De optie Anders, namelijk.. is eigenlijk de enige opvallende afwezige.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Zie net dat ik een paar opties ben vergeten maar teveel werk om nieuwe polls te maken
[Poll] Kabinetsformaties
Dat eerste topic is een topic waarin de UFO partij belachelijk wordt gemaakt. Hoe verwacht je dat we een betrouwbaar beeld kunnen krijgen over de interesse voor de UFO partij met een poll op pagina 2 van zo'n soort topic?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef eriksd het volgende:
Voor elke poll omdat die verloren dreigt te gaan een nieuw topic is niet erg overzichtelijk.
Ik denk dat het UFO topic zowel de te verwachten populariteit onder het electoraat weerspiegelt als de gemiddelde houding van het electoraat.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat eerste topic is een topic waarin de UFO partij belachelijk wordt gemaakt. Hoe verwacht je dat we een betrouwbaar beeld kunnen krijgen over de interesse voor de UFO partij met een poll op pagina 2 van zo'n soort topic?
Stemmen kan anoniem, een reactie posten niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat het UFO topic zowel de te verwachten populariteit onder het electoraat weerspiegelt als de gemiddelde houding van het electoraat.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Nieuwe lijsttrekker CDA ?
Kan de OP geüpdate worden met de nieuwe kandidaten? (Ik heb alle kandidaten inclusief foto's al in de link staan)
Zat ruimte om je lofzang over Mona af te steken, dit voegde niets toe.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Paul het volgende:
Vreemd dat je van allemaal mensen aparte topics mag maken, maar niet over Mona. Terwijl ze zo in het nieuws is. Rare manier ook van praten van Erik... Het zal wel!
[CDA-babe] Mona Keijzer
Waarom zou je niet een apart topic over haar mogen beginnen en wel over Bleker etc?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat ruimte om je lofzang over Mona af te steken, dit voegde niets toe.
dat je van 13.50 een halve week kan eten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Tsjah, zijn post bevat iets van een punt. Denk ik.
Vandaag nog gedaan, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat je van 13.50 een halve week kan eten.
Maar de rest komt toch een beetje over als bijzonder gefrustreerd. Vooral dat die tyfuslullen durven te lunchen voor 13.50.
Maar goed, jij bent de baas
Dat dus, en het staat je ook vrij om tegen dat "getroll" in te gaan. Graag zonder daarbij op de man te gaan spelen en dergelijke, want ja, anders kan er inderdaad hier en daar wat verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
Tsjah, zijn post bevat iets van een punt. Denk ik.
Crewbashingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag nog gedaan, dus wat dat betreft
Bedankt iigquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:11 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Kaas-, kun je dan voor ons, de lieve kleine schattige tomaatjes, de OP alstublieft veranderen in dit?
"Normaal" is groot woord. Van beide mogen ze imho veranderd worden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef jogy het volgende:
Ah, never mind, het blijkt normaal te zijn Stem VVD! #4
Lijkt me ook wel, stiekem.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:56 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
"Normaal" is groot woord. Van beide mogen ze imho veranderd worden.
Maar wat het SP topic betreft kan de OP wel aangepast worden? Zoveel SP topics zin er niet en het centrale topic van de SP loopt voor geen meter dus degene met de 'geinige' OP krijgt al het bezoek. En het feit dat een redelijk groot deel van het laatste topic over de OP ging kan je ook wel zeggen dat het nogal afleidend werkt blijkbaar. Komt nu niet echt een goede discussie op gang.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee als in het VVD topic 1 van de 4 OPs zo is. Het is gewoon een VVDpraat topic, ondanks de pro-TT. Als een anti dan het topic sluit, hoeft er van mij niet noodzakelijk een pro-OP te komen. Daarom liet ik het open, ik denk, mischien denkt een van mijn collega's daar anders over.
open hem maar! Als je over een onderwerp wil praten, hoef je niet vooraf hier te vragen of we er geen topic over zouden moeten openenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef Quarant het volgende:
Moet er nog geen topic komen voor 50Plus nu de lijsttrekker bekend is?
De op was toch al goed zo? Had em vanochtend aangepast, maar het was nog vroeg, dus misschien niet goed. nu zit ik op een crappy mobiel, dus het nakijken gaat niet zo vlot.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wat het SP topic betreft kan de OP wel aangepast worden? Zoveel SP topics zin er niet en het centrale topic van de SP loopt voor geen meter dus degene met de 'geinige' OP krijgt al het bezoek. En het feit dat een redelijk groot deel van het laatste topic over de OP ging kan je ook wel zeggen dat het nogal afleidend werkt blijkbaar. Komt nu niet echt een goede discussie op gang.
Hij is inderdaad goed zo, heel erg bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De op was toch al goed zo? Had em vanochtend aangepast, maar het was nog vroeg, dus misschien niet goed. nu zit ik op een crappy mobiel, dus het nakijken gaat niet zo vlot.
Nou, ik heb er niet echt behoefte aan om die topic aan te maken. Misschien dat iemand anders zich geroepen voelt om het palet van partijen compleet te maken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
open hem maar! Als je over een onderwerp wil praten, hoef je niet vooraf hier te vragen of we er geen topic over zouden moeten openen
inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef StarGazer het volgende:
Waarom is de OP van het stem SP topic aangepast en mag de OP van het stem VVD topic wel blijven staan?
Geef me maar een linkje naar een goeie OP, dan zet ik hem erin. Maar hij mag van mij inderdaad blijven staan, ik heb met allebei de oude OPs geen moeite. Als jij echter een andere OP wil, mag jij hem ook maken, dan zet ik hem erinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef StarGazer het volgende:
Waarom is de OP van het stem SP topic aangepast en mag de OP van het stem VVD topic wel blijven staan?
Ik stel voor dat je de originele OP erin zet:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me maar een linkje naar een goeie OP, dan zet ik hem erin. Maar hij mag van mij inderdaad blijven staan, ik heb met allebei de oude OPs geen moeite. Als jij echter een andere OP wil, mag jij hem ook maken, dan zet ik hem erin
Ik bedoel dus een centrale topic, zoals al die andere politieke partijen ook hebben.Ze komen waarschijnlijk wel in de kamer dus is het wel fijn om ze in het overzicht te hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
open hem maar! Als je over een onderwerp wil praten, hoef je niet vooraf hier te vragen of we er geen topic over zouden moeten openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |