Duurzame overheidsfinanciën (ook in Europees opzicht), de positie in de wereldeconomie en internationale samenwerking vind ik ook allemaal tien keer zo belangrijk; de economische kwesties blijven immers het belangrijkst.quote:Op maandag 23 april 2012 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben wel andere problemen aan hun hoofd, en met recht.
Vooral bezuinigingen op de verkeerde dingen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal een open deur dit, de VVD moest bezuinigen en daar stonden ze ook voor. Dat ze dus niks nieuws hebben opgezet is niet zo gek, dat had de prioriteit ook niet. Het is enkel jammer van het uitblijven van hervormingen, maar dat neem ik meer dhr. Wilders kwalijk.
Zoals ik al aangaf, ik vind dat prutswerk niet zozeer een gevolgd van de VVD, hoeveel persberichten hebben we de afgelopen jaren wel niet moeten lezen over dwarsliggende Henk en Ingrids die meer prioriteit legden bij het uitzetten van Fatima en het verzorgen van zielige paardjes.quote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duurzame overheidsfinanciën (ook in Europees opzicht), de positie in de wereldeconomie en internationale samenwerking vind ik ook allemaal tien keer zo belangrijk; de economische kwesties blijven immers het belangrijkst.
Toch blijft het zo dat hoewel deze bovenstaande zaken het belangrijkst zijn, de rest niet weggezet kan worden als irrelevant. Er zijn simpelweg een heleboel zaken waarop de VVD prutswerk heeft geleverd en dat mag heus wel eens gezegd worden.
Maar in alle redelijkheid was het onder de gegeven omstandigheden toch ook een bizar moeilijke opgave.quote:Op maandag 23 april 2012 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duurzame overheidsfinanciën (ook in Europees opzicht), de positie in de wereldeconomie en internationale samenwerking vind ik ook allemaal tien keer zo belangrijk; de economische kwesties blijven immers het belangrijkst.
Toch blijft het zo dat hoewel deze bovenstaande zaken het belangrijkst zijn, de rest niet weggezet kan worden als irrelevant. Er zijn simpelweg een heleboel zaken waarop de VVD prutswerk heeft geleverd en dat mag heus wel eens gezegd worden.
Ja, ik heb 1 glaasje ingeschonken, daar trekt men normaalgesproken de fles voor los.quote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zaterdag zat je bij mij in de auto, maar in POL las ik dat jij een fles had losgetrokken.
Als ik iets een zwak argument vind is dat het wel. Ga uit van je eigen gedachten en hou niet te veel rekening met hoe je denkt dat anderen over je denken.quote:Op maandag 23 april 2012 16:55 schreef Hexagon het volgende:
En we hebben ons in het buitenland gigantisch voor schut gezet.
Want als je alcohol drinkt moet je alle drugs goed vinden?quote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zaterdag zat je bij mij in de auto, maar in POL las ik dat jij een fles had losgetrokken.
Kan jij van de alcohol afblijven?quote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik heb 1 glaasje ingeschonken, daar trekt men normaalgesproken de fles voor los.
Wat is dit voor nonsens vraag, natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan jij van de alcohol afblijven?
Je moet geen argumenten tegen drugs gebruiken die net zo goed op alcohol van toepassing zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 16:57 schreef waht het volgende:
[..]
Want als je alcohol drinkt moet je alle drugs goed vinden?
Want we zijn als handelsland niet afhankelijk van anderen ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik iets een zwak argument vind is dat het wel. Ga uit van je eigen gedachten en hou niet te veel rekening met hoe je denkt dat anderen over je denken.
Denk je nou echt dat twee of meerdere handelaren een deal niet laten doorgaan om een stel politici elkaar in de haren vliegen. Je overschat werkelijk de waarde van de politiek.quote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef Hexagon het volgende:
Want we zijn als handelsland niet afhankelijk van anderen ofzo?![]()
Onzin, als je het pragmatisch bekijkt.quote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet geen argumenten tegen drugs gebruiken die net zo goed op alcohol van toepassing zijn.
Je blaast het enorm op, wij houden ook niet elke ontwikkeling in het buitenland in de gaten. Enkel als dit structureel en dramatische veranderingen teweeg brengt, zoals in de PIIGS. Wat in Nederland gebeurt moeten we vooral niet overschatten.quote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want we zijn als handelsland niet afhankelijk van anderen ofzo?![]()
We zijn de risee van Europa geworden zo. Gaat heel wat werk kosten om dat weer allemaal goed te masseren.
Het is recessietijd hé.quote:Op maandag 23 april 2012 17:02 schreef paddy het volgende:
Ik wil mijn dochter graag gewoon aan het werk houden met behoud van Wajong, en niet graag achter de geraniums zien wegteren wanneer ze aan subsidies voor werkgevers gaan tornen? Dus nee, doen we maar niet
Wanneer politici openlijk jouw volk (Polen) of president (Turkije, VS) beledigen, en de premier lacht dat maar een beetje weg dan heeft dat zeker zo zijn gevolgen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat twee of meerdere handelaren een deal niet laten doorgaan om een stel politici elkaar in de haren vliegen. Je overschat werkelijk de waarde van de politiek.
Het probleem is dat er talloze perspectieven zijn. Iedereen heeft gelijk, iedereen ongelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 17:03 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het argument "alcohol" altijd bijzonder irritant omdat er niets tegenin te brengen is. Daar lag voor mij dan weer in besloten dat drugsverboden eigenlijk ook onzin zijn. In ieder geval softdrugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |