Ja sorry hoor, ik hoef dat nu nog niet. Ik probeer dat wel een keer als ik eraan toe ben.quote:
Jij wil niet meeten dus ik ben boosquote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil niet meeten dus ik ben boos
In BDH's post.quote:
Grapjequote:
Trouwen?quote:
quote:Oeteldonk wil op Werelderfgoedlijst
vrijdag 04 maart 2011 | 12:24 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 04 maart 2011 | 16:34
DEN BOSCH - De Oeteldonksche Club wil tussen de flamencodansers en de Amsterdamse grachtengordel op de Werelderfgoedlijst van Unesco staan.
Uiterlijk in 2014 moet de procedure afgerond zijn. Frans Reyner, Minister-President van de Oeteldonksche Club, vindt het belangrijk dat het carnaval altijd gevierd zal worden in Den Bosch. "We willen daarom de passie, liefde, traditie en vaardigheden van het Oeteldonksche carnaval meegeven aan de volgende generaties."
Zaterdag meer in het Brabants Dagblad.
JAAAAAA!!!!!quote:
Maar je hebt al 2 kinderen uitgepoept toen je 16 was toch?quote:
Dan worden de huizen zeker ook duurder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je kan ook overdrijven natuurlijk.
[..]
Dat kan hij wel ff regelen hoor.quote:
JONGE JE MOET NIET ALLE SLECHTE DINGEN VERTELLENquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar je hebt al 2 kinderen uitgepoept toen je 16 was toch?
Van mij toch?quote:
Sowieso. Bijdehand jr wou je als naam toch?quote:
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso. Bijdehand jr wou je als naam toch?
Lijkt me trouwens niet verstandig als jij je gaat voortplanten.quote:
Als je de leegstand in TBS klinieken aan wil pakken wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens niet verstandig als jij je gaat voortplanten.
Op voorwaarde dat het mijn achternaam krijgt.quote:
Bijdehand Butsers Jr. Awesomequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat het mijn achternaam krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je de leegstand in TBS klinieken aan wil pakken wel.
Mijn kindjes worden heel coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens niet verstandig als jij je gaat voortplanten.
quote:
Ik vond 1 dorpsgek wel genoeg eigenlijk.quote:
Hoe noemen we een meisje dan? Barrie Hand Jr?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Daarom mag ik me ook niet voortplanten met jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond 1 dorpsgek wel genoeg eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |