Dus het wordt een kabinet met D66.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:03 schreef BasEnAad het volgende:
VVD, CDA en PvdA samen zou echt een ramp zijn. Weg vrijheid en betutteling viert hoogtij.
Goed voor de toekomst van Nederland enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 19:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dus het wordt een kabinet met D66.
Blijkbaar.
Paars-plus komt er alleen als paars niet kan, dus dan stem je toch lekker op paars.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar is Paars-Plus? Het lijkt me toch een vrij realistische optie. Ik ben benieuwd wat nou het motief is achter het vergeten van opties.
Nog een keer Rutte moeten we inderdaad niet willen met z'n allen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
Als Rutte maar niet de chef wordt, PvdA, VVD, D66.
Ja, die miste ik ook. Zouden beiden kunnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 08:14 schreef Snackman het volgende:
Ik mis hier een andere mogelijkheid:
VVD-SP-PVV, toch een oudsider.
SP-VVD, ook mogelijk.
Nee, maar Samsom zie ik ook niet als premier. Pechtold maar doen dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog een keer Rutte moeten we inderdaad niet willen met z'n allen.
dit!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
PvdA VVD D66 is het mooiste.
Elke combinatie met CDA heb ik liever niet.
Alles behalve Pechtold. Pechtold is het minst geschikt voor die functie.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:39 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Nee, maar Samsom zie ik ook niet als premier. Pechtold maar doen dan?
Links heeft al aangegeven niet met de PVV samen te willen werken en het akkoord dat er lag met de VVD en het CDA was al niet zo best. Vandaar ook dat hij gedoogde. En later in de kattenbak heeft die het nog erger lopen maken. Kortom, ik acht de kans zeer klein dat er een formatie met de PVV erin komt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef Joene het volgende:
leuk ook om de PVV gelijk uit te sluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |