Ik ben bang dat het ten koste gaat van de VVD. Als dat gebeurt dan is de overwinning van Wilders stiekem toch een overwinning van Samsomquote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef karton2 het volgende:
Het zou kunnen dat SPers terugvloeien naar de PVV. Hetzelfde kan bij de VVD gebeuren, alhoewel Rutte het wel aardig deed naar mijn idee.
Hij deed wel z'n best om lekker standvastig te zijn (en leiderschap te tonen) over nieuw een steunpakket aan Griekenland. Hij weet goed zat dat als hij hier over gaat draaien dat het einde oefening is, één en al blufpoker.
Check OP, er staan twee links in waarin staat wie dat heeft bepaaldquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef MMXMMX het volgende:
Geert Wilders wint EenVandaag debat
Wie bepaald dat ?
Goed onderbouwd ookquote:Op donderdag 6 september 2012 22:27 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vond Wilders () het zo goed doen, omdat hij eindelijk niet in elke zin het woord Europa gebruikte. Hij deed het gewoon goed, en als hij deze lijn voorzet groeit ie.
Aansprekende onderwerpen in ieder geval.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef Zolder het volgende:
Europa. Brussel. Ouderen. Immigranten. Griekenland. Zieken. Wij van de pvv. Het kan niet zo zijn dat.
Zie hier de woordenschat van Wilders.
Nou.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Aansprekende onderwerpen in ieder geval.
Misschien moet je je gekleurde bril eens afzettenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:39 schreef Bonkers. het volgende:
Whut? Waren ze dronken toen ze dit bepaalde?![]()
Debat technisch was ie hetzelfde als altijd. Hij houdt geen debat, maar zegt gewoon zijn one-liners op.
Ik heb het over zijn debattechnieken, niet over de inhoud. Daar zijn andere topics voor.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je je gekleurde bril eens afzetten
Dan wissel je het onderwerp toch weer gewoon terug als hij dat doet? Uiteindelijk komt hij er ook gewoon mee weg omdat zijn tegenstander in het debat hem ermee weg laat komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als een iemand niet het debat zou moeten winnen, dan is het Wilders wel. Ik vind hem in het debat redelijk zwak en als iemand de argumenten weerlegt, dan verandert hij van onderwerp.
Zie die SP'ers niet teruggaan, maar denk dat Rutte nog wel wat gaat bloeden. Die zit nu ineens in een spagaat tussen de radicale Wilders en gematigde Buma en Pechtold. Hij kwam daar niet lekker uit vandaag.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef karton2 het volgende:
Het zou kunnen dat SPers terugvloeien naar de PVV. Hetzelfde kan bij de VVD gebeuren, alhoewel Rutte het wel aardig deed naar mijn idee.
Hij deed wel z'n best om lekker standvastig te zijn (en leiderschap te tonen) over nieuw een steunpakket aan Griekenland. Hij weet goed zat dat als hij hier over gaat draaien dat het einde oefening is, één en al blufpoker.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:10 schreef NaturalScience het volgende:
Werd Wilders vanavond niet keihard te kijk gezet door Pechtold?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |