die OP heb ik unstickied en een nieuw topic gemaakt: Overzicht verkiezingsdebatten 2012quote:
On it.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
Twee topics over hetzelfde onderwerp:
- Onder Ruttte profiteerden alleen de hoogste inkomens
- Alleen de hoogste inkomens zagen hun koopkracht vorig jaar stijgen
Komt vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef 2thmx het volgende:
Is deel 2 van het interview met de Libertarische Partij nog te verwachten? Of is het al geplaatst en mij ontschoten?
Van mij mag het. Maar blijf dan ook even hangen in het topic, niet zomaar je enquete neerkwakken en niet meer terugkomen. Oke?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef markvdstaay het volgende:
Hallo!
Een vraag vanuit deze kant: voor een wetenschappelijk onderzoek (=niet commercieel) zou ik graag een link plaatsen naar een enquete over de aanstaande tweede kamer verkiezingen in het politiek forum. Is dit toegestaan? Het is geen reclame of spam en heeft dus geen commercieel doeleinde.
Alvast bedankt, Mark van der Staaij
Donequote:Op zaterdag 1 september 2012 17:20 schreef Shreyas het volgende:
Kan BWT (in de TT) worden veranderd in BTW, dit staat zo raar
http://forum.fok.nl/topic/1864508
?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Vraag 1. Hoe denkt u over abortus bij zwangerschap na een verkrachting?
□ Daar ben ik op tegen
□ Irrelevant, de kans hierop is zeer klein
Ik ga er achteraan.quote:Op zondag 2 september 2012 15:48 schreef Prutzenberg het volgende:
De piraten zijn wat overactief vandaag: er zijn nu twee topics over de PP.
De Piratenpartij #2
De Piratenpartij #2 - Gaat die zetel toch gekaapt worden?
Aan jullie de eer om te bepalen welk topic de mooiste OP heeft en dus open kan blijven.
Misschien is mergen een optie?
Natuurlijk, will do!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij mag het. Maar blijf dan ook even hangen in het topic, niet zomaar je enquete neerkwakken en niet meer terugkomen. Oke?
Zet dan in je topic ook even dat je toestemming hebt
En aangepast.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
Maarten van Rossem (Zaltbommel, ca.1478 – Antwerpen, 7 juni 1555) was een Gelderse legeraanvoerder, die buiten zijn vaderland door de nietsontziende manier, waarop hij oorlog voerde, zeer werd gevreesd. In een lange carrière bracht hij zijn lijfspreuk: "Blaken en branden is het sieraad van de oorlog" veelvuldig in de praktijk.
Maarten van Rossem, (Zeist, 24 oktober 1943) is een Nederlands historicus die nu als lijstduwer op de kandidatenlijst van de PvdA staat.
Mijn verzoek is wel duidelijk, denk ik?
Da's toch pas iets van de laatste jaren?quote:
Ik ga er even achteraan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb per ongeluk een topic geopend dat eigenlijk al bestond.
De nieuwe: http://forum.fok.nl/topic/1866460
Het topic dat er al was: Stem jij op de lijsttrekker?
Is het mogelijk om beide topics samen te voegen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef Arcee het volgende:
[Peilingen 2012] Het zijn maar getallen!
[Peilingen 2012] Het zijn maar getallen! PvdA vs VVD #2
Reeksverzoek.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Arcee het volgende:
Paars (VVD/PvdA/D66): willen ze dat?
Paars (VVD/PvdA/D66): willen ze dat? #2
Kan aan de OP van het tweede topic de OP van het eerste topic worden toegevoegd? TS van #2 geeft aan er niet bedreven in te zijn.
Laatste poster opent nieuwe deel. Daarnaast nam ik de andere mee in de reeks wegens bovenstaande post.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1867045 gesloten terwijl die er eerder was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |