Lijkt mij prima, maar ik vraag mij af of Bos een ministerspost ambieert. Plasterk lijkt mij te licht voor Financiën maar zou inderdaad prima op OCW kunnen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef eriksd het volgende:
Timmermans: prima. Spreekt zijn talen echt uitstekend en is innemend.
Bos zie ik graag terug op MinFin. Plasterk op OCW, alhoewel ik wel vind dat de zuinige ingezette koers volgehouden moet worden.
Goede.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Eberhard van der Laan op Biza en veiligheid, tevens vicepremier.
Of Willem Vermeend, kan ook wel stevig saneren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede.
Asscher op onderwijs, kan ook. Stevige saneerder ook.
En is van de wat rechtsere flank. Dus ook op MinFin geschikt, daar was hij al stas. Kan ideale link met VVD-smaldeel vormen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of Willem Vermeend, kan ook wel stevig saneren.
Bram misschien ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
En er moet een kettinghond van een prijsvechter op Justitie komen die daar eens grondig de bezem doorheen haalt, het is daar al decennia een puinhoop
Zeker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
En is van de wat rechtsere flank. Dus ook op MinFin geschikt, daar was hij al stas. Kan ideale link met VVD-smaldeel vormen.
Kan nou niet echt veel ministers noemen uit de huidige lichting die ik per se terug wil. Ja, Rutte en de Krom. Weekers was onzichtbaar op fiscale zaken als stas.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef remlof het volgende:
Hey er moeten natuurlijk ook nog VVD-ministers komen
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:28 schreef remlof het volgende:
Hey er moeten natuurlijk ook nog VVD-ministers komen
Er zijn vast nog wel een paar capabele linksige VVD'ers die de vorige keer bedankt hebben omdat ze het gedogen door de PVV niet zagen zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan nou niet echt veel ministers noemen uit de huidige lichting die ik per se terug wil. Ja, Rutte en de Krom. Weekers was onzichtbaar op fiscale zaken als stas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |