![MonaKeijzerKlein.JPG]()
quote:
Populariteit Mona Keijzer groeit
DEN HAAG - De populariteit van CDA-lijsttrekkerskandidaat Mona Keijzer neemt hand over hand toe. Het aantal CDA-leden dat zegt op haar te zullen stemmen, is de afgelopen dagen verdubbeld.
Dat blijkt uit een peiling van onderzoeker Maurice de Hond. Eerder deze week zei 15 procent Keijzer te steunen, inmiddels is dat 30 procent.
Ook onder niet-leden wint Keijzer aan populariteit. Van de ondervraagden geeft 17 procent haar nu de voorkeur. Eerder was dat nog 8 procent.
Fractievoorzitter Sybrand Van Haersma Buma is echter nog steeds de gedoodverfde winnaar van de leiderschapsverkiezing, al is zijn populariteit iets afgenomen: 32 procent van de CDA-leden ziet hem als nieuwe leider, tegenover 38 procent een paar dagen eerder. Onder niet-leden is dat 23 procent (was 22 procent).
Demissionair staatssecretaris van Economische Zaken Henk Bleker en Marcel Wintels volgens op de tweede en derde plek. Bleker krijgt van 10 procent van de leden steun en van 8 procent van de niet-leden. Bij Wintels bedragen die percentages respectievelijk 10 en 7 procent.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eijzer_groeit__.htmlWIE IS MONA DAN?!!!?Ik ben Mona Keijzer, kandidaat-lijsttrekker voor het CDA. Met frisse energie en een sterk verhaal ga ik mensen weer enthousiast maken voor het CDA. Aan dat CDA-verhaal heb ik meegeschreven in het Strategisch Beraad. Graag zet ik nu de stap om het aan de kiezer te vertellen. Door mijn ervaring in de lokale politiek, sta ik dicht bij de mensen en weet ik wat hen bezighoudt. Ik ben ervan overtuigd dat Nederland het CDA nodig heeft, om er in maatschappelijk en economisch opzicht weer bovenop te komen. Mijn CDA is een sterke middenpartij, die vanuit onze inspiratie gelooft in de kracht van de samenleving en de mensen in die samenleving. Ik wil dat vakmensen weer ruimte krijgen om hun vak uit te oefenen, dat maatschappelijke initiatieven aangemoedigd en ondersteund worden, starters en gezinnen met vertrouwen naar de toekomst kunnen kijken, mensen worden aangemoedigd om te zien naar elkaar.Hoe ik dat samen met u wil bereiken, is te lezen op deze website.
Met uw steun ga ik ervoor!
Mona Keijzer, Duidelijk en Dichtbij