Of een signaal dat sommige mensen zich terecht zorgen maken, wetende wat ons mogelijk nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar begint de anti-campagne alweer. Duidelijk signaal dat een partij op de goede weg zit als linkse mensen brand beginnen te schreeuwen
Anti-campagne? Welnee joh, ik vertel gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Daar begint de anti-campagne alweer. Duidelijk signaal dat een partij op de goede weg zit als linkse mensen brand beginnen te schreeuwen
Als Roemer aan de macht komt dan krijgen we over 10 jaar Griekse toestanden hier.quote:
Dat je een VVD aanhanger bent snap ik, maar Rutte vereren iets minder.quote:
Er is op dit moment geen geschiktere politicus als premier dan Rutte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat je een VVD aanhanger bent snap ik, maar Rutte vereren iets minder.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen geschiktere politicus als premier dan Rutte.
In het land der blinden...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zie geen alternatief binnen de huidige kamerleden/kabinetsleden als premier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:10 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over Rutte. Ik zie dan ook geen enkele reden om de beste man veren in de reet te steken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen geschiktere politicus als premier dan Rutte.
Als ik dat hier zeg krijg ik een ban.quote:
Ik vraag me bewust of je wel verder wil kijken:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:17 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Ik zie geen alternatief binnen de huidige kamerleden/kabinetsleden als premier.
Behalve dan dat hij die stimulatie van zijn prostaat waarschijnlijk wel prettig vindt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over Rutte. Ik zie dan ook geen enkele reden om de beste man veren in de reet te steken.
[/quote]quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Marf_the_Kling het volgende:
Alhoewle
[..]
Ik vraag me bewust of je wel verder wil kijken:
- Pechtold
- Leers
- Jolande
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer is de grootste zwakzinnige politicus die dit land ooit gekend heeft. Het spijt me wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef De_Guidance het volgende:
Roemer is de grootste politicus die dit land ooit gekend heeft. Hij heeft mijn stem en ik hoop dat de SP gaat winnen
De hele ideologie van de SP is zwakzinnigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Roemer is de grootste zwakzinnige politicus die dit land ooit gekend heeft. Het spijt me wel.
Ze zijn bang dat ze hun uitkering kwijtraken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Vind je het gek. De partij is gericht op en wordt geleid door de onderlaag van de samenleving. Jaloezie en afgunst zijn de voornaamste drijfveer, komt de rekening dan moeten "de rijken" aangesproken worden onder het mom van solidariteit. Dit alles onder de bezielende leiding van een man die 8 jaar over de havo deedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
De hele ideologie van de SP is zwakzinnig
Haal het geld waar het zit!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:33 schreef waht het volgende:
De SP is vooral voor lamzakken die te dom zijn om te werken of het gewoon niet willen.
Havo en geschiedens is hetzelfde, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef De_Guidance het volgende:
Hoeveel jaar deed Rutte ook alweer over geschiedenis ?
RoemerSP
HAVO is moeilijkerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef waht het volgende:
[..]
Havo en geschiedens is hetzelfde, inderdaad.
Zie hier de intelligentie van de sp stemmer. WO, allemaal onzinquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef waht het volgende:
[..]
Havo en geschiedens is hetzelfde, inderdaad.
Allejezus wat een domme opmerking, pak de bankenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:34 schreef De_Guidance het volgende:
Hoeveel jaar deed Rutte ook alweer over geschiedenis ?
RoemerSP
Pak het van de rijken en de banken
Aan al die boeken heb je helemaal niets. Met je handen werken is veel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie hier de intelligentie van de sp stemmer. WO, allemaal onzin
Hij heeft niet eens zijn parate kennis op een rijtje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef De_Guidance het volgende:
Roemer is de grootste politicus die dit land ooit gekend heeft. Hij heeft mijn stem en ik hoop dat de SP gaat winnen
Als je hem bij een actualiteiten programma ziet kraamt hij allee maar onzin uit en zegt alles fout. Vooral zijn geniale idee om kassen te verbieden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens zijn parate kennis op een rijtje.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Fiscalisten en bankiers zwaarder belasten.
Roemer wil kassen verbieden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als je hem bij een actualiteiten programma ziet kraamt hij allee maar onzin uit en zegt alles fout. Vooral zijn geniale idee om kassen te verbieden.
Nou en. Toptarief van 85 procent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef Kirov het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor fiscalisten gaat al meer als de helft van hun loon naar de schatkist.
Dat zou de VVD goed uitkomen inderdaad. Dan is er niemand meer om het opzichtige falen van de partij onder de aandacht te brengen.quote:
Er zijn ook hoogopgeleiden die SP stemmen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je het gek. De partij is gericht op en wordt geleid door de onderlaag van de samenleving. Jaloezie en afgunst zijn de voornaamste drijfveer, komt de rekening dan moeten "de rijken" aangesproken worden onder het mom van solidariteit. Dit alles onder de bezielende leiding van een man die 8 jaar over de havo deed
De Telegraaf is anders ook niet meer zo loyaal, en daar werkt geen enkele journalist.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou de VVD goed uitkomen inderdaad. Dan is er niemand meer om het opzichtige falen van de partij onder de aandacht te brengen.
Ik ben echt doodsbang dat die partij in de regering komtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf, die SP is ook niet serieus te nemen
Hoogopgeleid betekent niet dat iemand intelligent is. De zwakke broeders kunnen best op de SP stemmen. Je conclusie is geen logische gevolgtrekking. Maar probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Er zijn ook hoogopgeleiden die SP stemmen hoor
Je simplistische wereldbeeld verraadt ook niet bepaald een hoogvlieger achter je schermnaam.
Echt hè , niet normaal hoor wat jij doet Koos.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Pharkus het volgende:
Wat kinderachtig die TT en OP, als je op zo'n manier je punt moet maken is er iets goed mis met je. Blijf dan toch lekker in het topic van de politieke partij die je voorkeur heeft als je op zo'n manier wil discussiëren.
Kom op, een beetje discussie uitlokken kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Pharkus het volgende:
Wat kinderachtig die TT en OP, als je op zo'n manier je punt moet maken is er iets goed mis met je. Blijf dan toch lekker in het topic van de politieke partij die je voorkeur heeft als je op zo'n manier wil discussiëren.
De PvdA is voor wijven. 'We moeten voor de armen zorgen.'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef De_Guidance het volgende:
Goed even serieus nu , de VVD is kut, de SP is kut. Stem daarom op het redelijke alternatief: de PvdA
Mensen heet datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:50 schreef waht het volgende:
[..]
De PvdA is voor wijven. 'We moeten voor de armen zorgen.'
Las gisteren weer een prachtbericht in de Telegraaf over een man die van de Eiffeltoren zou zijn gevallen en vervolgens ook nog eens is gesprongen omdat hij zelfmoord wilde plegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
De Telegraaf is anders ook niet meer zo loyaal, en daar werkt geen enkele journalist.
Jij Nederlands spreek?quote:
Jij sprak over opleidingsniveau en verschuift nu de doelpalen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoogopgeleid betekent niet dat iemand intelligent is. De zwakke broeders kunnen best op de SP stemmen. Je conclusie is geen logische gevolgtrekking. Maar probeer het nog eens.
Het is dat ik geen tijd en zin heb om lapo te gaan hunten in andere partijtopics, kennelijk is dat noodzakelijk om een scherp en fel debat neer te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, een beetje discussie uitlokken kan geen kwaad.
Dan zijn ze helemaal niet goed in hun eigen vakgebied (eigenlijk bar slecht), dan weet je al dat je ze nooit moet inhuren mocht dat het geval zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef Kirov het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor fiscalisten gaat al meer als de helft van hun loon naar de schatkist.
Weet niet of dat nou een geslaagde uitsmijter is, maar: oke!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jij sprak over opleidingsniveau en verschuift nu de doelpalen.
Je wil zo graag gevat zijn maar bent nog doorzichtiger dan een kas vol rode tomaatjes
In loondienst is er niet zoveel te rommelen behalve de HRA.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zijn ze helemaal niet goed in hun eigen vakgebied (eigenlijk bar slecht), dan weet je al dat je ze nooit moet inhuren mocht dat het geval zijn.
Ik had het nog fout ook... Je had het over de onderkant.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou een geslaagde uitsmijter is, maar: oke!
Secretaris-generaal van het Centrale Comité heet dat dan, mocht het zover komen.quote:
Die op de SP stemmen wel. Waarom zou je er anders op stemmen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik had het nog fout ook... Je had het over de onderkant.
Maar hoogopgeleiden zijn dus de onderkant?
Een kas vol rode tomaatjes is prima. Het is de kas die doorzichtig is, niet de tomaatjes
Ooit de originele OP gelezen? Zo ja, kan je dan concluderen dat deze in vergelijking daarmee kinderachtig is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Pharkus het volgende:
Omdat niet iedereen alleen maar met de eigen portemonnee bezig is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die op de SP stemmen wel. Waarom zou je er anders op stemmen?
Dan nog betalen ze nog steed niet meer dan 50% van hun brutoloon aan belasting.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
In loondienst is er niet zoveel te rommelen behalve de HRA.
Maar geen enkele politieke partij heeft mijn voorkeur!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:48 schreef Pharkus het volgende:
Tof. Dan verwacht ik wel dat ze daadwerkelijk alles tot 52% overmaken aan een overheidsinstantie naar keuze. En geen HRA hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen alleen maar met de eigen portemonnee bezig is.
Zoals ik al zei, beperkt wereldbeeld heb je.
Onzin. De VVD maakt de rijken rijker, en pleegt genocide op minima.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Friek_ het volgende:
De VVD maakt de rijken rijker en de armen armer.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Friek_ het volgende:
Wat een kansloze opmerkingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Friek_ het volgende:
De SP maakt het hele land kapot.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Friek_ het volgende:
Vandaar dat we in het SP topic verzocht werden op te donderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, een beetje discussie uitlokken kan geen kwaad.
Wat een topic is dit geworden zegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin. De VVD maakt de rijken rijker, en pleegt genocide op minima.
O wee als je logische standpunten aan komt brengen in een groep wat dom schreeuwt dat de ''rijken'' voor de crisis moeten betalen en dat banken slecht zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat we in het SP topic verzocht werden op te donderen.
In een topic moet je het voorbeeld van de OP volgen. Dat het niveau te wensen over laat spreekt voor zich.quote:
Inderdaad, het is slechts een kwestie van tijd voordat mensen in de bijstand verplicht euthanasie krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:04 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin. De VVD maakt de rijken rijker, en pleegt genocide op minima.
In de propaganda trappen dat ze zogenaamd geen ambitie tonen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking
Dat minima stoppen met school op hun 16e en niks willen bereiken wil nog niet zeggen dat de ''rijken'' daar krom voor moeten liggen. Eigen schuld dikke bult maar de SP wil dat niet leren en geen ambitie tonen de norm is en dat iedereen die dat wel doet krom moet liggen.
Daar zou ik even een topic report van maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaar dat we in het SP topic verzocht werden op te donderen.
Misschien stoppen ze wel op hun 16e met school om te gaan werken en zorgen dat het gezin voldoende inkomen krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:06 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking
Dat minima stoppen met school op hun 16e en niks willen bereiken wil nog niet zeggen dat de ''rijken'' daar krom voor moeten liggen. Eigen schuld dikke bult maar de SP wil dat niet leren en geen ambitie tonen de norm is en dat iedereen die dat wel doet krom moet liggen.
Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de propaganda trappen dat ze zogenaamd geen ambitie tonen.![]()
Onze gehele maatschappij en alle organisaties zijn piramides, en bij een piramide is het gewoon weg nooit mogelijk om met zijn allen op de top te staan. We hebben ook gewoon domme krachten nodig in nederland om van allerlei andere klusjes te doen. Alleen werken moet wel meer opleveren als in een uitkering blijven hangen daarom roept de SP al meer dan 10 jaar dat we wat aan de armoede val moeten doen, de afgelopen 10 jaar hebben onze rechtse bestuurders het niet voor elkaar gekregen om werken ook echt iets meer te laten opleverenn als thuis hangen en daarom op allerlei extra potjes rechten te hebben.
Zolang bankiers maar zwaarder worden belast, vind ik het allemaal best.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.
Laat me niet lachen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ach jij trapt zelf blijkbaar in de simplistische retoriek van de SP/PVDA dat het verstandig is om lastenverzwaringen door te voeren in economisch zware tijden, of dat het verstandig is om eerst maximaal te lenen en pas op rand van faillissement even het begrotingstekort weg te werken.
Laat me niet lachen.
Lees je eigen bericht nog eens terug en bedenk jezelf dan welke lijn er onder Rutte-1 is ingezet op dit gebied...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |