Dat had ik vorig jaar na Feyenoord - Slavia ook, maar dat kwam toen door die late tegengoalquote:Op donderdag 13 april 2023 23:44 schreef Caland het volgende:
Ik merkte in het stadion wel een licht ingehouden sfeer na het fluitsignaal, ik had in ieder geval wel zoiets van mwah weet niet of dit genoeg is en proefde dat bij meerdere mensen.
Dat of ik moet gewoon even wennen aan de realiteit dat mensen het blijkbaar relatief normaal vinden dat we een kwartfinale in Europa winnen.
Vond Danilo nog schandaliger eigenlijk, snapte die wissel ook niet helemaal.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:57 schreef bbuddybb het volgende:
Vond Paixao echt slecht invallen.
Die gast had genoeg momentjes om wat te kunnen bewerkstelligen.
Hij doet ook wat ie zelf wil he.
Het was ook gewoon met hangen en wurgen en er komt een hele zware uitwedstrijd aan. Dat is vooral de realiteit, maar zonder kan je ook nooit een halve finale in Europa halen.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:44 schreef Caland het volgende:
Ik merkte in het stadion wel een licht ingehouden sfeer na het fluitsignaal, ik had in ieder geval wel zoiets van mwah weet niet of dit genoeg is en proefde dat bij meerdere mensen.
Dat of ik moet gewoon even wennen aan de realiteit dat mensen het blijkbaar relatief normaal vinden dat we een kwartfinale in Europa winnen.
Ja, herken dat gevoel ook wel. Maar Roma is ook niet een ploeg die er zomaar even 2 of 3 inlegt tegen ons dus wordt een interessant potje. Tijd voor de ZEER BELANGRIJKE uitgoal.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:44 schreef Caland het volgende:
Paixao ging rechtdoor in de hoop dat er een keer kwam dat de bal toch ook een keertje mee zou gaan. Dat lukt in de eredivisie wel eens maar tegen zo'n tegenstander niet echt.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:57 schreef bbuddybb het volgende:
Vond Paixao echt slecht invallen.
Die gast had genoeg momentjes om wat te kunnen bewerkstelligen.
Hij doet ook wat ie zelf wil he.
Dat gevoel had ik dus totaal niet he, ik zal vast met een rood witte bril op hebben gekeken maar de eerste helft vond ik ons echt heel veel beter, de tweede helft tot aan minuut 65/70 ofzo, daarna vond ik het van beide kanten behoorlijk inzakken.quote:
Dit Roma is gewoon echt een heel sterk team. Staan niet voor niets gewoon ook boven Inter en AC. Ontzettend knap dat je dan wint, maar met de uitwedstrijd voor de boeg schat ik de kans alsnog <50% dat je doorgaat.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb vooral nog het beeld dat er niet heel veel is afgedwongen tegenover zo een bal die nipt van de lijn is gevist. Naja, met hangen en wurgen doel ik dan ook vooral op dat we nipt die overwinning eruit wisten te slepen. Eigenlijk klinkt het veel negatiever dan ik het bedoel, dat zijn we ook niet gewend. Want zo gek veel directe kansen kwamen er ook weer niet uit Roma.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus totaal niet he, ik zal vast met een rood witte bril op hebben gekeken maar de eerste helft vond ik ons echt heel veel beter, de tweede helft tot aan minuut 65/70 ofzo, daarna vond ik het van beide kanten behoorlijk inzakken.
Maar eerste helft echt genoten.
Ja, puur op kansen zat het heel dicht bij elkaar, dat ben ik wel met je eens. Zo zonde dat beide flanken vandaag echt totaal niets brachten, dan is het voor een Gimenez ook een stuk moeilijker tegen Smalling en co.quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb vooral nog het beeld dat er niet heel veel is afgedwongen tegenover zo een bal die nipt van de lijn is gevist. Naja, met hangen en wurgen doel ik dan ook vooral op dat we nipt die overwinning eruit wisten te slepen. Eigenlijk klinkt het veel negatiever dan ik het bedoel, dat zijn we ook niet gewend. Want zo gek veel directe kansen kwamen er ook weer niet uit Roma.
Mag niet genoemd wordenquote:Op donderdag 13 april 2023 23:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt omdat er toen extra geld in omloop is gebracht
@:wereldgozer
@:onlogisch
GeneeGodquote:''Ik heb intern gehoord dat Feyenoord een bedrag van 40 tot 45 miljoen euro verwacht voor Kökcü'', begon Genee tijdens de voorbeschouwing op Veronica. ''Afgelopen week had de Engelse media het over Manchester United.'' Wim Kieft haakt in: ''Ik vind het veel geld, maar dit soort bedragen worden tegenwoordig wel betaald vanuit Engeland.''
Die zijn minder klein hoor. En geen spits.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fysieke kenmerken mijn reet. Xavi en Iniesta hadden een soortgelijke bouw. Een gebrek aan kwaliteit/juiste mentaliteit zal het eerder zijn geweest.
Ja, dat is zeker het overheersende gevoel. Betwijfel of we aan een 1-0 genoeg gaan hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:44 schreef Caland het volgende:
Roma is gewoon lastig en stug, dat je er überhaupt van wint is al een wonder. Maar heb er eigenlijk wel vertrouwen in nu, komt veel meer ruimte volgende week.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar na Feyenoord - Slavia ook, maar dat kwam toen door die late tegengoal
Mou kennende houdt hij het nog wel minimaal een helft dicht.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Roma is gewoon lastig en stug, dat je er überhaupt van wint is al een wonder. Maar heb er eigenlijk wel vertrouwen in nu, komt veel meer ruimte volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |