Helaas zijn ze zo dogmatisch als het maar kan m.b.t. de EU, NAVO en Verenigde Naties.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat u daar beschrijft is een ware Libertarier. Stem dus op de Libertarische Partij http://www.libertarischep(...)rzicht-2012-2017.pdf
Dan weet je dat alles bij het oude blijft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas zijn ze zo dogmatisch als het maar kan m.b.t. de EU, NAVO en Verenigde Naties.
Dan kun je beter VVD of D66 stemmen, dan weet je dat er niks met rare fundamentelisten bij komt kijken.
Hmm, dan lijkt me het niet de partij voor haar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat u daar beschrijft is een ware Libertarier. Stem dus op de Libertarische Partij http://www.libertarischep(...)rzicht-2012-2017.pdf
Tja, soms twijfel ik een beetje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan weet je dat alles bij het oude blijft.
Omdat je een waarachtig vrij mens wilt zijn die zijn eigen leven uitstippelt en zelf bepaald wie hij bijstaat met raad en daad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef NanKing het volgende:
Kun je in je eigen woorden vertellen waarom ik er op moet stemmen?
Nee, dit zou de VVD of PVV ook kunnen zeggen. Concrete antwoorden wil ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat je een waarachtig vrij mens wilt zijn die zijn eigen leven uitstippelt en zelf bepaald wie hij bijstaat met raad en daad.
Je kunt denk ik beter even op hun site kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, dit zou de VVD of PVV ook kunnen zeggen. Concrete antwoorden wil ik
Er is geen EU nodig om vrij te kunnen handelen. De EU is wat voor drogredenen er ook worden opgegeven vooral bedoelt om makkelijk belasting te kunnen heffen. De NAVO en de VN geven hun brevet van onvermogen af in de kwestie Syrië. Oorlogen worden begonnen door overheden. Niet door burgers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, soms twijfel ik een beetje.
Aan de ene kant zal toch niet heel het programma uitkomen door concessies, maar uit de EU, NAVO en VN stappen is een diplomatieke mes in de rug. Dat is gewoon echt heel dom.
Dan kun je wel een hele mooie ideologie hebben, maar de praktijk moet je niet uit het oog verliezen.
Ben je echt zo dom? Een libertarier wilt geen overheid. Hoe the fuck kan je dan pro-EU zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt denk ik beter even op hun site kijken.
Voor mij is het een domper dat ze zo euroskeptisch zijn. Echt jammer.
Vertel, waarom ben je lid geworden wat zijn de goede punten die bij mij passen? (in de OP heb ik de PVDA uitgesloten maar ben voor rede vatbaar)quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef MrBaas het volgende:
PvdA, ik ben sinds een aantal maanden lid van de partij en vind het ontzettend jammer dat ik nog niet kan stemmen.
Geef mij een paar minutenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vertel, waarom ben je lid geworden wat zijn de goede punten die bij mij passen? (in de OP heb ik de PVDA uitgesloten maar ben voor rede vatbaar)
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef kort het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Een libertarier wilt geen overheid. Hoe the fuck kan je dan pro-EU zijn?
Een kleine overheid in de zin van een nachtwakersstaat is gewoon liberalisme.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Libertarisme != Anarchie.
Ik vind het dus jammer dat de Libertarische Partij meer een anarchistische partij is, dan echt een partij voor een kleinere overheid. Je hebt nog gradaties binnen het libertarisme.
Nee, je zit je eigen definities te verzinnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef kort het volgende:
[..]
Een kleine overheid in de zin van een nachtwakersstaat is gewoon liberalisme.
Minarchisten hebben we niet in Nederland.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, je zit je eigen definities te verzinnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Libertarisme
En ik vind het dus jammer dat de Libertarische Partij geen minarchistische partij is, of in ieder geval probeert een soort van midden te bereiken waardoor het wat minder extreem overkomt allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef kort het volgende:
[..]
Minarchisten hebben we niet in Nederland.
Voor haar is marktwerking in de zorg een probleem. Dat zie ik D66 nog wel doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef kort het volgende:
[..]
Op welke punten vind je D66 te rechts? Ik zou toch D66 adviseren, GL is niet meer wat het was na Femke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |