Opgepiktquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het even aangezien, maar TS blijft in elke post (vanaf deze - en dus alles daarna) mij persoonlijk aanvallen en voor van alles en nog wat uitmaken: Partijcongressen GroenLinks, SP, CDA, SGP en PvdA: VERBIEDt PLEZIER!
Bij deze een klacht daarover.
¡Gracias, señor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)12-een-overzicht.htm
Voor: Overzicht Verkiezingsdebatten
En die OP heb ik unstickied en een nieuw topic gemaakt: Overzicht verkiezingsdebatten 2012quote:
On it.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef Elfletterig het volgende:
Twee topics over hetzelfde onderwerp:
- Onder Ruttte profiteerden alleen de hoogste inkomens
- Alleen de hoogste inkomens zagen hun koopkracht vorig jaar stijgen
Komt vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef 2thmx het volgende:
Is deel 2 van het interview met de Libertarische Partij nog te verwachten? Of is het al geplaatst en mij ontschoten?
Van mij mag het. Maar blijf dan ook even hangen in het topic, niet zomaar je enquete neerkwakken en niet meer terugkomen. Oke?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef markvdstaay het volgende:
Hallo!
Een vraag vanuit deze kant: voor een wetenschappelijk onderzoek (=niet commercieel) zou ik graag een link plaatsen naar een enquete over de aanstaande tweede kamer verkiezingen in het politiek forum. Is dit toegestaan? Het is geen reclame of spam en heeft dus geen commercieel doeleinde.
Alvast bedankt, Mark van der Staaij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |