Dat mag je vinden wmb. Ik denk dat dit qua karakter heel andere types zijn.quote:
Want Wilders drinkt zijn koffie ook zwart. Echt precies dezelfde twee mensen lijkt wel.quote:
Missie geslaagd.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:45 schreef 9611Niels het volgende:
Bedankt voor de tip, toch maar geen PvdA stemmen dus.
Het zijn alledrie dezelfde typetjes. Als je dat niet ziet ben je zelf een autist.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:51 schreef bioloogje het volgende:
Wat een bullshit dit... Zo is de Vegan Streaker ook echt autistisch daar is bij Samsom geen sprake van.
Als jij Samsom als potentiële moordenaar ziet, ben je gewoon de weg kwijtquote:Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn alledrie dezelfde typetjes. Als je dat niet ziet ben je zelf een autist.
Nee, het is geen potentiele moordenaar. Dat is de Vegan Streaker ook niet en dat zeg ik ook helemaal niet. Het zijn dezelfde typetjes.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:01 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als jij Samsom als potentiële moordenaar ziet, ben je gewoon de weg kwijt
En oh je bent trouwens vergeten te vermelden dat ze alle 3 vegetarisch zijn. (Net als Hitler trouwens)
Laten we vooral elkaar uitschelden.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn alledrie dezelfde typetjes. Als je dat niet ziet ben je zelf een autist.
Nooit geweten dit, gelukkig heeft TS mijn ogen geopend.quote:
Jouw Emile vind ik anders wel een knuffelbeer. Niet dat ik er op zou stemmen. Volkert vind ik gewoon eng.quote:
Al drie stemmen afgesnoept. Straks scheelt het nog net een zetel. En daarmee het premierschap. Heb ik toch Nederland nog weten te redden op de woensdagmorgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nooit geweten dit, gelukkig heeft TS mijn ogen geopend.
quote:Op woensdag 12 september 2012 09:41 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Alledrie activistisch
- Alledrie politiek Links angehaucht
- Alledrie dezelfde autistische extremistische blik in de ogen.
Stemmen op Samsom is stemmen op Volkert v/d G en de Vegan Streaker. Het zijn echt precies dezelde typetjes.
Volkert is ook eng. Samsom nietquote:Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jouw Emile vind ik anders wel een knuffelbeer. Niet dat ik er op zou stemmen. Volkert vind ik gewoon eng.
Ik bedoelde oom Samsom.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Volkert is ook eng. Samsom niet
Ja, dat is vast wel hoe jij met de vrijheid van meningsuiting om zal gaan. Vrijheid voor iedereen die precies hetzelfde denkt als jij. Want de rest is gek en raar en moet tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:09 schreef Sephael het volgende:
Hallo dit is Diederik, zie je in de rechtszaal TS.
Maar.. Je bent ook gek en raarquote:Op woensdag 12 september 2012 10:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is vast wel hoe jij met de vrijheid van meningsuiting om zal gaan. Vrijheid voor iedereen die precies hetzelfde denkt als jij. Want de rest is gek en raar.
ik wil daar verder niet op ingaan. Het blijft Triest wat je daar zegt. Het is jouw verantwoording, niet de mijne.quote:
Wat nou verantwoording? Mag ik dit nog vinden in de Heilstaat der Nederlanden, of is dit ook al verboden?quote:Op woensdag 12 september 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wil daar verder niet op ingaan. Het blijft Triest wat je daar zegt. Het is jouw verantwoording, niet de mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |