De rollen zijn inderdaad omgedraaid nu de campagne voorbij is en ze hun ware gezicht tonenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Stridone het volgende:
Dat is omdat Wilders, ondanks zijn sterke taalgebruik altijd, een oprechte man is, en Jolande Sap een opportunistische slang.
Ironisch genoeg is zij de populist in dit geval. Ach ja, je moet toch wat te vieren hebben als je partij tot SGP niveau gereduceerd is.
Als normale kiezer is dat prima, maar als lijsttrekker van een andere partij (die nota bene in verhouding nog veel meer heeft verloren) komt het erg zuur en onsportief over. Feliciteer gewoon de winnaars (zonder moeite te nemen daarvoor) en ga niet andere verliezers natrappen om je eigen verlies te verbergen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:59 schreef gnaeus het volgende:
Je kan niet hard genoeg om het verlies van de PVV juichen lijkt me.
Voor een vrouwelijke lijsttrekker heeft ze het best wel goed gedaan. Nog geen halvering. Vergeljk dat met die miep van D66, toen hadden ze het al over opheffing.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso erger ik me aan die Sap.
[ afbeelding ]
Sap in de kamer en Dibi met voorkeurstemmen gekozenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:22 schreef Automatisch het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat Sap uit de kamer verdwijnt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Geert Wilders viel me vanavond erg op door zijn eerlijkheid over zijn nederlaag en respect richting zowel VVD als PvdA voor hun grote overwinning.
Sap kon de VVD nauwelijks feliciteren, wat ze bij de PVV zei (en hoe het publiek reageerde) was gewoon enorm zuur en kinderachtig. En na afloop met zijn allen janken omdat ze zelf nog veel meer verloren hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef fwokker het volgende:
[..]Letterlijk alle lijsttrekkers feliciteerden de VVD en PvdA, Wilders viel alleen op omdat hij anders altijd zo'n grote mond heeft. Verder siert het Sap niet maar ach, dit komt nog niet in de buurt van uitspraken die Wilders heeft gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |