Of een signaal dat sommige mensen zich terecht zorgen maken, wetende wat ons mogelijk nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar begint de anti-campagne alweer. Duidelijk signaal dat een partij op de goede weg zit als linkse mensen brand beginnen te schreeuwen
Anti-campagne? Welnee joh, ik vertel gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar begint de anti-campagne alweer. Duidelijk signaal dat een partij op de goede weg zit als linkse mensen brand beginnen te schreeuwen
Als Roemer aan de macht komt dan krijgen we over 10 jaar Griekse toestanden hier.quote:
Dat je een VVD aanhanger bent snap ik, maar Rutte vereren iets minder.quote:
Er is op dit moment geen geschiktere politicus als premier dan Rutte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat je een VVD aanhanger bent snap ik, maar Rutte vereren iets minder.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen geschiktere politicus als premier dan Rutte.
In het land der blinden...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zie geen alternatief binnen de huidige kamerleden/kabinetsleden als premier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over Rutte. Ik zie dan ook geen enkele reden om de beste man veren in de reet te steken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen geschiktere politicus als premier dan Rutte.
Als ik dat hier zeg krijg ik een ban.quote:
Ik vraag me bewust of je wel verder wil kijken:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Ik zie geen alternatief binnen de huidige kamerleden/kabinetsleden als premier.
Behalve dan dat hij die stimulatie van zijn prostaat waarschijnlijk wel prettig vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over Rutte. Ik zie dan ook geen enkele reden om de beste man veren in de reet te steken.
[/quote]quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Alhoewle
[..]
Ik vraag me bewust of je wel verder wil kijken:
- Pechtold
- Leers
- Jolande
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |