Handige Barriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zonder junior anders is het echt zielig.
Ja. Als ze de boem maar niet laat ontploffenquote:
Ik vind het wel zielig voor je dat je zo'n mongooltje van hem krijgt.quote:
Je bent toch wel een goede papa die dat onder controle kan houden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Als ze de boem maar niet laat ontploffen
Gelukkig heeft mijn familie goede genen. Dan trekt het misschien nog een beetje bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor je dat je zo'n mongooltje van hem krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn familie goede genen. Dan trekt het misschien nog een beetje bij.
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent toch wel een goede papa die dat onder controle kan houden?
Als ik later superrijk en slim word dan diss ik jullie allebeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn familie goede genen. Dan trekt het misschien nog een beetje bij.
1tje danquote:
Dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik later superrijk en slim word dan diss ik jullie allebei
Pics van jou or it didn't happen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.quote:
Nouja ik twijfel over warme kleren onder mijn outfit, maar dan is het wel warm in de cafe's maar ik wil geen jas over mijn outfitquote:
Zo slecht ben ik toch nietquote:
Borsthaar is de oplossing.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nouja ik twijfel over warme kleren onder mijn outfit, maar dan is het wel warm in de cafe's maar ik wil geen jas over mijn outfitdus ja
hoe doen jullie dat
![]()
Ik ga zonder jas (om met, die ik dan kwijt raak..). En als ik het koud krijg neem ik een jas van een ander mee. Hendig sjiek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nouja ik twijfel over warme kleren onder mijn outfit, maar dan is het wel warm in de cafe's maar ik wil geen jas over mijn outfitdus ja
hoe doen jullie dat
![]()
Daarom. Schuif 'm d'r gewoon in joh.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga zonder jas (om met, die ik dan kwijt raak..). En als ik het koud krijg neem ik een jas van een ander mee. Hendig sjiek.
De (s)expert kan het wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom. Schuif 'm d'r gewoon in joh.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Pics van jou or it didn't happen.
Ranzig Tuxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom. Schuif 'm d'r gewoon in joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |