Ik vind het niet echt chique te vermelden wie geweigerd heeft, en dus wie wel of niet uitgenodigd zijn geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef Doodloper het volgende:
Is het CDA ook uitgenodigd voor een vragenuurtje hier op FOK!? Of is daar vanuit hun geen reactie op gegeven?
Post ze hier, dan edit ik het erinquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om bij het overzicht van de de debatten ook de linkjes van uitzending gemist erin te zetten? Zelf kan ik die van afgelopen dinsdag niet vinden trouwens(RTL Lijsttrekkersdebat in Carré)
Dan een iets andere vraag: komt het CDA nog tijdens deze campagne langs op het forum of niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt chique te vermelden wie geweigerd heeft, en dus wie wel of niet uitgenodigd zijn geweest
Ze staan (nog) niet in de planningquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan een iets andere vraag: komt het CDA nog tijdens deze campagne langs op het forum of niet?
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze staan (nog) niet in de planning
Bedoel je het in deze richting?quote:Op zondag 9 september 2012 17:47 schreef De_Nater het volgende:
Loopt hier nog ergens een topic over een andere vorm van democratie? Ik zie het niet zo snel in het overzicht, maar wil niet dubbelop zijn door een topic aan te maken als er al een topic is...
Het Lijsttrekkersdebat:quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Misschien een idee om bij het overzicht van de de debatten ook de linkjes van uitzending gemist erin te zetten? Zelf kan ik die van afgelopen dinsdag niet vinden trouwens(RTL Lijsttrekkersdebat in Carré)
Goed topic, maar nee.quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedoel je het in deze richting?
En ingewilligd.quote:Op zondag 9 september 2012 22:25 schreef Arcee het volgende:
PvdA wordt de grootste partij! Deel 2
PvdA wordt de grootste partij!
Reeksverzoek.
Iets neutralers, zoals "PvdA wil regelingen samenvoegen" of gewoon het topic sluiten, omdat TS zonder bronvermelding een lap tekst (kennelijk van de PvdA-site afkomstig) neerkwakt, zonder verder moeite te doen om een discussie te starten.quote:
Nee, ik erger me gewoon aan feitelijke onjuistheden. Ik snap best dat het verkiezingstijd is en dat iedereen zijn of haar partij een hart onder de riem wil steken, maar dat is geen vrijbrief om (in dit geval) het PvdA-standpunt aangaande jonge arbeidsgehandicapten op zo'n storende manier te verdraaien. Temeer omdat de PvdA het juist uitdrukkelijk voor die groep opneemt.quote:Op maandag 10 september 2012 09:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind je nogal dictatorachtig overkomen Elfje, kan er naast zitten maar het is mijn bescheiden mening.
Prima. Ik heb er nog even over gedacht het topic helemaal weg te gooien, met de bizarre insinuaties die erin staan.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de vijf verschillen
Goed dat het topic is gesloten, maar ik wil ook graag de foto's in de OP verwijderd zien. Alsnog.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de vijf verschillen
Goed dat het topic is gesloten, maar ik wil ook graag de foto's in de OP verwijderd zien. Alsnog.
Uit jullie gevoeligheid aangaande dit topic blijkt maar weer hoe dicht bij de waarheid het zat. Anders zouden jullie je niet zo druk maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:26 schreef Elfletterig het volgende:
Zoek de vijf verschillen
Het ontbreekt je gewoon aan die macht. Zou je ze hebben dan zou je deze zonder meer gebruiken.quote:Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik erger me gewoon aan feitelijke onjuistheden. Ik snap best dat het verkiezingstijd is en dat iedereen zijn of haar partij een hart onder de riem wil steken, maar dat is geen vrijbrief om (in dit geval) het PvdA-standpunt aangaande jonge arbeidsgehandicapten op zo'n storende manier te verdraaien. Temeer omdat de PvdA het juist uitdrukkelijk voor die groep opneemt.
Overigens gaan dictators niet vriendelijk in VKZ-feedback vragen om aanpassing van een topictitel. Dictators gebruiken heel andere middelen.
Het ging hier niet om waarheid, het ging hier om de suggestie die wordt gewekt. En die is walgelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:05 schreef LXIV het volgende:
Uit jullie gevoeligheid aangaande dit topic blijkt maar weer hoe dicht bij de waarheid het zat. Anders zouden jullie je niet zo druk maken.
Het uitwissen van bijdragen is ook zo'n typisch iets. Alsof je de waarheid of de geschiedenis daarmee kunt veranderen. Lees het boek ' 1984' eens, dan snap je wel wat ik bedoel.
Ik heb geen macht, maar gelukkig wel invloed. En als het nodig is om discussies zuiver te houden of om regelrechte laster te bestrijden, dan benut ik die invloed graag.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:06 schreef LXIV het volgende:
Het ontbreekt je gewoon aan die macht. Zou je ze hebben dan zou je deze zonder meer gebruiken.
Hypocriet gehuil nu Samsom het lijdend voorwerp is.quote:Op woensdag 12 september 2012 12:24 schreef timmmmm het volgende:
Een heel smerig topic. Samsom vergelijken met Volkert of in een reactie zelfs met Breivik is buitengewoon laag.
Onderwerpquote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hypocriet gehuil nu Samsom het lijdend voorwerp is.
Iedereen weet inderdaad dat ik team samsom benquote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hypocriet gehuil nu Samsom het lijdend voorwerp is.
Dat heeft er geen reet mee te maken, al was je van het team heiknurften maar als je niet weet wat ik bedoel ben ik nog meer overtuigd van dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen weet inderdaad dat ik team samsom ben![]()
![]()
Ik doe altijd mijn best je te begrijpen, maar het lukt nou eenmaal niet altijdquote:Op donderdag 13 september 2012 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat heeft er geen reet mee te maken, al was je van het team heiknurften maar als je niet weet wat ik bedoel ben ik nog meer overtuigd van dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken.
Ik zal je een handje helpen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best je te begrijpen, maar het lukt nou eenmaal niet altijd
Waar was je toen Roemer werd vergeleken met Stalin, Mao en Kim Jong?quote:Een heel smerig topic. Samsom vergelijken met Volkert of in een reactie zelfs met Breivik is buitengewoon laag.
Het is de middelste geworden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn nogal wat topics over de strubbelingen bij GroenLinks:
Onsportief gedrag Sap richting sportieve Wilders
De positie van Sap staat onder druk
GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag
Kandidatencommissie GroenLinks vernietigt partij
Die huilende Groenlinks meisjes....
Jolande Sap, Groen Links, verder in het nauw.
Het wordt er zo niet overzichtelijker op. Een commissie gaat de verkiezingsnederlaag onderzoeken. Mijn suggestie is om de topictitel van één van bovenstaande topics algemener te maken:
Ik heb een vervolgpost geplaatst in dit topic: GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag
Kan de titel daarvan algemener worden?
Bijvoorbeeld:
GroenLinks onderzoekt verkiezingsnederlaag
GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag?
GroenLinks: waar lag de nederlaag aan?
Waarom denk jij dat we als mods een achter de schermen hebben, remlof?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag en Houdoe en bedankt olé olé laten mergen? Er is een parallelle discussie zo.
Ik ben hier gewoon user lieve timmmmm en dan wil ik mijn mening als user ook aan andere users kenbaar maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat we als mods een achter de schermen hebben, remlof? [ afbeelding ]
Verder, als je de OP van het nieuwe topic leest, zoals ik je in dat topic al gezegd heb, lees je dat ik vind dat zulk belangrijk nieuws een eigen topic verdiend. Dus zelfs achter de schermen had je helemaal niet naar de bekende weg hoeven vragen.
Maar dat maakt niet uit hoor, ik help je graag even de weg naar de goede antwoorden te vinden
Een topic over het vertrek van Sap en een al langer bestaand topic over GroenLinks zouden niet naast elkaar kunnen? M.i. namelijk wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie GroenLinks: hoe nu verder na de nederlaag en Houdoe en bedankt olé olé laten mergen? Er is een parallelle discussie zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |