Nogal ja.quote:
Heel Oeteldonk. Kan niemand meer bij. We kunnen onze eigen lui al niet eens kwijt. Laat staan die anderen nog.quote:
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heel Oeteldonk. Kan niemand meer bij. We kunnen onze eigen lui al niet eens kwijt. Laat staan die anderen nog.
Wat dan? Moet ik jou komen vullen?quote:
EN IK DAN???!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maaruh ik vind in Den Bosch dit het leukste
Zoete lieve Gerritje ofzo
Binnendieze
Jheronimus Bosch Art Center
Drakenstandbeeld
Nee smeerlap. Iemand was je al voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat dan? Moet ik jou komen vullen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee smeerlap. Iemand was je al voor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Jij bent toch zoete lieve Gerritje?
De trein terug richting Utrecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat vinden jullie dat ik nog meer moet zien op een normale dag in Den Bosch?
Ik snap 'm niet en ik ben nieteens dronken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
Zullen we een deal maken? 's-Hertogenbosch #100 noemen we: voor elk jaar een topic: SuperrrTuxxx
1 iemand maar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee smeerlap. Iemand was je al voor.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De trein terug richting Utrecht.
Dat je moeilijk oud bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet en ik ben nieteens dronken.
Nee een halve.quote:
Hehehequote:
quote:
quote:
Lekker toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net toen ik dit las bier over m'n toetsenbord gesproeid.
Alleen als we dan meetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je serieus met koninginnedag naar Amsterdam?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je serieus met koninginnedag naar Amsterdam?
Ja wat verwacht je nou? Dat we je welkom heten en met de rode loper ontvangen, omdat je de eerste noorderling bent die zichzelf even aankondigt in dit topic?quote:
Bekkie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou? Dat we je welkom heten en met de rode loper ontvangen, omdat je de eerste noorderling bent die zichzelf even aankondigt in dit topic?
In Amsterdam valt meer te neuken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
dan ben je pas gek, beter ga je naar Utreg m'n stadsie
Dan meet ik liever op een andere dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen als we dan meetenAnders heb ik niemand om mee te gaan
Komt je zus ook dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
In Amsterdam valt meer te neuken.
Niet voor m'n moeilijk dure laptop.quote:
Alsof jij wil meetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan meet ik liever op een andere dag.
Alsof jij mijn zus kan regelen.quote:
Kutwijfquote:
Ik denk niet eens dat ik haar wil regelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof jij mijn zus kan regelen.Al helemaal niet meer als ik laat lezen dat je een harige kont hebt.
Normaal wel. 1 noorderling en de sfeer is WEGquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat een Brabantse gemoedelijkheid in dit topic
Wil jij wel meeten dan?quote:
Amsterdam is baas met koninginnedag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
dan ben je pas gek, beter ga je naar Utreg m'n stadsie
Niet zo hard he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KutwijfBillekoek voor jou vanavond
Zo zijn wij, wij regelen de boelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal wel. 1 noorderling en de sfeer is WEG
1 vinger in het poepertjequote:
Snap ik, jij bent zo'n onsociaal persoon die 24/7 zit te fokken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Zo zijn wij, wij regelen de boel
Het staat niet hoog in m'n prioriteitenlijstquote:
Dat is toch geen billenkoek.quote:
Morgen eens zeggen tussen een groepje zatte bosschenaren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
quote:
Toen Noord Nederland internet kreeg was de wereld 1 minuut stil. Zelfs Kim Jong-Ilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nee, maar wel viesquote:
Ach daarom.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het staat niet hoog in m'n prioriteitenlijst
Tegen iedereen. We verkrachten ook altijd noorderlingen met carnaval. Maar alleen mannen. Want met carnaval doen we lekker gek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Praten mannen in Brabant zo tegen vrouwen ja?
Dan roep ik gewoon wat vervelende Noorderlingen erbijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen eens zeggen tussen een groepje zatte bosschenaren.
Ik denk nog steeds dat jij een enge meneer bentquote:
Da's heul nie vies.quote:
Die riepen dat al eerder en liggen op het moment dat jij het zegt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon wat vervelende Noorderlingen erbij
Dat lucht zeker op?quote:
Oh getver ik vind van wel. Ga echt nooit een kontgat aanraken in m'n levenquote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij een enge meneer bent
Gezellig zeg dat carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die riepen dat al eerder en liggen op het moment dat jij het zegt in het ziekenhuis
Het is gewoon een lekker wijf hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat jij een enge meneer bent
Ik heb jouw busje gezien barriequote:
Ik heb gewoon een lul van 30cm.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker wijf hoor.
Bij mijn vorige meet met barrie trof ik dit aan:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker wijf hoor.
Klopt. Ik zat achter het stuur.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb jouw busje gezien barrie![]()
[ afbeelding ]
Voor ons wel.quote:
Slinger je die gewoon over je schouder?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lul van 30cm.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat achter het stuur.
Makkelijk als riemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slinger je die gewoon over je schouder?
Ik heb er een aangeraaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh getver ik vind van wel. Ga echt nooit een kontgat aanraken in m'n leven
Van je homofiele fuckbuddy?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er een aangeraakt![]()
![]()
(niet die van mezelf by the way
)
Getver. Vond hij het ook vies?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er een aangeraakt![]()
![]()
(niet die van mezelf by the way
)
kut je was 2 honderdste seconde eerderquote:
PWND!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
kut je was 2 honderdste seconde eerder
Ja, het is een soort sjaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Slinger je die gewoon over je schouder?
Dat zweet 's zomers wel lekker dan.quote:
Ga dan weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gezellig he jongens, gemoedelijk
JEPquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zweet 's zomers wel lekker dan.
Je kan het rode kruisje niet vinden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gezellig he jongens, gemoedelijk
quote:
Voorspelbaar.quote:
Het is een wit kruisje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan het rode kruisje niet vinden?
Mietjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar.Het was een chick en ze zei er niks van, maar ik zag aan haar half geschrokken gezichtsuitdrukking dat ze het wel had gemerkt, en ik had zelf ook zoiets van wtf ben ik aan het doen.
De pot verwijt de ketelquote:
Wat? Hoezo?quote:
Ja sorry hoor, ik hoef dat nu nog niet. Ik probeer dat wel een keer als ik eraan toe ben.quote:
Jij wil niet meeten dus ik ben boosquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil niet meeten dus ik ben boos
In BDH's post.quote:
Grapjequote:
Trouwen?quote:
quote:Oeteldonk wil op Werelderfgoedlijst
vrijdag 04 maart 2011 | 12:24 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 04 maart 2011 | 16:34
DEN BOSCH - De Oeteldonksche Club wil tussen de flamencodansers en de Amsterdamse grachtengordel op de Werelderfgoedlijst van Unesco staan.
Uiterlijk in 2014 moet de procedure afgerond zijn. Frans Reyner, Minister-President van de Oeteldonksche Club, vindt het belangrijk dat het carnaval altijd gevierd zal worden in Den Bosch. "We willen daarom de passie, liefde, traditie en vaardigheden van het Oeteldonksche carnaval meegeven aan de volgende generaties."
Zaterdag meer in het Brabants Dagblad.
JAAAAAA!!!!!quote:
Maar je hebt al 2 kinderen uitgepoept toen je 16 was toch?quote:
Dan worden de huizen zeker ook duurder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je kan ook overdrijven natuurlijk.
[..]
Dat kan hij wel ff regelen hoor.quote:
JONGE JE MOET NIET ALLE SLECHTE DINGEN VERTELLENquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar je hebt al 2 kinderen uitgepoept toen je 16 was toch?
Van mij toch?quote:
Sowieso. Bijdehand jr wou je als naam toch?quote:
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso. Bijdehand jr wou je als naam toch?
Lijkt me trouwens niet verstandig als jij je gaat voortplanten.quote:
Als je de leegstand in TBS klinieken aan wil pakken wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens niet verstandig als jij je gaat voortplanten.
Op voorwaarde dat het mijn achternaam krijgt.quote:
Bijdehand Butsers Jr. Awesomequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat het mijn achternaam krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je de leegstand in TBS klinieken aan wil pakken wel.
Mijn kindjes worden heel coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens niet verstandig als jij je gaat voortplanten.
quote:
Ik vond 1 dorpsgek wel genoeg eigenlijk.quote:
Hoe noemen we een meisje dan? Barrie Hand Jr?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Daarom mag ik me ook niet voortplanten met jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond 1 dorpsgek wel genoeg eigenlijk.
Behoorlijk wat geld door de wc gespoeld dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef bijdehand het volgende:
Waar ik trouwens achter gekomen benJe krijgt dus 25 euro per donatie bij de spermabank. Heb ik thuis gewoon een handdoek liggen die 2 ton waard is!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef bijdehand het volgende:
Waar ik trouwens achter gekomen benJe krijgt dus 25 euro per donatie bij de spermabank. Heb ik thuis gewoon een handdoek liggen die 2 ton waard is!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef bijdehand het volgende:
Zonder junior anders is het echt zielig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe noemen we een meisje dan? Barrie Hand Jr?
Handige Barriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zonder junior anders is het echt zielig.
Ja. Als ze de boem maar niet laat ontploffenquote:
Ik vind het wel zielig voor je dat je zo'n mongooltje van hem krijgt.quote:
Je bent toch wel een goede papa die dat onder controle kan houden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Als ze de boem maar niet laat ontploffen
Gelukkig heeft mijn familie goede genen. Dan trekt het misschien nog een beetje bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor je dat je zo'n mongooltje van hem krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn familie goede genen. Dan trekt het misschien nog een beetje bij.
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent toch wel een goede papa die dat onder controle kan houden?
Als ik later superrijk en slim word dan diss ik jullie allebeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn familie goede genen. Dan trekt het misschien nog een beetje bij.
1tje danquote:
Dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik later superrijk en slim word dan diss ik jullie allebei
Pics van jou or it didn't happen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.quote:
Nouja ik twijfel over warme kleren onder mijn outfit, maar dan is het wel warm in de cafe's maar ik wil geen jas over mijn outfitquote:
Zo slecht ben ik toch nietquote:
Borsthaar is de oplossing.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nouja ik twijfel over warme kleren onder mijn outfit, maar dan is het wel warm in de cafe's maar ik wil geen jas over mijn outfitdus ja
hoe doen jullie dat
![]()
Ik ga zonder jas (om met, die ik dan kwijt raak..). En als ik het koud krijg neem ik een jas van een ander mee. Hendig sjiek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nouja ik twijfel over warme kleren onder mijn outfit, maar dan is het wel warm in de cafe's maar ik wil geen jas over mijn outfitdus ja
hoe doen jullie dat
![]()
Daarom. Schuif 'm d'r gewoon in joh.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga zonder jas (om met, die ik dan kwijt raak..). En als ik het koud krijg neem ik een jas van een ander mee. Hendig sjiek.
De (s)expert kan het wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom. Schuif 'm d'r gewoon in joh.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Pics van jou or it didn't happen.
Ranzig Tuxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom. Schuif 'm d'r gewoon in joh.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga zonder jas (om met, die ik dan kwijt raak..). En als ik het koud krijg neem ik een jas van een ander mee. Hendig sjiek.
Dit allebei.quote:
Pffffquote:
Ho ho, koninginnedag is prima feesten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Koninginnedag is ook voor de losers boven de rivieren
Neverquote:
Oke dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Never![]()
Nou, jongens, meisjes en m'n lieve internetvrouw, ik ga. Op vakantie. En als elk spoortje carnaval opgerot is kom ik terug. Tot over lang![]()
Ik begin pas over een uur of vijf. Zo eerst boodschappen doen en dan kan het beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:54 schreef kutkabouter het volgende:
Wie is er nu allemaal aan het carnavallen?
Eindhoven leuker vinden kan echt niet Paul.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik zit dus in Eindhoven vanmiddag
Al dat gelul om niets
Daar is een optochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Eindhoven leuker vinden kan echt niet Paul.
Morgen is de intocht en maandag de optocht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Morgen is de optocht in Den Bosch geloof ik.
Niet dat ik die ooit heb gezien, maar toch...
Ben je al zo oud?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
In Boxtel was dat tegelijk met de optocht meen ik... maar goed da's 20 jaar terug dat ik daar nog ben geweest...
oh dat kan best. maar in Den Bosch is het niet tegelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
In Boxtel was dat tegelijk met de optocht meen ik... maar goed da's 20 jaar terug dat ik daar nog ben geweest...
Nog 2 maanden en 24 dagen en ik ben alweer 32quote:
Als halve gay.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef fairytalessuck het volgende:
hoe gaan jullie verkleed eigenlijk?
Doe maar, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als halve gay.
Nee, ik zal dalijk even een foto maken van m'n pak
Wanneer gaan we weer naar de bejaardenbingo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog 2 maanden en 24 dagen en ik ben alweer 32
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef fairytalessuck het volgende:
hoe gaan jullie verkleed eigenlijk?
nice onequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar je zou toch verkleed gaan?
Oh die vond ik nou net zo briljant.quote:
Je hebt een veel te kort rokje, een haarband met oren/sprietjes/iets dergelijks en je hebt een panty met verschillende kleurtjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ben ook niet heel origineel, maar heb geen geld om echt een kostuum te kopen.
Nee, ik ga als schoolmeisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt een veel te kort rokje, een haarband met oren/sprietjes/iets dergelijks en je hebt een panty met verschillende kleurtjes?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee, ik ga als schoolmeisje.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan nog met zo'n nerdbril, een haarband en in plaats van die staartjes 2 vlechtjes.
Gaan we samen naar Helmond vanavond?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Helmond vanavond?
Daar zou ik ook niet heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef kutkabouter het volgende:
Mijn zus loopt op dit moment te zeiken dat ik een chick heb gedaan op de bank in haar huiskamer.
Heb ik niet gedaan. Er lag een gast toen in diezelfde woonkamer te tukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet heel blij mee zijn.
Maar waarom zeg je dat tegen haar.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Er lag een gast toen in diezelfde woonkamer te tukken.
Och, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik probeer te tukken en naast me liggen 2 mensen te neuken.quote:
Nee klopt, maar dan had ik jullie er op aangesproken en niet met hangende pootjes naar je zus gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, ik begrijp het wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik probeer te tukken en naast me liggen 2 mensen te neuken.
Dat heeft ie ook gedaan. We luisterden niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan had ik jullie er op aangesproken en niet met hangende pootjes naar je zus gegaan.
Oh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook gedaan. We luisterden niet.
Ik heb het net even zitten regelen, want hier was het ook allemaal onduidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
Kutzooi, ik heb nog niks afgesproken voor vanavond en niemand neemt op.
Ja, het lukt dus niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb het net even zitten regelen, want hier was het ook allemaal onduidelijk.
sexyyyyyyyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Hoooi ik ben thuis was leuk dit dat zometeen maar slapen want morgen weer van 13 tot ??
Om kwart voor twee al weer thuis?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles draait enzo.Zelfs bijlezen gaat kut. Fijne carnaval en weekend allemaal.
Wat zijn we weer vriendelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 09:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mooi daar vortaan heen gaan dan.
Zo'n tent hebben we wel hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was gezellig gisteravond, maar waarom hebben ze hier geen fatsoenlijke tent waar een beetje veel mensen binnen kunnen.
Superlang in de rij staan om ergens binnen te kunnen is ook irritant
Maar dat is wel normaal hoor. Heb nog nooit gezien dat je ergens fatsoenlijk binnen kan komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, bijna overal stonden flinke rijen.. Dat schie took niet op
Hm, in maastricht en breda kon ik over het algemeen altijd wel redelijk snel binnen komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat is wel normaal hoor. Heb nog nooit gezien dat je ergens fatsoenlijk binnen kan komen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:28 schreef kutkabouter het volgende:
Hoi allemaal. ik ben net wakker geworden naast een fucking submarine, dat was niet zo fantastisch.
intochtje? waar? In Oeteldonk is d'n optochtquote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moguh
Straks even intochtje gluren..
Maar nu eerst aan de studie.. Geen vrij @ VU
Voortaan gewoon je huiswerk maken he.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
ehm, optocht bedoel ik:P .
Ik ben weer eens slecht geïntegreerd
Is niet echt een verrassing toch.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je bij Brabants dagblad de verhaaltjes bij de aanhoudingen leest is echt (bijna?) alles van buiten Oeteldonk.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, al die mensen die ik vandaag rond heb zien lopen waren origineel
Een mario hier, een soldate+minirokje daar, een kip zus, een verpleegster zo..
Dat is nou ook niet bijster goed veroznnen hoor.
Om over die mensen die alleen een vreemde kleur panty of hoed op doen maar te zwijgen![]()
Jullie zeiden het, had het alleen niet zo erg verwacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is niet echt een verrassing toch.
Ja ik zit hier toch niet uit m'n nek te zwammen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jullie zeiden het, had het alleen niet zo erg verwacht.
De hotels heb ik al een paar maanden hoor, maar de trein kan je pas vanaf 3 maanden vantevoren boeken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat is dat toch met al die mensen die vakanties aan het boeken zijn deze week?
Ik mis wat geloof ik.
Het is al een paar jaar geleden dat ik ergens ben geweest dus het mag wel weer een keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:
O niet specifiek jij maar ik zie zoveel mensen die vakanties aan het regelen zijn de afgelopen week.
Ik mis iets geloof ik... vakantie is vaak het laatste waar ik mee bezig ben.
Nee dat blijkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zit hier toch niet uit m'n nek te zwammen.![]()
![]()
Ik heb de Thalys geboekt voor m'n reisje naar Parijs.
En rond die tijd wordt ook mijn nieuwe huis opgeleverd (als het goed isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dat blijkt.
Cool Tux! Nog maar drie maanden dan.
Drukke tijden dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En rond die tijd wordt ook mijn nieuwe huis opgeleverd (als het goed is)
Zekerquote:
*pakt bouwlamp en gabbermuziek*quote:
Hij is nu bijna weg, dus dalijk weer naar Den Bosch.quote:
quote:
Ben je in Oeteldonk geweest?quote:
Ah jawel hoor, ik ben actief in de VVE en draai alleen muziek op m'n laptop... geen last van me.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
jou moet je ook niet als buurman hebben
...
De tijd gaat snel als je plezier hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef FedExpress het volgende:
zo! weer een dag voorbij. nog 1 te gaan en dan is het kunnen weer klaar met carnaval.
kk rotterdammers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Het volk komt toch ook echt overal vandaan.Hele gesprekken gehad met mensen uit Rotterdam. Snap het wel want carnaval is
Maar het blijft apart.
Ik was dus in Eindhoven, ik heb gesproken met:quote:
QFTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gelukkig is het weer bijna voorbij, kan ik weer normaal de stad in.
Pft ik ook. Zit maar weer aan het bier, wie weet helpt het.quote:
Ja over een half uurtje worden hier de flessen bier en wijn ook weer opengetrokken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pft ik ook. Zit maar weer aan het bier, wie weet helpt het.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef fairytalessuck het volgende:
Alhoewel ik bij de gedachte aan bier/wijn al bijna moet kotsen.
zegt. Het doel van zulke feesten is om te neuken, en dat is zowel jou als haar doel. No way dat ik GF material zie in een meisje dat daar ook op jacht is. Leuk voor (een aantal) nachtjes, maar geen relatie, krijg je alleen maar gezeur meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:59 schreef kutkabouter het volgende:
Wel een heerlijk meisje ontmoet dat girlfriend material is.
waar the fuck ben jij geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was gezellig gister
Geen idee wat voor kroegen ik geweest ben, ken al die namen niet hier. Maar de rijen waren in iedergeval een stuk beter te doen.
godnondeju wat een vleesfestijn is dit zeg..
Heb voordat ik VV leerde kennen flink rondgeslet, en dacht dat ik daar nou wel voorbij was. Maar de naakte dames worden je zo ongeveer op een presenteerblaadje aangeboden![]()
Daarom snap ik ook niet dat je dit
[..]
zegt. Het doel van zulke feesten is om te neuken, en dat is zowel jou als haar doel. No way dat ik GF material zie in een meisje dat daar ook op jacht is. Leuk voor (een aantal) nachtjes, maar geen relatie, krijg je alleen maar gezeur mee
ja kerel, dat is ook geen carnaval daarquote:
veel plezier! ik ga over een kleine drie kwartierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Sowieso na een paar uur al zeggen dat het wel vriendin materiaal is.Je kent elkaar net en dan ook nog met liters drank op.
Zo ik ga naar de stad adios
In de opium waren gisteren alleen maar locals en alleen maar carnavalsmuziek met af en toe heel kort normale uitgaansmuziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja kerel, dat is ook geen carnaval daar
Daar komt al het volk van boven de rivieren (no offense). Bij hen heerst inderdaad de opvatting dat carnaval alleen maar zuipen en neuken is. Normale uitgaansmuziek met af en toe heel kort een carnavalsnummer.
ja, maar hoe moet ik dat weten als importquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja kerel, dat is ook geen carnaval daar
Daar komt al het volk van boven de rivieren (no offense). Bij hen heerst inderdaad de opvatting dat carnaval alleen maar zuipen en neuken is. Normale uitgaansmuziek met af en toe heel kort een carnavalsnummer.
Nee, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja, maar hoe moet ik dat weten als import
Vanavond dan maar eens rond de markt kijken. Hoewel ik daar zaterdagnacht ook was, en toen viel het me op de markt juist wat tegen. Daar was toen maar 1 kroeg waar je naar binnen kon zonder langer dan een kwartier te wachten leek wel, en die was zo stampvol. Dat is natuurlijk ook wel gezellig, maar als je links en rechts ziet dat de mensen hun biertje nieteens naar hun mond krijgen zonder dat de helft eruit geschouderd wordt. Maar misschien is dat vanavond anders
Orangerie en bierkelder zijn ook wel gezellig en was niet zo druk gisteren!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ja, maar hoe moet ik dat weten als import
Vanavond dan maar eens rond de markt kijken. Hoewel ik daar zaterdagnacht ook was, en toen viel het me op de markt juist wat tegen. Daar was toen maar 1 kroeg waar je naar binnen kon zonder langer dan een kwartier te wachten leek wel, en die was zo stampvol. Dat is natuurlijk ook wel gezellig, maar als je links en rechts ziet dat de mensen hun biertje nieteens naar hun mond krijgen zonder dat de helft eruit geschouderd wordt. Maar misschien is dat vanavond anders
Je bedoeld alle spullen die de kraam bij het oude pand van de ABN Amro aan de visstraat verkoopt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.
Maar op de markt komt import niet overal even makkelijk binnen. In sommige zaken moet je oeteldonkse carnavalskleren hebben en die kan je alleen krijgen als je in Den Bosch geboren bent. Voor volgend jaar de mijne maar eens halen.
Naast de kleine werelt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb net voor 40euro aan bonnentjes gevonden. Hendig.
Oh en tegenover het stadhuis helemaal links kom je ook als 'niet' oeteldonker wel in.
Klopt ja. de Jerohnimus Bosch volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |